21 Şubat 2010 Pazar

ehli dumdum'dan, arabın yalellisine....:)))))


*** hayat kendini törpülemektir..,kendinle ilgilenmek,konuşabilmek kendinle...soru sorabilmektir sana..!!!ama en önemlisi kendinden cevab almak..... varsa verilecek cevabın, özünle sohbet edebiliyorsan, durma devam et..!!!
***zaman kendini vermez sana bekleme...bencilliğin sana zarar..!!! git yetiş zamana..!!
***bela oluverince çağreler..cızırtılı geliyor evrensel sesler.!!
***ASLINDAlarımız var hepimizin.haykırmak şöyle dursun,içimizden fısıldamaya takat göstermeyip,cesaret edemediğimiz.bazen söylerken bile içimizden inkar ettiğimiz ASLINDA....
***orta parmakla,baş parmağın aşkı gibi aslında.beraber şakırdamak varken...baş parmağa neden git dersin,sakil görüntünle..!!???
***tüpsüz dalanların vurgun yeri...AŞK EVİ:))
***geç kalmışlığına da geç kaldın...dinlemem..!!
***kendini bazenlerimde ara..!!!
***yaşadıklarımın bir aslı var bir sureti..,fotokopi yarim:)))
***alışılmış arsızlıktır çoğumuzun alıştırılmış hayatı!!!
***O senden gidene kadar,senin onda kalmanı ister..!!! salarsa kovamaz,kendini senden!!
***dertlerden dert beğenmek bizim ki,,,dertsiz insan olmaz misali..!!!
***geceye külfet değil,,misafir olun ki ağırlasın sizi..!!!
***içimde titiz bir salıklık..,salaş bir itina var..!!
***geldiğinde olamazsan, gittiğinde dönme bana.. sende ki, İLLA Kİ,bende ki, MUHAKKAK..!!
***hüzün sıvalı insanlar..!! dökülsün sıvalarınız!!!
***en geciktiğin erkende..az daha bekle...GELME..!! zaman ziyanesi sendeeeee..!!!
***herşey hep bende...ve hiçbirşey ile:))))
***ne sen desen doğru, ne ben desem doğru..biz de inkar en DOĞRU..!!
***DIŞINDA KALMA....İÇİNE AL..:))))

not defterimi sevme günümdeyim...içini doldurduklarım seslendi:)))ben de duydum.çarşıya çıkmak isteyen çocuklar gibi heyecanları...bende çıkartıverdim:))))salamıyorum hepsini birden.,,kaybolmasınlar diye..! sorumluyum tüm cümlelerime!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz