30 Eylül 2012 Pazar

AYAĞIMDA KUNDURA.....:)

geçen akşam, yine güzel şehrimi öylece seyredip, kahvemi yudumlarken, yüzünde mutlu ifadesiyle ayakkabı boyayan biri takıldı gözüme.. nasıl özeniyor, nasıl itina gösteriyor,, işi bitince önünde ki terlikleri bir hizaya koyuyor,, belli ki simetri hastası benim gibi..:))) seyredildiğini görünce daha bir heyecanda yaptı kerata:)) sordum bir boya ne kadar diye dediler 3 lira..ooohhh dedim havadar havadar kordonun bir yerinde keyifle para kazanıyor..!! sandığı da fiyakalı haa,, zevkli çocuk:)) derken aklıma geldi; ben ayakkabı boyacısı olsam  ne olur?? hah dakika bir gol bir yanımdan bir ses.' olur mu lan öyle şey..!!!! ' neden olmasınlarla başladı benim akşam:)) olmaz!! olmaz!! olamaaazzz..!! hergün 50 tl istesem vermezler eşekler... prestijmiş, vizyonmuş, harikalıkmış , annelikmiş bir sürü olmaz işte.. gecenin rakıya dönülen saatlerinde bir tek sevdiğim bir abim dedi ki...'' müthiş olur...  kızım düşünsene hadi ben 100 pabuç diyorum da, de ki sen günde 20 pabuç boya,, parasını da 5 tl de. harika para kazansın diye her insan 3 pabuç yollasa  hani madem çok seviyorlar ya seni..!!! öyle karşıdan sevilmez.. merak edenler, yada sevimli bulanlar da 10 kişi olsa... ayda sana 3000 tl gelir:)) sen harikasın yahuuuu süper olur..!!:))) ehh tabi ki mülteci isteklerimin hepsi kışa denk geldiğinden yağmuru karı şşööyylleeee bir düşündüm... seyyarlık... sandık hediye:))) canım dükkancılık falan yapmak da istemiyor zaten.. eee neden olmazmış..!! ayıp olurmuş efendim... bu işi benim merdivencinin kız yapsa takdir edilecek olan şey bende neden ayıp olsun efendim...??? para kazanmanın ve biriktirdiğim hatırın, sevginin kısa yollu halka açılması bu.. işte o kaaaddaarrrrr..!!! bir bankın dibine çöreklenip,, başkandan da izin alıp, hatta  bank kirası koydurtup ki,,, başıma üşüşen laklakcılar çok olur... şarapcıları savarsak:)) yapılabilemezlerin örnekleri çok değil mi bende çocukluğumdan beri.... yine örnek teşkil eden bir şey işte.. cesaret gerektiriyor... ayıp birşey değil yapılan.. düşkünlük, garibanlık görünürmüş ...görünsün 2 ay:)))) bu millet ne görünenlere alıştı da sonradan kendi yaptı bee..!!! birkaç ay sonra yandaki otoparka parkedip araba da bekleriz müşteri pabuçlaını:))) hırsızlık değil, tefecilik değil, orospuluk değil, pezevenklik değil, hak yemek ,insan kazıklamak değil.... herkes şapkasını önüne koyup, kendisine baksın arkadaş..!! değil mi ya...

 insanların bakış açıları ne garip..garip olan ben değilim ki...tamam bana kıymet vermek bu.. değerli kılmak.. sevmek, kıyamamak.. daha fazla ve şık birşey istemek... ama zor onlar... maliyesi, muhasebesi kirası,çalışanı...benim ki daha kolay sokakta:))bende diyorum ki kıymeti artık sözle değil, madem öyle bana günde 10 pabuç bularak gösterin,, nasılsa akşam beraber yiyiiiyoruz paraları:))) öyle de olmaz böyle de olmaz... mış.. kimse beni yanın da da çalıştırmıyor... nasıl iş buyuracakmış... eeee nolcak böyle... şuncacık '' harika'' neymiş breeeee:))) hem teşekkürle kabul ediyorum hem hayretle dinliyor ve seyrediyorum... HAYAT ÇOK GARİP.. yaradılışta ki bakış açıları, sanılar, tanılar, ayıplar, yakışmazlar... aahhh gidi inlarlar.. sonuç :: para lazım:)))) size ne beeee ppööfff .... yok benim öyle bana düşkün annem babam...her ay versinler, sıkışınca yetişsinler, kıyamasınlar falan... kızım üniversiteye başladı, öbürü peşinden gelecek,derken düğün dernek...canımın feci şekilde evde sıkılması da cabası..!!boyacı olucam ben:)))))) benim için eğlenceli, yapılmamış, utanılacak hiçbirşeyi olmayan,binbir hikayenin yaşanacağı, kimilerine göre delilik dense de yapılası bir iş:))) işte bu yüzden HARİKA YIM ben:))))))))))))))) hiç kimse yapamaz, ben yaparım..yapınca da el üstünde olursun... yaptı vallahi kadın derler,oohh keyfe bak.. öğleden sonra uyan..git bankının kenarına, boya kunduraları, canın mı sıkıldı dön eve.iş mi yok... ara onu bunu hadi gönderin bakalım üç beş pabuç diyerek,, göreyim sizin harika sevginizi:)))) sizi gidi beni havadan bulanlar siziii..!!!!

ÇÇOOKKK ÇOOKKK SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz