17 Mart 2015 Salı

ne kadar yabancılaşırsan,o kadar tanıdıklaşır herşey...

***şehiriçi aşk trafiği :)
***benim eskittiğim herşey 1. elden değerlidir... sonrasından anlamam :)
***çok güzel,buydu işte, ve sen....! ,şükürler olsun...! demeyi bir paragraf yazıya dökemedim... hiç bu kadar güzel beklemedim .o kadar yani...
***gözlerimi kocaamannnn açıp ,, küçücük bir yaramazlık yapasım var :)
***''sonsuza kadar'' diye bir çokluk üretmişiz. kadar diyorsak eğer,sonsuzun bir başlangıcı olmalı değil mi.. yine kafam acayip çalışıyor bugün
***gerçekten,zaman akışkanmış,,, kimine adım attırır, kiminin ayağını kaydırırmış ve herşey kişinin doğruluğuna,tavrına ve kararına bağlıymış..
***ve hayat, yine bazen, güçlü olup, gücü bulmaktır........   !
***
rezalet,, bir gerçektir....,,, kendinde saklanabilinir,rezaleti seçmekse..... durumun daniskasıdır ve ayyuka çıkabilir...!
***bazı insanların yaşam biçimleri,kendilerine sadaka verir gibi... ve  içleri köhne, bu  kendilerine acıyıp,şarlatanca bastıran garibanların..
***sonuç: mutlu son yoktur,,, mutlu başlangıç vardır :)
***ne kadar şiddetli bir mutluluk,inanmak, bilmek ,güvenmek...ne kocaman bir saygı ,nasıl emniyetli bir duygu yanında olmak..huzur bu..
***ne istediğini bilen ,sahiptir..
***nasılsa herşey tesadüfen,, hep tesadüfen
***etrafınızda sevginizi, iyiliğinizi suistimal eden dallamalar mı var... onlara çöp olduklarını hatırlatın.........
***evveettt sıradaki cümlemiz sevdiklerimize gelsin :))
***yaza kalmasını istemediğim acelelerim var :)
***sevmek gurur duymakmış,,, aşk ise itibar...  boşuna yorulmuş üzülmüşüm bunca zaman bok püsürle... iyi ders oldu bana bunca yıl :)
***kıtipiyozlara son ders:: hazmedemeyeceğiniz hiç bir davranışı , hiç kimseye (seni takmıyorum) edasıyla yapmayın ... bi tarafınıza kaçar :))
***insan insanın aynasıymış.... meğer ben ne kadar güzelmişim :) <3 span="">
***emir almayı sevmezdim.... sen, ''ÖP'' diyene kadar :)
***beni, kendinden saklarken kaybedenler....sobeee :))
***farzet ki , ömrümün son günü.... daha ne yapmak isterdin.. bana??
***insanın ,kendi önüne koyduğu engelleri aşması çookkkk zordur...kendisini aptal hisseder..bu yüzden kendisiyle yüzleşemez...başkasını suçlar
***bugüne kadar en iyi hissettiğim (bildiğim,sezdiğim) şey,,, kimin, neyi, ne kadar, nasıl ve ne zaman yapacağıdır..yolun sonunda beklerim :)
***sevginizi suistimal edenleri, sevginizi ödüllerinlerle  cezalandırın...:)
***sen son kez bak...,, ben, ilk kez görmeyeyim..
***koşu bandı,duş, 1 kg tatlı ve kahkaha da bir yaşam biçimidir :)
***herkes olsun isterken, herkesleşme sendromu :))))) fena bişi dimi :)
***bazen ;''bu bana yetmedi  daha da belamı verir misin,ibreti alem için'' diyen  insanları görüp,,yolunda düşünürsün....verdikçe alanları....
***allah herkesi aşağılık insanların dümenlerinden korusun...amin
***kordon bağlarını kes, sana ait olmayan enerjilerden arın, kendini vakumla ve enerjini temiz tut... vee şimdi yarat...!!! :)
***Bende sen gibiyim bazen ; kendimi doyurmak istiyorum seninle...
***neler olduğunu anlamıyorum... ama bütün olan biten güzelliklere sevgi yolluyorum :) <3 span="">
***insanın değebildiği ,bir tek kişi olması ne kötü...
***sevgiyi  sorgulatan gel geç gönüllülerle değil, sevgiyi kucaklatan gerçek kalplerle dolsun kucağınız benim gibi...:)
***hata ya da eksik yapma lüxü kalmamış kişilere kanmak.... kanıksatır kişiyi ... sonrası bulanmamak için yememek :)

 SEVGİLERİMLE

 HARİKA SAN

 (nihayet 2014 tweetleri bitti.... çok konuştuğumu biliyorum ) :) ver elini 2015 cümleleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz