27 Kasım 2013 Çarşamba

başkalarının hayatında, kendilerini kaybedenler...

--bazen,hala mı be..!! der ve öyle kalırsın..
--fenomen ile fena-men  :))
--ikiside ölümlü,boşveriverin ..:)
--parayı sev; onu koru :)))))
--bazılarında olur öyle ; üzüntü sürekliliği...
--gelişlerim ansızın, gidişlerim aheste...
--uzaklaştıkça , net görür bazıları..
--ben o'na dokunmayı şiir gibi yaşıyorum kızmayın
tam anlayınca güzel oluyor ,okumak..
o bilir....
--işte böyle bu yaşam; biri yatar, diğeri kalkar...
--günaydın demek için çok geç ve iyi akşamlar demek için çok erken .....  orta da vaziyet :))
--madem yağmur değmiyor saçımıza, biz de rüzgarı geçiririz...
--farzet ki öldüm ben.... değdi mi yani.....
--ben kendimi ölü düşünemiyorum, orda bi usülsüz laf, duruş, kıyafet, hal olur, hortlarım lan ben..:))
--son kahveden sonra, sondan bir önce ki rakı da , okuşmak dileğiyle :)
--bana kimin ruhunu kaçırdıysan, o hayatı yaşat... çelişki olmasın :))
--keşke karikatür çizme yeteneğim olsaymış...
--yarma şeftali de ne demek oluyo ki...
--ruhun pavyona düşerse, hediyeler de olur orta malı...:)
--bazılarına dilemek değil, dilenmek yakışıyo...
--''tam bana göre'' ler ayı... :))
--pek bi sportik oldu bayıllddımm... ben bi deneyip dönücem :)) kavuşmak dileğiyle.....
--yazlık bir kasabanın ,yazlık evinde oturur gibi burada yaşamak... her şey yazlık...
--bir şeyi becerde konuş be abi... hep kafadan atıyosun... ATMA.. :))
--mutluluk güçtür, aciziyeti  yendirir... :)
--kızın herşeyini beyeniyon,, o seni beyenmiyo, niye yalakalık yapıyon, YAPMA :))
--gösterinden bıkanlara, hala gösteri yapıyon, yanlış tepiyo,,, tepikmi istiyon İSTEMEEEE :))))
--O kız BOKTAN adam sevmiyom diyo.... sen hala BOK yapıyon.... YAPMAAA...!!
--madem onla bunla oluyon , beni niye özlüyonda meliyon ..... MELEMEEEE....
--hem engelliyon , hem telefon VE msj bekliyon, hayallerinde bile kendini kandırıyon, sonra  kızıp,ilk arayana cevap veriyon VERMEEE:))
--önümden herkesle geçiyon, sonra bende geleyim istiyon, sapık mı oldun oğluummm  İSTEMEEE....
--yani mirim... bundan sonra üzüntü değil, eğlence olursun sen bana.... dolduk da taşıyoruz işte gülmekten...sende boyuna göre biriyle eğlen..
--ve bazen roller değişir, sinek de ve insan da... kaşındırır ve geçer,sinek...insan da kaşınıp durur....
--hayaller bi derecede halüsinasyonlar.... hheee heeee alışkınız, onlara da heeee be yaaa :)))
--herkes yatınca, sarcak insanda kalmıyor normalde... haklı çocik :))
--#KonuAşkOlursa  ben konuyu kapatırım :))
--hiiiççççç iyi bişi yapmadan, hep kötü bişi yapanları ,artık tınlamaz insanoğlu.... hepsi bu...
--aptal adamlara sorarlar..
-nerden biliyosun
-okudum
-niye bakıyosun madem :))))
- hık mık.....
--''ben  arkadaşlarımdan ,dişi olanlarını hep bana götürür,,odamda  çok severim...'' erkek modeli,, üstün erkek modelidir:))

KOOCAAMMANN SEVGİLER :)

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz