27 Kasım 2013 Çarşamba

beceremiyosan bırak, başkası becersin de mi..??? :)

--inkar eden bir erkeğin ''yine mi sen gördün'' hali...müüütthhiişşşşş...
--taktik yanlış abi,kadını sadakat bağlar...
--bugün hızlı bir gün..çok hızlı :))
--son telaşlar bunlar ...
--leylekle aramda bir kan bağı olmalı....:)
--oldu olacak..... ol gitsin beee :)))
--tesadüf olması için, ya tlfnuna cevap vericen , ya dışarıda olucan kızımmm:)))
--başım bana kendisini, ağrıyo, zannettiriyo :)))
--böyle maymun olduğum anlarda, öbür maymuna sarılasım geliyor hep :))
--şimdi çocuk olsak, evcilik oynasak ve birbirimizle ilgili herşeyi, bize anlatsak...:) haydi masanın altına...
--sevdiğin kişilerin ayaklarına bakarken, ayacıklar olarak değişiveriyor kelam :))
--hep gece olsun diye beklerken,, işte şimdi de sabah olması lazım....:)
--tehlikeye çay demle derler... demini ver, alttaki kaynar suyu boşalt bence :)))
--yalancılar sürekli haklıdır ..!! ve yalan attıranlar hayatlarından çıkmalıdır...!!! :)
--her insan çukurdan çıkınca, önünü,güzel görür....
--sana kanadımdan bahsettim; ve dedim ki '' tutun bana ..!''  ..
--arafta ki, öncümdüler... sevdim onları...:)
--kendimcenin, biraz dışında... az uzağında, ama en yakın ruh halindeyim :))
--olduğunu bilmek güzel duygudur... (varlık enerjisi)...:)
--başlasın keyffiiimmmm, hemde rengarenk :)))  oohhhh beeeeeeee
--eyy gönül,, güzel dostum.. iyi ki dinledin beni.... şimdi uç hadi...çırp kanatlarını ve yoruldum deme.....
--önemli olan, hala onları seyretmeyi tercih etmemendir evlat... seçimler hep bizim... kendini al, çirkinlik seyretmekten..
--4 yıl önce yarın, sonunu tahmin edemeyeceğin bir başlangıcın günüydü...  ve artık biliniyor..
--öyle an geldi ki,,, diğerleri, benimle yarışırken, birbirine düştü.... yediler kendilerini, sonra, az kalanlar birbirlerini,, ben kaldım :))
--o,bütün şarkılarda beni dinler sizinle,hep beni okşayacak sizde,becerebildiğince!! siz, sizler değişeceksiniz..!!..o bende kalmış bir kere..
--ne muhteşem bir gün...!!  eskidende öyleydi :)))
--itina yok... özel değil,, her anı bozmasını ne iyi bilir...
--ömründe bir gün doğru duruver,nolur sanki yapmıyver....:)
--saat  :: şöyle zaman geçmek bilmezsin,,, yavaşla  be azıcık,,aaaaaaaa
--masanın üzerini silmeye karar vermek ve yapmak gibi, yüreğinin yayıntılarını toplayıp,atmak... yoruyor insanı pisliğe bakmak...
--''hayata bir kere geldik'' cümlesini herkes kullanır, ama nedense hiç kimse hakkını veremez.....
--güzeldi ve ötesi.... her gün, her şey, herkes... :)
--unut diyen olmadı da, herkes de hatırlanmaz ki bilader ))
--KURTul dedim, KURTlan demedim....!
--kimilerinin kasırgadan haberi yoktur... yayınır dökünürken.... :)
--de ki ; bir şey mideni bozdu.....  karar ,yeniden yemek ve yememek kadar basit :)
--belkiler, tekerrür den başka bir şey değildir....!!!!
--dinlemek marifet değil, anlayamadıktan sonra... ben 10 saat konuşsam ne olacak ? karşı tarafta yaşanmamışlık var ise....
--düzenleyici,doğru zamanı kararlar her daim...   görev biter, kişi gider... öğrenemeyene yenisi, öğrenene güzeli gelir...:)
--tabi ki... susamak gibidir üzüntü de...

sen söylemeden bilmez kimseler...
--niyet; aynı niyetle karşılaştığında dilsizmiş meğer.....
--olumluyu suladığın sürece her şey muhtemeldir....
--sevdim mi ne....
--onun bunun ağzından da olsa ,birleştirdikleri ,buldukları,farklı ve yaratıcı kılıyordu onu..keşke sanat yapsaymış..
--bazı  kişilerin işi gücü boşluk doldurmaca,, kim denk gelirse, fill in the blank yani...:)
--hayat hala ne güzel devam ediyor, fevkaladenin fevkinde....
--ana kraliçe için ,emek veren arıların hikayesine şaşıyorum.... öleceksin lan :))
--eldeki malzeme biter,gönülde laf bitmezkimi sabahı bekler,kimi gün doğsun istemez,alt alta yazsan şiir, yan yana yazınca sitem olur,bilinmez
--mutsuzluğa sebep olan herkes ,mutsuz olmaya mahkumdur......
--ve güzeldir, doyumlu bir geceninin ardından.,,, boşvermek...!! inanmak şöyle dursun s*kt*r etmek......
--ömrümde bir kere, temsiliyetsiz kaldım ve çookk utandım...harbiden çok utandım....
--aşağı tabakanın baktığı, yüksek pencere....
--idare lambasıysam gazımı koy... elektriksem faturanı öde... kendin için yani... yap, gavat..!!


İNCE NOT.... bir ağustos ayında açılan çenem, yıllar sonra bir ağustos ayında kapanır.... ve NOT-RİKA larım yol alır, başka hikayelere,yeni cümlelerle....

SEVGİLER...

HARİKA SAN.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz