27 Kasım 2013 Çarşamba

pek bi hooşş TTTT... :)

--bir de sığdırabilme ,alışkanlığımız var ki, bu hepsinden beter.....
--bi kendi halindeler var, bi de başkasının halinde olanlar..
--ayyyy tam göğsüm kabaracaktı,yanlışlıkla kirlerim kabardı :))))
--sevmeyi öğretene kadar yakarım canını... elini çabbuk tut bence :)
--engellemekte sınırın yok madem, engellesene kalbinden....
--ben sende tutuklu kalmadım; seni tutukladım..!!
--biri bana ışığı yak deseye beaaa,, bende içim karardı sanıyorum :))
--ben bi 2leyim,sonra 1den gelirimm :))
--insan kendini kadınlara kullandırtır mı hiç ayol... ne ayıp şey yaptığın :))
--neden daha önce alışmadığına yan babam,dön babam :))
--tekabül ile tekamül gibi...
--1 saat için 23 hattta 47 hatta 71 saati  feda etmemeyi öğretiyor hayat sonunda...
--sabahın akşam üstüsünde görüşmek dileğiyle..... yeniden karar değiştirmezsem tabee :))
--korunan şeyler, az olan şeylerdir..
--ikimizi birden sevenleri de sevmeyelim en iyisi biz :))
--güzel adam seç ,güzel şeyler yapsın, çirkin adam seç ,gör ebeni :)))
--aşktan korktukça üzerime kanat çırpıyor,, heyecan güzel şey doğrusu...
--satsan satılmaz tabiii,, para etmez ki....:)
--bu kancık köpek gibi ,herkese yılışan erkekler var ya; yazıktır onlara ,,su verin azcık :))))
--bir adamın ayakkabılarına bakın,, onlar herşeyi anlatır ...:)
--malum olmuyo,, malumatım oluyo....
--onların sevdiklerinden biri olunuz,, verdiklerinden biri değil..!!! :))
--iki sigarayı bir kahveyle paylaşıp itinayla gidilir,, yaşamak güzel şey doğrusu,layıkı ile...
--aynı hata, aynı kişiye, aynı kişiyle yapılırsa hata değil,, AŞKTIR o AŞŞKKK :)))))))))
--adi olan şey, kötü bişii deil yahuu,kullan at,, ne var bunda ??  :)
--ısrarlı nefret nöbetlerindeyim... şööyylee bir düşündüm de.. edilmeyecek gibi de değil.. vayy bee
--biteni unut dostum,, 3 ü bir arada aşkmı olurmuş,,kim inanır sana... ya sen?? inanıyormusun sana??
--bütün kötü şeyleri,,iyiye döndüren rabbbiiiimmm  çok seviyorum be seni......
--uuzzunn yıllar, üzülmekle geçti günlerim.... bıkmak diye bir huyda varmış, sonrası da vazgeçmek artık.. onu onunkilerle bırakmak  TEK başına
--herkes zaten yaptığını, yapmaya devam etsin..... kimi güzel kimi çirkin...ve pişman olmasın..!!
--#Umarım1Gün   değil 1 sn bile karşılaşmayız...  nefret ettim hallerinden..
--haydi kalk ,göbek at ve uğurla...  hatta beraber oynayın... :)
--insan, sevilmekten bıkmaz, seveni unutmaz,sevmeyeni umursamaz....
--sen koy önlerine... yeeeerrlleerrr,, yeeerrlleeerrrr... ama doyana kadar yeerlleer.
--önüne çıkan her yola ,hemen böle atlarsan....  ahanda bölee pattllaarrssaaannn :)
--küsmek ne şirin kelimeymiş... keşke küsebilsek, yeniden..

SEVGİLERİMLE....

 HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz