17 Mart 2015 Salı

anın kalitesini yanında ki insan belirler :)

***yüreğimde güzel durmayan,teşekkürü olmayan,adi duran,üzen,değer bilmeyen,katmayan, sevgileri çıkardım ve yeniye yer açtım... ödül  zamanı...
***ben düşüncelerimde ve sevgimde güzel olmasaydım, bu kadarını yaşayabilir miydin hiç...
***heyecan.....
 ve geçmişin çöplüğünün, kokulu vesvesesi...
***evet, sıranın dışındayım, sıra dışıyım, hatta tüm sıraların tam karşısındayım... ama aykırı değilim..!
***sürpriz başlangıçlar, belirsiz mucizelerle dolu.... ve sadece biz istersek :)
***varlığım, yokluğuma armağan olsun :)
***sadece mutlu değilim... dolu doluyum... ötesiyim, huzurluyum..inandığım, saygı dolu hissettirilen, gösterilen sevgilerin içinde, güvendeyim.
***ben kişileri sevmiyor değildim, sizin o kişiler üzerinden anı yaşayış biçiminiz üzdü beni....
***bok yedi başı ile doğrucu davutluk arasında, ince bir nüans vardır... ve bu farkı ayırt edebildiği kadar davrananlar bizdendir :)
***ben o 'cevheri' buldum ,çıkarttım, parlattım.. avuçlarımda, görenlerin nazarı değmiştir belki..düştü ,karıştı, yağmurlar yağdı...bir dahası?
***ve asla demediklerim, diyemediklerim kalacak,,, üzerine yenisi ve güzelini diyebilecek anlar olduğundan dolayı...
***ben ceza vereceğime ,ödül verdim.... vazgeçer mi suçtan hiç..???
***içimde, nefrete benzer, tiksintiyi andırır,pişmanlığı çağırır bir duygu var..iğrenç gibi...
***aman göze,gelmesin,bukez, nur cemalli,gül yüzler
ne yapacağını şaşırır bazen iyi bildiğin gökçeler
iyisimi sen def ol
eğlensin perilercinler
***köpeği niye bağlarsın ki.... ver kemiğini gezinsin...!!! sana ne ezilir, üzülür geberir... köpek o köpek..
***5 yıldır, onu tanıdığınız yerden ve andan, bir arpa boyu yol alamadıysa, bırakın, anlamaz... yerini sevmiştir..
***her zaman, gözünüzün gördüğü herşeye değiyorsa anınız...değdiğinizi de görüyorsa gözünüz ne mutlu size..
***çookk uzun zamandır yapmadığım her şeyi yapasım var geldi, gitmiyor :) yapalım madem :)
***evet ben insan olmanın vasıflarından birini taşıyorum ;; iyiyim
evet sende insan olmanın gereği organlarından birini taşıyorsun..
g...t sün.
***anıma itibar katanı, şeref duyar saklarım,,
anıma rezalet katanı itin kanadına takarım..:)
***bırakmayı denemedim... zorlarsam, zevk ordaydı....
***bugün,,, benim tüm iyi duygularıma acı çektiren insan öldü...
***herkes erdi muradına , bende çıktım kerevetine :)
***valla billa bazı insanlar sperm israfı....!!!! yere yorgana duvara karışacağına insan olmuş lüzumsuz..
***sevgili saygım...
yazgım ol...
sen beni buldun ya...
hep benimle...
benim ol :) <3 nbsp="" p="">***aş ermişim sana ben....
***sen git..; benim değerlerim yüksek diye, kanser virüsüne değer ver.... neyse ki yaşıyorum..
***allah ne güzel yaratmış değil mi, işaret parmağına göre burun deliğin var :)))) iyi geceler insanoğlu.. :)
***evrenin , bana verdiği yandan yollarda ki tesadüfleri seviyorum :)
***iradesizce, bir rahime zerk olan, döllenmelerle beraber yaşamaya , kardeşlik diyemeyiz...aşk da diyemeyiz,, çok şey söylenir dururuz..!!
***ben,,.. tarumar, adlı bir kelime seyrettim hep, benden sonra.....
***3 tane daha 21 yaparım da colomb olmaktan korkuyorum :)
***Dikkat ettigim herseye karsi  dikkatsiz olmak hatta s..tr etmek yeni prensibim..!! Evet evet...
***kendime yenibir göz taktırıp,yenibir bakış açısı edinmek ve yepyeni birkalple ne istediğini bilen ve öyle davranan insanlar sevmek istiyorum
***bana kıymet veren ve bunu gösteren herkes kıymetlidir benim için... alış-verişin olduğu her yerde sevgi baki...
***günü kurtarmak istersen, gününü kurtaranlar gelecek... sevmek istersen sevenler... yeter ki farkında ol... ve yapman gerekenleri bil..
***alıştığım şeyler haricinde, hiç birşeye yazık olmuyor....
***benzemek güzeldir :)
***Yalnizligin ici kalabaliktir bazen..
***sonsuz... buğulu ve gurur dolu cümleler biriktirdim... kişiye özel...
***kamuoyuna kapalı saatlerdeyiz :)
***galiba çarçabuk uyumak istiyorum, sokulup.. bu his, uykumda, bir yerleri dolduruyor...güvenle..
***ne kurcalıyolar bu yıldızları da anlamış değilim... hiç mi yıldız görmediniz la :)
***hep diyorum;türkçe kelimeler iletişimimiz için yetersiz,türkçe duygular ise AŞKa acı çektirircesine arabesk....
***sanırım öğrenme kapasitemi zorladım bugün.... biraz reset lazım.. boş bilgiler yer kaplıyor........
***her gün artmak varken, eksil(T)mek niye düşündün mü hiç??
***çok konuştuğum günler oluyor,, ama seni anla(t)madıkca, kendimi susuyor sanıyorum...
***bir istirhamım olacak...  lütfen ''sevgi'' yi gözünüz de büyütün...!!
***benim yaşadığım her şey, senin anladığın gibi değil.... benim yaşadığım gibi... beni yaşadıysan, anlamlandırmalarını değiştir...
***seçeneklidir bazı anlar....ya, an da, kendinle kalırsın, ya apansızın onsuz...
***misal, şimdi ben... ''ben ve benim gibiler'' diye bi cümle kursam... o 'gibi ' kısmında ki gibilere kurban olurum ben ayol :)))
***tüm bu ihtişamın içinde, bir paslı demirede değer verilir... ve o,yaşanmışlıklarının ardından ,ayak kesmesin diye zararsız bir yere alınır..
***
AŞKı,ilişki içindebircümledekullanmamışım.basitalgılamamışım çünkü.aşk derinlerine dokunanharekete geçiren bir duyguymuş.sitembarındıramayan
***BAZI İNSANLARIN TWEETLERİNE BAKIYORSUN.... SANKİ KENDİNİ ÖĞRENMİŞ DE KENDİNE YOLLAMIŞ GİBİ DÜRZÜ MİLİS :))))
***aidiyet :  sahip olduklarınızın seceresini tutarken, bu sefer sizsinizdir sahip olunulan.. hıımmm değişik fena :)))

  SEVGİLERİMLE


 HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz