20 Kasım 2014 Perşembe

İKİNCİ DE(bile) OLAMAYAN SONRAKİ KADINLAR ..:)

insanın, sosyal hayatında tanımış olsa, aslında, çok sevecek olabilmesine karşın, aklında ki adamın yanında veya altında duyduktan sonra ki kadına bakış açısı niye öfkedir...? bu öfkenin yönü ve hedefi doğru mudur..?? hiç tanımadığınız ya da tanımış olsanız çok seveceğiniz bir insana , ilk kadın olarak siz..!! paylaşıyor olmaktan dolayı, öfke duymadığınız halde,.. hele bir de O'nun size öfke beslemesini nasıl algılarsınız?? alışkanlığından olduğu halde, kızmayan  siz ..!, ve size öfke duyan, şu an sizinkinin yanında olan,, hiç bir dialoğunuz olmamışken... hiç aynı ortamda denk gelmemişken , onun kim olduğuna, ne yaptığına, yaşam amacının ne olduğuna dair bir fikriniz yokken... olmadığından dolayı da , onun hakkında iyi ya da kötü hiç bir cümle kurmamışken... nasıl olur da bir şahıs, sizin, o ay ve yılda ki, tüm acılı duygularınızda, (aklınızda ki kişiye, partner olması sebebiyle) ,baş roldeyken,, üstüne üstlük bir de size öfke duysun.....??!! garip değil mi.. hemde çok garip..

benzeşmeyen, bir deneyimim var ikinci kadın olamayan, bu, ara geçişlerden, biriyle.... ama durup dururken kızmaktan değil, annelik duygusu ve bebeklerin, babalarını  telefon ile aramak istemelerinden dolayı , babanın , yaşadığını,  macera değil aşk adlandırdığı 7 aylık bir tanışıklığın, 2 bebeği düşüncesizlik yaparak üzmesinden dolayı....şöyle ki,, boşanma sebebim olan ve kim olduğuna, nasıl göründüğüne dair hiç merak geliştirmediğim , o kadına , kızıyordum ama şahsım adına, kıskanan kadın olmaktan dolayı değil,,, derdim ki içimden..:: '' yahu aşk yaşanabilir, heyecan duyulabilir,, ama iyi insanlar, kendilerini yaşamakla beraber diğer insanlarında neler yaşadığını düşünmelidirler bu kadın 'lütfen çocuklarını bir arar mısın diye hiç mi rica etmez... bu kadar mı tekil'  haydi öbürünün salak ya da sorumsuz olduğunu direkt kabul edelim... ama yaa sennnnn, ya sen be kadın....iç sesin de de mi hiç akıl, fikir ,vicdan yok..?? derdim buydu yani....  kızmamın sebebi, 27 yaşımdayken, küçüğü daha 7 aylıkken ,3 yaşında olan diğerinin babaya telefonla ulaşamama haline duyduğum üzüntüden ibaretti...

ama sonralarında yaş aldıkça fark ettim ki, bende olmayan bu merak, benden sonrakiler de bana karşı var..!! hemde aylarca ve hatta yıllarca bitmeyen cinstten.... allaahh allahhhh benden sonra onu seçen sizsiniz, sonra ayrılık olmuş yada devamlılık devam ediyor... peki amaaa benden istediğiniz ne??? niye bana odaklısınız??? siz de sevecek bir bok bulamadınız da.... ben merkezli düşünmeyi mi arzu ediyorsunuz da, eğer onu sevmekte haklı bir sebebim varsa kendinizi rahat mı hissedeceksiniz?? ,yoksa hala beni unutamadığını, çok değer verdiğini mi düşünüyorsunuz size değer vermedikce.??

tüm bunları bu kadar net yaşarken,siz bu adamın kendine değer vermeyi, öz sevgiyi, bilmediğini bilemediniz mi??? benden ne istersiniz...? bunları benden duysanız iş birlikci mi olacağımızı sanıyorsunuz...??? beni tanımak ya da benden duymakla güç birliği mi edindirmiş oluyorsunuz psikolojinize?? yani ben de onaylarsam dediklerinizi, iyi hissedeceksiniz?? iyi de neden ben ?????

siz bu salak yoldan gittikçe, o şahsın , benim tavrımı , sonrasında algılayıp, takdir edeceği gelmedi mi aklınıza?? benim iyiliğimin ,sabrımın önüne ,sizde ki kötü düşüncelerle, geçemeyeceğinizin farkında değil misiniz??  memenizin  ve vajinanınızın sizi götüreceği yol buraya kadarmış... aslında belki ağır gelebilir ama,,, güya benden kaçarken,,,, bana kavuşacağı anı hayal etmeye başlayıp, sizi bıraktığı duygu.... buraya kadarmış... o her bir kezi ,diğerini unutmak için yaşar,,, bazısına kapılır ta kiiiiii bir dalga onu karaya bırakana kadar da sürüklenir... ama bu kez ne yaşadı ben nereden bilebilirim ....

tek yapmanız gereken ,iyi kalmak dostum..... iyi olur da ,her şeye rağmen ,iyi olarak kalmayı becerebilirseniz bir daha bana kızmaz ve öfkelenmezsiniz, ve beni de, unutursanız iyisinizdir :)

 hiç birinizi tanımıyor , bilmiyor ve merak etmiyorken ben....!!!! ortak paydamız, bu gerizekalıyı seven, salak kadınlar olarak gözüküyorken,  bir de, size  hiçççç   ilişmiyorken,,, (ben)imle ne işiniz olabilir ki  sizin?? :))))

size bir sır vereyim mi??? size yaşattığının, bana yaşattığı ile hiç bir farkı yoktu.....  ve belki de  sizinkinden ,çok daha beter ve itibarsız şekliydi yaşadığım,, öyle ki kendi içimde, bu ilişkiyi, kendime aklayacak  cümlelerim bile yoktu... ve vazgeçtim.... !!  belki yeniden karşılaşabilme ihtimalinde, beraber geçirilebilecek zamanlara karşı ,iyi cümlelerle uğurladım onu herkese karşı kısmında,,, aslaaaalarla başlayan cümlelerim olmadı,,, zira tükürdüğümü yalamak hiç bana göre değildi... bunu öğreneli ve uygulayalı çok olmuştu..sadece ben,,,,... kendi sevgime saygıdan, bunun doğruluğundan emin olduğumdan, kendimi severek , kötülük yapmadan , insanlıkta,tecrübelendirildiklerimle ,yol almayı, iyi kalmayı ve affetmeyi seçerek becerdim kendim de kalmayı... merak sebebiniz bu olabilir mi acaba ???? :).............

o , bir aşk adamı değil, kendini bulmak isteyenlere, kendi değerlerini hatırlatan, bir yol göstericiydi sadece......  görev adamıydı... görevini yapmış olmalı..!!!bunun sonunda ,beni düşünerek kendinizi oyalamak yerine, değerinizi hatırlasanıza.......!!!

farklı olan,düşünen, yapan, akılda kalır........   bellkiii :)))

 SİZE ,KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMLE....

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz