11 Eylül 2012 Salı

EN UZAK AYNADAN NOT-RİKA'lar

*** herkes, yanında en çok ne yapılıyor ise, aynısını en az bir kere yapmıştır..!!
***eleştiriler, eleştirmenin, derinliğini belirler..
*** benim filmimin senaryosunu kim yazmış bilmem. ama görüntü yönetmeni (gösteriş hususunda) fazlaca abartmış..yönetmen mi?? o her daim, bende işini yapıp gidiyor..
*** AL sana BU denmiş; bundan ne yaparsan yap...yapmışım...yazmışım, söylemişim, sevmişim... (yaptırmış)
*** insanların, kendi iç dünyalarını, bana bana vurmalarının adı mı dış dünyaları..?
*** kenara koymamalı insan, unutuyor nitekim. hep gözünün önünde olmalı olan....
*** doğallık, insanın varoş tarafında mıdır ki..??
*** alnım ne kadar çok açık..!! birazını örtmek lazım..
*** filmleri, konusunu unutarak, yeni baştan ,sessiz olarak izlesek.. kaç başka senaryo çıkar kimbilir..(tahmin)
*** facebook'ta kendi profilinin, her gün çıktısını alsan ve altına kim için neyi paylaştığını not etsen, kendi kitabını yazmış olacaksın zaten...
*** kendimizi 1 ay boyunca, uykudayken videoya alsak..100 kişiyle bir uyku filmi çeksek.. yine uyanık bir tanesi çıkar:)
*** bir daha hesabı bankaya yatır ki, elden verdiklerin ( elinden geldiği kadar olanlar) görünmezse...veznede onaylanmış olsun..
*** benim evime beni kapatmayın birader; bari kendi eviniz olsun..!
***küçücük bacakları, gövdesi de küçücük...bu kadarını sevemeyen, o kadarını nasıl sevsin..
*** O, bir kadın sevdi; kendini tasvir eden....!!!
*** seni benden çıkardım;  yine ben kaldı... 20 - 10 = 10 :))
*** zengin görünürlük, ırsidir:)))
*** görseller bilim midir? bilinmeselerde...
*** sen bana hep gel ki, ayağım başkasına alışmasın..!
*** niyetinden özür dilemeli bazen insan..
*** OKU...! önemli bir emirse CANINA OKU.. ne peki?
*** her mazereti, masum olmaktan mazeretliydi..
*** kendin, bir konuda yalancı isen ve yıllardır bir doğruyu oynuyor isen; yıllar seni doğru, karşındakini yalancı yapar..! ( dünya halleri)
*** insanlar önce hayal ederler, sonra bunun gerçekleşmesinden çok korkarlar...
*** seni savunmak için sevdiğimi bilmediğim günlerdi...aşk o zaman 1 günlüktü..
*** çözmüşlerin, çözünürlüğünü, sıkılaştırmaya çalışanlar......
*** önemli olan gördüğün yerde değil, götürdüğün yerde de tebessümle anabilmek..
*** bilmiyordum ki, senin umudun akşamın kaçında tükeniyor, umutla beklerken..
*** saçı uzun olanın aklı kısa olurmuş...uztma artık..!
*** mutluluk, aslında yokmuş da.... var edilmeliymiş gibi yaşıyorlardı...

HARİKA SAN...

BUGÜN SEVGİYE ARA VERDİM:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz