17 Mart 2015 Salı

kendi hayatının içinde kendini bilmez,, gelir benim hayatımın içinde , kendini bulur...

***olan herşey, olduğu an dan itibaren geçmiştir.... ''geçmiş midir? '' peki o zaman kabulu neden bu kadar zor bazı 'an'ların da geçtiğinin?
***( ''... '' ) yani tırnak içine alınan her cümle bir sesten bahseder.... kulak ver...
***çırılçıplaklık güzeldir... öyle olmasa, öyle doğmazdık..... değil mi..??
***fikir beyanları oldu;; siyaset... gerçekler kayboldu..
***diyorum ki ; imla ile, matematikte öğrendiğimiz, işaretlerin yerini değiştirsem nasıl olur? :) değiştirsem de değil, kullanarak anlatabilsem
***ben,artık,bana ihtiyaç duymayan, tüm sevdiklerime, fikren, suskunum. sormadan demeeemm,.izleyiciyim,yoldaşım ama  bokyedi başılık  yok artık
***türkiye de genelev, genel kadın, genel erkek konulu ,,, genele bakış arşivi yaratmak istiyorum..tüm foto, kişi ve hikayeleriyle...
***arşiv etiketi :::: fahişeliğin öncesi ve sonrası, erkeği ve dişisi... ve bugünü..
***bilmediğimiz dilde ki nefret dolu ses uğultusu çıkıyor karakoldan..
***ben yağmurla buluşmaya gidiyorum, ahmaklığım çağırıyor..:)
***bir varmış bir yokmuş.ülkenin batısında güzelmi güzel, şirinmi şirin, birşehir varmış.iki kıtaya hakim bu muazzam şehire bir gün kış gelmiş
***.kendi cümlelerini kuramayan kişi, kendi hayatını yaşayamaz, onun bunun düşüncesinin ,kuryesidir ancak..alav tayyare...
***mutluluktan ürperdim, soğuktan dondum, ama üşüyebilme yeteneğimi yeniden kazandığıma sevindim:)
***bünyem, kendine muhalefet bugün... ne kadar '' haydi şunu da yapmıyver '' dediğim şey varsa, hepsini yapıverdim
***yukarısı hep aynı renk ama aşağılar karışık...
***bu şehri bekleyenler, buralardan gidenlere, ve başarıp da dönenlere dikkat ediniz...halay zamanı :)
***herşeyin mükemmel olması, canımın sıkılıyor olması gerçeğini değiştirmiyor :)) malum saat sendromum atakta :))
***anladım ki bende; aynı şeyi birkaç defa yapma yani (alışkanlık haline) bir bağımlılık var... hemde  reflex halinde :)))
***aslında türkçe duyguların her biri ne kadar arabesk....
***şu herşeyi büyük bir sinsilik ve gizlilik içinde yapıp, inkar edenler var ya.... varlar yani :)
***ulan bu hayatta ''sahtekar'' denilen bir şey var .. ne ilginç dimi :)
***inan bana, bir gün seni, çok açık ve uzun uzun , tüm gerçekliğinle yazarım diye çok korkuyorum.... başım çok kalabalıklaşır...!
***ben yiğit  askerim,hiç bir sorguda,ve derin meselerlerde, kıçı kurtarmak için, eşgal vermedim hiç.... yapan , yaptığını bildi, ezilerek....
***benim evde ki eşyaların hepsi ne kadar yuvarlak hatlı...bir köşeli ben kalmışım gibi... dönen dönene :))
***sabrettim çünkü :;
bir, iyiyi bırakmak, bir, kötüyü bırakmaktan çok daha zordu...
yüzleşme korkulan, bir iç zulümdü...
***hiç bir şey hissedememekten, üzüldüğüm ,günlerim oldu benim...
***ne çok bitmiş, kanamadım....

SEVGİLERİMLE
HARİKA SAN
(2014 ekiminde ne çok konuşmuşum ) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz