20 Mart 2015 Cuma

mutluluk edilgendir...:) vazgeçene AŞKolsun ...:)

***uykum olsa dükkan sizin..... uykum yoksa dükkan benim :))
***hep aynı dersten kaldım.....
'İNSAN SANMAK'..
***TAVAN YAPTIRDIĞI HADSİZLİKLERİ OLAN ,BİR KISIM SALAKLARA, TAVAN YAPTIRILAN ,DURUMLAR OLACAKTIR MİRİM... salak hesap etseydi.. :)
***lezzet; sadece bir damak tadı değildir.... lezzet; kelimelere sığdırılamayacak çoklu duyguların adıdır.... tattırılan.....
***bazen insanın gözü çöplüğe takılıyor... ''günnaahh onaa '' :)
***içimde kelebek olmayı bekleyen bir tırtıl kıpraşıp duru :)
***bir gün aranızdan ayrılacağım için, şimdiden çok üzgünüm.... :)
***biz arkadaş bile olamadık aslında ... onun hizmetci ruhu ile benim geyşa ruhum aynı yerde birkaç görev aldı o kadar...
***sosyalmedyada online olup,ona buna sarkan,apana gibi bekleyen,laf atan,yaşını başını almış pis zihniyet var oldukca,acılar kaçınılmaz oluyor
***babasına karşı gelememiş , itoğlu itlerin kadın tonundan  bağıran sesleri,ve kıvrak küfürleri... kadınlara karşıdır... çünkü onlar korkaktır
***bütün hain ve vicdansız o...pu çocukları ,,, o...pu çocuğu olduğunu bilerek yaşar... bundandır bu halleri...
***nolsun işte... herşey aynı :)
***bazen, 1 saate ,daha ne kadar çok var...
***artık, inanamamaya inandığında, güzelleşir çoğu şey...
***biri yalan atsa da inansam :))
***şimdi aslan gibi bir adam düşün,,, düşündün mü?? artık kahrından ölebilirsin :))))
***napıyomuşuzz?? fırsatları değerlendiriyor ve yapılması gerekeni hiç düşünmeden yapıyormuşuz ..
***20.00 ı vakitlerin en şahanesi ilan ediyorum ...:)
***sevmek ; iç güdüseldir, bunu ifade edebilmek ve hakkını vermekse sanattır....,estetiktir naiftir ,sıcaklığı öfkelerini bastırır...
***huzur; bütün sevdiklerinin ,nerede ne yaptığını bilmek, mutlu olduklarına inanmak ve yanındakine şükürle sıkıca sarılmak ve uyumaktır
***çok yerdeyim... ve hep bendeyim.
***cümleler zamanla sahip değiştirir... sahip huzurlu cümleler sessiz..
***her gerizekalıyı bekleyen bir SON vardır :)
***öyle bir zaman geliyor ki... umrum nerde diye aranıyorsun
***üzüldüğün için üzülüp, kaçan zamanı kovalamak da varmış...
***ruh hali değişince, bütün alışkanlıkları da değişiyor insanın ...
***herkes çoktaan eşleşmişti aslında...
***''sen güzel gülüyorsun'' derdi hep....
''sen güzel gülüyorsun''..!
sonrasında, ben hep güzel güldüm...
***öyle zannettirmekten hep zevk alırdı..
taaa ki,
zannettiklerinin, gerçek olduğunu, anlayana dek...
zannettirdiklerini yaşamak ,acıydı...
***kadının öngörgüsü, görgüsüzde işe yaramaz ki...
***bugün ayın 6 sı ,aylardan mart, yıllardan 2015, yer dünya gezegeni...cinsiyet kadın :)  yazayımda tarihe ışık tutsun :))))))
***duygunun da muntazamı olurmuymuş....
muntazam hissedenler için.....muntazam davrananlar için,
evet,, eveettt,,, eevveeettt :)
***AŞK : içindeki taburede oturan varlık hissidir....
***kim, en içten, en gerçek cümlelerle yazılmış bi iki samimi satıra hayır  diyebilir ki....
***sonracımaaa allah kıçı başı oynamayan herkese rahatlık versin,,, oynatanlarınki de sabaha kadar oynamaya devam etsin :D :P :)
***sevilmek ; kişinin tahmin edeceği değil, tavırlarla anlayacağı bir duygudur..sevildiğim için şükürler olsun :)
***planlar, programlar, hayat değişikliği, yönler...fırsatlar ve kararlar...
mutlu son...
***ay böyleeee içimin yağları eridi :) bir deri bir kemik kaldım resmen :))))
hayat sen nası bişisin :)
***uyumayanlara AŞK olsun :) iyi geceler ....
***biraz uzakta olabilir,, ama tam karşımda....
***O'nun zihnimde, bedenimde değil, ruhumda bir yeri vardı... bu bir karmaydı,bu yaşama uymayan....
***bazen de ,güçlü duyguların, cılız tavırları oluyor...
***duygularıma değil, duyularıma bağımlıydım ben... vazgeçemediğim duyu alışkanlıklarım oldu o kişide...
***''o , öyle olmaz,  zaman kaybı ''..demiycem artık.... herkesin olmazı kendisine :)
***kendime gitme vakti,, hatta biraz kalsam iyi olur :)
***donuyorum, yorgan yardımcım olsun :)
***insan insanın gamını alırmış, beni gamlı yaptı bu insancıklar :)
***ne tuhaf dünya büyümek ve küçülmekten ibaret... insan çiçek hayvan duygu mikrop vs....
***size bir sır vereyim mi ??
nirvana sıkıcı bir yer :)))
***maç seyretmek falan istemiyorum hani böylee kıçın kıçın sokulurda uyursun yaa ondan istiyorum :)
***bu beşiktaş aynı bana benziyo sonlarda :D :)
***e artık sıra yarın ki güneş tutulmasında.... yeni başlangıçlar ve son kere sonlar...
***vıdı vıdı vıdı..... maç bitti beyler, biten şeylerin ardından konuşmak gereksiz ve günahtır :D
***ööfff uyanık durmaktan sıkıldım hadi iyi geceler :)

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz