17 Kasım 2014 Pazartesi

OSCAR LI KÖTÜ AKTÖR.... 'ŞEY' A dam ...

bazı filmlerde, bazı karakterlere, film içinde, kendi senaryosunu,entrikayla üretme rolu verilmiştir....(katil olacaktır, bunu kendi içinde kurgular ve diğer insanları bunun için kullanıyor olabilir...) oynuyolar... film bu..!!! her aktör ve aktris gibi,,, sadece rollerini oynuyorlar... BİR SEYİRCİ OLARAK, yorum yapıp durma... ''ben olsam bu durum karşısında ne yapardım''    de.. mesajını al (kendine EDİN) ve geç..... yönetmeni rahatsız etmenin , senaristi aramanın bir manası yok....!!! bunu yapıyor musun?? yapmıyorsun..onun film olduğunu biliyorsun çünkü...

 hayat da böyle..... aynısı işte, tanrıyı rahatsız etmenin manası yok.... oynayan, rolünü seven, kötü rolü seçen sensin :) halk konuşuyor ve sen rahatsız oluyor isen... o kötü rolu, muammalı ve çetrefilli rolü seçmeyecektin...  halkı etkilemişsin, öyle güzel becermişsin ki... inanmışlar kötü olduğuna... filmin içine girip,senin öyle olduğuna....iyi rol seçseydin yanaklarından öpeceklerdi, hayranların......ancak sanattan anlayanlar  görebileceklerdi, başarını... ,,,tepkiye ,tepki verme..!!!!  hem seçip , onaylayıp,savunduğun bu senaryoda ,,sitem edip, evrende ses kalabalığı yapma....!!

 bunu niçin yapma biliyor musun?? senin boş konuştuğun anlarda, ben dua ediyor olabilirim..... sesinin tonu öyle yüksek ki,,, ay nasılda ,akıcı anlatıyorsun ki,,, benim (içimdeki masum) sesin bu gürültüde duyulması  için, gece yarılarını bekliyorum ben ... uyuyun ve susun da ,sen ve senin gibiler susup, uysun da, dualarımız duyulsun diye o sessiz vakti bekliyorum... sorumluluk diyorum...duyarlılık, farkındalık....

zamanımı çalmaya hakkın var mı..?? rolünü değil...,,,, gerçeğini anlat, anlamayanlara.. ' haaa  gerçeğin yok mu ???   o zaman rolünü anlat... ama bunlardan biri muhakkak gerçek olsun..... doğru olsun....herkesin inanmaya ihtiyacı var...birinden birini, gerçek yap.... şimdi sor bakalım kendine..... bana gösterdiğin mi gerçek???, içinde YAŞADIĞIN ve (sadece senin bildiğin) akşamlarının hangi kısmı ??.. başkalarına anlattıkların mı??? inkar ettiklerin mi???.... yazdıkların mı???   cevabından utanma söyle söyle..!!! film vizyondan kalkıp, balon şöhretin sönerse ne yapacaksın??... ya dönem adamı,  ya her devrin adamı ol....... ya sadece adam ol...  adamlığa sadelikten başla, öbür basamakta yine seçersin....... ama kötülükte ki başarının itibarı yoktur...!!! KÖTÜ ADAM diye bir ŞEY de vardır...... ŞEY ADAM...

benim de bu senaryomdan, bunca iyi niyete, bunca sevgiye, bunca hoşgörü ve bilince, bir adam çıkamadı yaaa,,, bende  YANARIM YANARIM ONA YANARIM..  bende , onun derdindeyim, sakın üzerine alınma.... benim gibi doğasında, sevgi bakan bir senaristin, bu psikolik kaosta ne işi var....................

sevgilerimle...

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz