22 Eylül 2010 Çarşamba

ASLI BU KADAR.......


ASLI BU KADAR….

Denemelerim var elbet,, yanılmalarım da….genelde çok uyumluyum ama bu aralar çoğunlukla şeytana..!! can dündar’ın dediği gibi olgunlaşmaksa adı bunun, çocukken çok daha iyi kalpliymişim. Aslında gerekte yokmuş. Keşke yıllar 3’er 5’er geçseymiş. Memnun muyum daha karar vermedim. Yani sağlamasını yapmam için önce sonuca gitmem lazım ki, şu an işlemin yarısındayım. İşlem tamamlanmadan, öğrenecek başka bir kötü şey daha çıkarsa ben vazgeçtim çoktan bu hayatı taşımaktan..!! ne öğrenmek istiyorum ne de anlamak…unutmak istiyorum çoğunlukla ve sıkça…hafıza kaybıyla değil ama…!!! Becererek..becermekte kolay aslında. Yapılması gereken yegane şey alışkanlıkları ve koşullu öğretilenleri bırakmak….vazgeçmek…bir anda karar vermek. Acımadan kimseye, sadece kendini düşünerek yaşayıvermek. Yeter artık isyanını sesli dile getirmek. Taşıyıcı olmaktan kurtulmak….dökük bir sıva olarak yaşamak… mücadeleyi zararlıları, zararsız hale getirerek sürdürmeyi hedeflemek… psikolojik acılar salarak nefes almak..!!!!!! hain bir bakış edinip, pis pis sırıtmayı yüzüne oturtmak..!! aynı karakter oyuncusu gibi………….yaşasın kötülük lafını slogan yapmak.. sömürü ve terbiyesizliği ele alıp çaçaronca şirretleşmek, herkesi birbirine katıp, seyre bakmak….işte anahtar.!!!!!!!!!!!! Ama hangi kapının olduğunu söylemeyeceğim….üstelik bütün kapıları aynı ölçülerde yapıp, aynı renge boyayacağım…dalga geçip sırıtmak bu kadar kolay,,, seyretmekte bu kadar eğlenceli aslında…herkes kilidi ararken ben en son, onun bir kapı anahtarı olmadığını….sadece kapılar dizili diye bunun böyle sandırıldığını,,,,, nasıl kandırılınırı ispat ettiğimi düşünüp, o çok sesli kahkayı atmayı can havliyle bekliyor olacağım…

Aslı bu kadar işte……

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz