17 Mart 2015 Salı

kim neyi ilk yaparsa o akılda kalır... yani her gönlün bir soytarısı vardır...

***sadece,ne istediğini bil dostum.... ve olana kadar, o düşüncene SADIK KAL..!!!!!
***FİKRİN ZİKRİN, KIÇIN BAŞIN, AYRI OYNARSA, HAYATINDA SENİNLE OYNAMASI KAÇINILMAZDIR..... HAZIR MISIN BU FECİ OYUNA??
***salak insanların, kendi kendilerine ettiklerine ,ağlanmaz.... gülünür sadece...
***şu sıska karakterlerin ,üzerine basmamak için, çok dikkatli yürüyorum :)
***sen istemedin ki.. hep ben girip çıktım hayatına...  yine, sen istemedin ki kalayım....şanslar kader değildir...
***negüzeldi o ifade..ama ne yazıkki ,o günden bugüne,bir tenhaya varamadık.sen hep çok kalabalıktın,beni severken..nedeni sende saklı hallerde
***madem ,sen bu okuldan torpillisin..... ben bu öğretmenlikten istifa ettim......!!
***bir başka deyişle, madem okulun sahibi benim.... kuruluş amacıma hizmet eden bir öğrenci değilsin.....para da,  sen de iademdir veline...
***matematikte , öyle değil midir... formülü anladığında, becerememe durumun yoktur..!!! anla..!! anlayamıyorsan ,ilgi alanını değiştir...
***hallerin;; yaşından önce...,,erken..!! yaşından sonra ergen.................
***ama gerçek ve samimi olan ne var bende biliyor musun?? ne zaman dolsam sana boşalıyorum....
***benim bir babam var; o adamın kaynağı, yedi düvele yeter.....
***kadrajıma girdiysen, kendini rahat bırak, bu objektiften ,kötü birşey çıkmaz.....!!            (belki, kendi adıma)
***dikkat ettinmi?seni değişmediklerim,senden çok şey verebilirdi bana..senin değiştiklerinse,benden aldıklarınla bile iade etmediler seni bana
***sokak ve sokaktakiler tiksinç...meğer gerçek öyleymiş..
***bazı filmlerde, bazı karakterlere, film içinde, kendi senaryosunu,entrikayla üretme rolu verilmiştir....oynuyolar...
***oysa, sadece, yazar ve okuyucu vardı....... okuyucular, konuşup durdular.....!!!
***vasiyetimdir; O'nu benden çok severseniz,,, ona ahlakı, ona haysiyeti, ona (kendine) dürüstlüğü, O......'na  farkındalığı öğretin....iz..
***eyvah eyvah uzatmalara gitmişim senin düşüncenin kısasını ben :)
***madem 4 de üçümüz(insan) sudan yaratılmışız,,,, neden ateşle (cehennem) ile korkutuluyoruz ve deeee.......inanıp, korkuyoruz ki biz??
***ben savaş da değilim ki kazanayım.... sende olanda değil gözüm...  haaa hediyelerim ,,, kayıp değildir..... canı gönülden veririm..
***allah beni güzel yaratmış bi kere, ben (o'na)nasıl bir ihanetle çirkinleşebilirim ki...çirkini sevmek mi,, o da ayrı bir kanal işi..
***etrafındaki herkes, onun olmadığı zamanlarda, onu hertürlü anlatıyor,görüyor,biliyor,ders vermek yerine onu kandırıyordu.acıyorum dememekten
***bazı insanlar sıva gibidir... o gün görevini görür ve sonra dökülür....
***ben seni sevmekten dolayı, kamudan özür mü dilemeliydim.... sen hiç bir şeye hiç mi yakışmazsın.....??!!! atılmış....
***bizim size verdiğimiz her cevap terbiyedendir,,, ve bizim bu terbiyemiz, size değer katıyor...........
***allah belanı versin diye bir cümle yok.... ''seni seviyorum'' en büyük beladır bazen....doğru olana
***biri birşey söylese de  gülsek modu :)
***bu hayatta herkes birbirine 'dokunur' kötü gelenlere ders, iyi gelenlere ödül diyoruz...
***yok saydığın herşeyi, sana rağmen,var olsun istiyorsun.yazılımın yanlış.bu sadece senin psikolojik hatan. dene var et  ve sakla ya da yok et
***yaşıyorsak, devam et...
***twitterında 2 kişilk olduğunu bilen var mı? :)
***sanırım ,insanın hayatında, her gün tesirini hissedebileceği bir şeyleri olmalı... )
***sanki ,içimde ifade etmek istediğim ,anlamların toplamını buldum..HAS'lık..''HAS''...  doğallık var bu kelimede..
***zavallılaştırmamak için gayret göstersek de, öyle olduğunu yaşamak, derinine işliyor insanın....
***çoğu kez, takılırız,neye takıldığımızı araştırarak.... düştüysen , dizlerini ovuştur ve devam et... sendelediysen de, devam ediyorsun zaten
***manasına varıp, içinde kaybolduğum ,muhteşem zamanlarım var benim...
***benim,bana ait duygularımın hepsi bende güzel, senin üzerine giydirince hepsi  sakil ve rüküş duruyor. o duyguyu istiyorsan.taşıyabilmelisin
***sevdiği şeyler, gururlandırmalı,sevindirmeli insanı,,, utandırmamalı...evet utandırmamalı,, sanırım bütün acım utançta..
***kıtalar arası birilerini sevebilirim,, ben yanımdayken,, çookkk uzaktakileri sevebilmiş insanım...
***bize sevgiyi yaşatamadın ama,,,,,, bizdekine doyama..........
***kimi süpürerek temizler,bende yazarak temizleyebiliyorum.temiz kalmalıduygularım,onun naptığı umrumda değil, bentemizihissetmeyi hakediyorum
***''doktor ceryanda kalmışssın'' dedi diyerek,ne yaptığını kendi bilmezmiş gibi,doktordan duyunca inanan,bir asprinlik insanlar var bu ülkede
***insan,sevildiği yerde canavarlık yapıyorsa,sevilmediği yerden hiç merhamet beklememeli.herşey olması gerektiği gibi .,karşılığıyla yaşanacak
***''haydi uyuyalım'' güzel bir çağrıdır,,, herkese söylenmediği apaçıksa... :)

SEVGİLERİMLE
HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz