6 Ağustos 2010 Cuma

MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET, DAMARLARIMDA Kİ NASILSA NASIL OLAN KANDA MEVCUT….!!!! ANLADIM))




Kendini düşünmek ile kendini de düşünebilmek arasında gelip gittiğim,bu seferde bu sebeple sinir harbi yaşadığım yine iç içe bir dönem işte… geçiş dönemi dersek yine adına tamamıyle egoistleşmek gerek. Ama öyle böyle değil…kim ne yemiş, üşümüş mü, üzülmüş mü, mağdur mu olmuş, geberiyor mu banane yyaawwww deyip, geçip gitmek, (gamsız, pervasız, fikirsiz),bencilin tanımlaması içinde sanırım hepsi olmalı..ki damarların şıkışmadan, gün içinde relax ol.

Benim şimdi yaşadıklarımı, benden önce yaşayan insanlar nasıl bir geçiş yaptı acaba) geçti mi geçemedi mi?? Geçti de ne oldu??? Her şeyi de başaracağız diye bir kaide yok ama harp yapmadan ne şekilde atlatabiliriz birinden telkin almam lazım))

KENDİMİ GÖZDEN GEÇİRMEK…bunun adı..Sonucu kendimi gözden kaybetmek de olabilir)) belki de iyi birşeydir..!!! kendi kendimin göz önünde olmaktan kimbilir????kendinde de bıkılıyormuş demek arada.Beni gidi beni…..oksijen zihnimi açtı buralarda. Düşünecek az şey varmış gibi daha da irdeliyorum.Aslında öyle de değil. Ben hep başkalarının mutluluklarından beslenmişim. Başkaları mutlu olsun, kızmasın, rahat etsin ki ben mutlu olayım diye kendimi başkalarına seferber etmişim. Durup dururken aklıma kendim nereden geldiyse…!!!! Hiç düşünmediğim bir şeymiş meğer bu.. şimdi düşünür oldum. Ben neden mutlu olurum?? Ben ne isterim?? Herbirşeyin altından kalkmaya başarı diyorlarya hani..!!! enayilik bazen ayol bu…yorgunluk, kendini paralamak, hırpalamak.. delimiyim divanemiyim neyim?? Kimse sana yardıma çabalamıyor çünkü sen en pratiğinden yapıveriyorsun, hallediveriyorsun, düşünüveriyorsun. Oysa eli ağır, kafası basmayan, sakar bir şey olacaksın ki peşinden koşturup dursunlar işleri halletmek için…vay anasını sayın seyirciler.ana trafo gibiyim))))))) gerilim hattı da mevcut)))) en yükseğinden hem de.

Bakalım daha neler olacak..sesli konuştum biraz kendimle. Madem becerikliymişim ben bunu da beceririm evel Allah)))))))))))

Sevgilerimle…..

1 yorum:

  1. yazı çok uzun geldi oku oku bitmedi ama resmi incelemek daha kolay çok güzel çıkmış gerçekten bide şu güvenlik şeysini bi kaldırıverin çook zor oo

    YanıtlaSil

yorum yaz