10 Eylül 2012 Pazartesi

MEMBA'dan NOTRİKA'lar:)

***gözüme küçük görüneni,içime alıp büyütemiyorum...
***öbür dünya dedikleri,,kendi dünyan belki de...
***erkek->yoklukta edinilen varlık kadın->varlıkta edinilen yokluk..:)
***koruma değil,kamufle içgüdüsüydü çoğu zaman..
*** ait değil isen, dahil de olma..
***kendine değer misin? :)
***dolunay gecesi,ay yine doldu..
***#bazenseytandiyorki ..... sen bana uyma:))
***direnç teşhircisiyim, gösteriyorum habire..:)
***mahalle baskısında, master yaparken,en büyük eğitmenlerdir, komşular ve akrabalar..
***bilemem...şimdiden büyüttüklerim belki yaşlılığıma nasiptir..:)
***hep benden önce gelip,benden önce gidiyordu..
***hep hazır başlamadan tüketmeye...tüketici:))
***kim demiş görünen köy kılavuz istemez diye? ister efendm isteerrr...
***hiçbirşey bilmek istemediğim nadir günlerden biri....:)
***bu kadar yakında bir uzak......
***olmayıverse..olmasa,,olanlar olsa...
***yokluk,bazen güzeldir.....
***canımın hiç olmayacak şeyleri istemesini,istemiyorum....
***bu sıcaklar çok canımı sıkıyor,,,yoksa,,yok başka bişiyim:)
***bilmem ki kime kimden.nereye nerden ve neden.....
***meğerler biriktikce,eğerler çoğalıyor...
***son demin, ilk hazanı olur muymuş....olurmuş...
***yani...allah tepemden bakıyor...
***ben kendim gidebilirim...ama sen almaya gel...
***ben şişirdiğim hiçbirşeyi,havasını almadan bırakmam...
***canınız sıkılacaksa da bende sıkılmasın..bana gelmeyin..
***biz bir seferinde yatmıştık sırtüstü, hatırlar mısın?
***her bir cümlem geleceğe gebe kaldı, beklemek lazımdı..
***başkalarıyla, başkalaşmak güzelken, özüm demeseydin bari BİR BAŞKA'm..
***kümeliyelim mi, kümesleyelim mi???
***dert, tasa tutmayayım diye, tuttuklarım varmış...
***yine kendisinden başkası oturuyordu karşımda...
***çünkü; hep öğrenmek öğretilmişti..,uygulama yoktu...sadece öğrendik yapamadıklarımızı..
***binlerce yıl yetecek kadar söz biriktirmişim içimde...
***sarhoşluk, anı kaybetmektir.. oysa siz hatırlamak için buradasınız..
***olunca ağır, olunca acır,olunca çürür mü...

HARİKA SAN

sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz