28 Kasım 2014 Cuma

DELİ KİME DENİR, DELİ DELİ KÜPELİ KİMDİR :))

yıllardır tebessümle karşılamışımdır, çatlak, deli kız gibi tanımlanmamı... sonrasında düşündüm,, beni deli gösteren neydi?? başka bir deyişle, onların deli anlayışı neyi kapsıyordu?? özgürlüğüm mü deli gözüküyordu,,,, kendi kararlarımı veriyor olmam mı, onların ilgilenmediği herhangi bir konuyu konuşmam  ve araştırıyor olmam mı, beklentisiz iyiliklerin içerisinde,  kötülük görsem de iyilikte kalmayı ısrarla seçmem mi.. ''ben bitki değil hayata insan yetiştiriyorum'' cümlesini 15 yıl önce kurup, kendisinden sorumlu, kararlarını verebilen, bana bağımlılıkları olmaksızın ,her türlü ihtiyaçlarını, yalnız başlarına kalma durumunda giderebilen, objektif bakabilen , babasız iki kız çocuğu yetiştirdiğimden mi,, her türlü hayat şartlarında, kimseye tenezzül etmeden, ara, sapa ve basit yolları seçmeden , mücadeleme devam kabiliyetimden mi... bana sorun paylaşmaya gelenleri, önce başka konular üzerinden konuşup, negatif enerjisinden, sıfır noktasına çektikten sonra , üzerine koymaya yönelik hayat felsefemden mi?? benim ve çevremdekilerin, cinsiyetsiz bir biçimde, yardımlaşarak ,güçlü hissetmelerini, bu karşılaşmalardan ,işbirliği ile başarı elde etme yönünü tetiklediğim ve bunu hiç karşılıksız yapabildiğim için mi,, karşıma çıkan hiç bir insanı , maddi anlamda, beklentili ve bir şey isteyerek sevmediğim, olduğu gibi bağrıma bastığım için mi... daha önce de söylediğim, sevgimin diğerleri gibi beslendikce artmadığı , 100 den başladığı için mi...  sadece kalbimin, düşüncemin, ruhumun ,bütün için iyi olduğunu hissettiğim andan beri, iyi kalmayı becerebildiğim, kin ,intikam ve ''gösteririm ben sana''  duygularından yoksun , iyi de kalmayı , gücümü , itibarımı ve yaptırımlarımı kötüye kullanmadığım için mi... kahkaya atmayı, şen durmayı, becerdiğim ve herkese de bunu becertebildiğim içinmi,, huzurlu enerjime,insan katabilip, diğerlerini de huzurda bırakabildiğim için mi... gündüzün stresini geceye taşımamayı, kendimize ayırdığımız vakitlerde kasvet olmaması gerektiğini, neşe ve bilgi, yorum alışverişiyle sohbetler kurabildiğim ,güzel anılı gecelerim olduğu için mi.. fikirlerimi açıkca söyleyebildiğim, duygularımı , günümü, yalansız dolansız ,kamuya açık olanca gerçekliğiyle yaşayabildiğim için mi,,, erkekleri penis boyuyla değerlendirmediğim ,benide onlara vajina olarak göstermediğim ve bu kardeşlik bağını kurabildiğim için mi.... içinde ahlak dışı düşünenleri, kendi varoluşlarında ve döngülerinde bırakabildiğim için mi...????????

o zaman ben herkesi bu deliliğe, yakışır bir biçimde davet ediyorum :) duygu düşünce davranışlarında birbiriyle çelişmeyecek doğruluk ve güzellikte olan her deliyi de çokkk seviyorum :)

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz