5 Kasım 2014 Çarşamba

BİR SİGARA YAKTIM VE Size MEKTUP YAZDIM, SAYIN CUMHURBAŞKANIM....

yahu sevgili cumhurbaşkanım..... vallahi tarihe geçtiniz mi ? geçtiniz, lider misiniz? evet lidersiniz..!! iyisiniz ya da kötüsünüz ammaa lidersiniz... elbette sevenleriniz kadar muhalifleriniz de olacak... ve siz aslında bu ülkeye öyle güzel ayna oldunuz ki....!! siz Atatürk'ün kurduğu ülkede yüzde 51 ile , yıllarca koalisyonla yürütülen, bir başı boşluğu bünyende toplayabilmekle, ansızın, lidersiniz,,boşluğun lideri... halkın ne kadar cahil olduğunu göstermekle bir o kadar daha lidersiniz.....!!! doğu sendromumuzu açığa çıkarıp, onlara(tam da kendilerine) ,seslendirttiğiniz için lidersiniz,,,, belki oraya yapılamayan tüm yatırımsızlıklar, size, yani sizin iktidarınıza, yatırımdı.... uzaya çıkmış bir dünyanın, türkiye için filmini, dümenini, uzun vadede yatırımını halk ne bilsin... haa biz de halkız... aydın denilen kesim belki okur yazar, araştırmacı, aileden teşvikli... haa bunlar, yani biz, şu an, size muhalifiz,,, ama bakış açısı işte,,, hayır demekle olmuyor, isyan çıkarmakla olmuyor,,, doğuya ve güneydoğuya elimiz erişmedi,,, nasılda erişsin biz halkız... televizyonlarda, eğitici, öğretici , teşvik ve yardım edici ne seyrettirildi ki bize?? zaten korkudan, günahtan beslenen ya da ket vurulan zümreler topluluğuz.. bunu hükümetlerden önce, aile ve eğitim sistemi yapıyor, ve yaptı da,,, dedim ya herşey sizin iktidarınzı, hazırlamış, kasımpaşa'da büyümenizi beklemiş gibi sanki...

lakin sevgili cumhurbaşkanım.... sizde ki psikolojiyi çözmüş değilim.... hatta geçmişte, sevgili ayşen gruda'nın size tv lerden ''neden böyle yapıyorsun, seni anlıyorum, gel arkadaşım yapma, konuşalım , anlaşalım '' derken neden bahsettiğini de anlıyorum.... hastalığınıza bağlı ,ilaçların yan etkilerini düşünerek, bayağı bi iyimser düşünen kitle de vardı herhalde o aralar... siz belki kendi varoluşunuz için büyük mücadeleler yaptınız ama siz halkınız için hiçbirşey yapmadınız...!!! yollar yaptınız evet... ama öyle bir yaptınız ki, savaş zamanı, düşmana ''gel rahat rahat ,burdan sız '' der gibi geliyor herşey bize...

 siz öz sevgiyi seçmediniz... siz cahil ,fakir, görmemiş insanlara rüşveti tercih ettiniz...!! siz halkına barışı değil, birbirini kırdırmayı salık verdiniz... diğer yarısı da sizden olabilirdi aslında...ama sonrasında daha da  mı hasta oldunuz bilinmez... uzaylılara mı kafa tutuyorsunuz, halüsinasyonlarınızda onu da anlarım.... biz, siz iyi insan olabilseydiniz ,her şeyi anlar, iyimserleşebilirdik belki...  zatende balık hafızalıyız, iyiliğe ve bizi seven başkanlara, liderlere, müdürlere, vslere de   açız üstelik.....!!!!!

satmayı bırakıp alıma geçseydiniz, herşeyi yabancılara sattınız,,, bu ülke toprağında, bu ülkeye , bu kadar mı yabancıydınız???  termiklerden vazgeçip, doğal enerji kaynaklarını hayata geçirseydiniz, halkınız için birşeyler yapsaydınız.....!!!!! tarım arazilerini kurutmadan, ekolojik dengeyi bozmadan, içinizde  ''ben büyük kitlesel günahlar işliyorum'' fikrini ve yüzleşmesini yapabilseydiniz... .... neydi bu öfke , kin, nasıl bir karmanız vardı, biz nereden bilebiliriz... anlamış olsak ne yapabiliriz....devlet yönetimlerinde, aklımızın ermediği çok şeyler olacaktır elbette... bize anlatıldığı kadarını, iyi niyetten biliriz... biz iyimseriz başkanım ,,biz iyimseriz...

 özendiğiniz, rol model lideriniz kim sizin?? hepsine benzemek olmaz... olabilemez.... şaşırdınız mı sayın başkan ??  zivanadan mı çıktınız??

 size, halk sadece iktidar olmanız için lazımdı.... sizin kendiniz dahil kimseyi sevdiğiniz yok.. yoksa bu kadar bedduayla, toprak kabul etmez insanı... hele sizler gibi , din adı altında, insan sevgisi ve sorumluluğundan yoksun,,, allaha yakın (ve eminim ki allahın kendinden uzak ettiği) bir iktidar, dünya için inandırıcı değil ki... yani çok şeye özeniyorsunuz sayın başkanım...  ama bir tek şeyi es geçiyorsunuz  GERÇEK SEVGİYİ...!!  oyunu aldığınız insanların sizi, özünde sevdiğini mi sanıyorsunuz.. sanmadığınızı ben biliyorum....rüşvet veriyorsunuz, vaad ediyorsunuz .. benim , benden ekmek isteyen bir dilenciye, ''kalk ayağa, elimi ,öp, sonra da benim için şunları şunları yap, sonra  ,al sana 50 kuruş'' demem gibi birşey yaptığınız.. güzel kullanıyorsunuz...

yani sayın cumhurbaşkanım.....,ben o sigarayı yakarımmm.. bu saygısızlık değildir... belki benim gözüm kördür... aşağıdan kim geçer görmem... belki sağırımdır, söyleseler duymam...  o da değil,,,, sağlıklıyım.. ama neden yakarım biliyor musunuz???  ANNEMİN BABAMIN YANINDA DA İÇERİM... KALDI Kİ, SİZİN, BENİ DAHA ÇOK SEVECEKSİNİZ.!!!!!!! İÇMEYECEKSİNİZ ..!!!! gibi bir söyleminiz bu örnekle beraber olamaz..... .. korktuğunuz hangi şeyi sevebilirsiniz ki......?? zaten ben sizden korkmak istemem kiii .... siz kendinizi öncesinden tarih kitaplarına yazdıran adamsınız... ben sizi , iktidarınızı ve çalışma arkadaşlarınızı çok sevmek isterdim sayın cumhurbaşkanım.... halkın refahı, sağlığı , prestiji için azıcık fedakarlığınızı görseydim.... ben size hergün şiir bile yazardım, içim öyle ister, hissederdi..... geri kalan yüzde 50 yi ne yapacaksınız başkanım?? eminim, kontrolden çıkan tilkilerin, düşünceleri ,içeride ses kalabalığı yapıyordur... ama öyle bir hale geldiniz ki... tilkiler sizden kaçtı,,, dünya bizi konuşuyor...sizin döneceğiniz kürkçü dükkanı da yok.... ak sarayınızı taç mahal mi sanıyorsunuz... sevgi diyorum sevgi başkanımmmm...!!!

ama hiçbir sevgi karşılıksız lezzetli değildir.. keşke bizi, halkınızı, görevinizi
 misyonunuzu, kendinizi sevdiğinizden, daha çok sevseydiniz.... biz sonradan görmeleri de severiz... ama sonrasında göremeyenlere yapacak hiçbirşeyimiz yok bizim....  rabbim, allah, tanrı bu ya....... sonunu hazırladığı insanları şaşırtır ya... sizde şaşırdınız sanırım... allah kalbinizi ve ruhunuzu, hepimizinkiyle beraber islah etsin... sevmek güzel şeydir.... siz evlatlarınızı ve eşinizi ve allahınızı, sevseydiniz eminim böyle anılmak istemezdiniz... bir mevkiye gelmek ayrı şey, o mevki de sorumluluklarını kendinin ve bütünün hayrına gerçekleştirmek ayrı bir şeydir..... ama bu dünya da madem iyi ve kötü bir arada... anti bir güçten, iyi bir iktidar da doğabilir.... haaaa enkazı kaldırmak zor olacaktır... ama bizler ara nesil olarak ,o günleri de görmüş olmanın , deneyimini tadarız bel ki...

sembolünüz ampul, yani ışık ama.... edisonun çoktan keşfettiğini , önce karanlığa boğup, sonra, ''aydınlanın işte, biz bulduk'' der gibisiniz..... hani allah sevdiği kuluna önce eşşeğini kaybettirir ,sonra buldururmuş ya....... !! yani biz allahın sevgili kullarıyız başkanım.... sevgili kullarıyız,,,, kaybettiğimiz gibi buluruz biz... eşşekliğin baki olduğu bir toplum var mıdır... varsa da bizim konumuz dışıdır...... umduğumuz ve düşüncede yolladığımız tüm güzel temennilerin başımıza gelmesi dileğiyle....

yine ve her daim, kocaman sevgilerimle

HARİKA SAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz