4 Şubat 2010 Perşembe

ansızın..., ansızlığımın NOTRİKAları:))))))



***mülteci isteklerini bastırıyorsa, müebbet korkuların..kendinden firar et..!!

***kimbilir daha kaç yağmurda, kaç anı birikecek gönlümün çukurunda...?

***bunca yağmurlar yağdı...,,, benim aklımda hep o yağmur kaldı:)))

***saydım,saydım hep saydım arşınladığım yolları..oysa önümde ne kadar var deyip tedarikli olsaymışım ya...yorgunluklara..

***herkes üretir...,, kimi pazarda bile satılmaz,, kimi müzede korunur.!!

***koca çınarda yaprak olmak..!! biri dökülmüş önemli mi yeşerdi bile yenisi:))

***genele uyarsam, özel olamam ki..!!!

***içinde, kötü de olsa bir İLK'i barındıran herşeyin adı AŞK'tır:))

***içine atma.. içinden at..!!

***büyüklerin kapısı kapalıdır..,neden?? küçükler yanlış anlasın istenmediğinden:))

***beni hep anlayandan da çok korkarım ben:)))

***sana güzel bakmayana..GÖRÜNME..

*** bilinmeden kalabilmekde güzel...,, muamma olmazsan eğer..!!

***ermişlik giyinmişsin bir sürü çıplağın arasında sennn!!!!

***kural yok ama tarz var müşkülpesent arzularımda..:))

*** gayretli ilişkiler yaşamak lazım derken, harçlığını altın semere yatır demedim:))

***gözümü açtığımda görememekde var..topal eşşeğimi:))

***büyütünce ne yapacağım diktiğim cevizleri??kırmak için çok yaşlı olmaz mıyım??

***idrak ettiğinde, isyan etmezsin. ya da idrak rüzgar olur, isyanının yönünü değiştirmeye..!

***darboğazda ol...,,, boşboğaz olma...!!! ( tüm dardanel yaşayanlarına)

not defterimden gece yarısı notlarım.... NOTRİKA onun adı:))))bencelerin yanyana gelmiş hali kısaca..

sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz