17 Mayıs 2013 Cuma

ŞİMDİ YAP GİTSİN...

şimdi istediğimi, şimdi yapmak gibi bir huyum var benim.... şimdi acıktıysam ,yarın mı yiycem yani... şimdi hava almak istediysem ,yarına mı bırakıcam.. şimdi lazımdı ,o vitrinde ki gece elbisesi, davet edildiğim an, yarın dolapta olsa ne yazar..?? şimdi aramalıysam ,şimdi görmeliysem, şimdi istediysem şimdi işte...

uyumsuzluğumuz bundan,, erken gelen, geç kalan hep timing hatası :)) şimdi işte şimdi..!! ne yapmak istiyorsak, kiminle, nerde ,ne kadar sohbet,alışveriş,hesaplaşma .. tam da şimdi.. ertele ertele nereye kadar?? aklında var ise üstelik yarında geliyor ise, yapmadığın sürece öbür günde gelecek ise yapsana yahuuu...??..!!

ben yapıyorum, iyi yapıyorum kötü yapıyorum, ama yaparak, yapılamayanı siliyorum.. yapıcam ile yaptım arasında ki farkın huzuru hiç birşeyde yok.. üstelik yarına da faydası çok....yapmak istediğiniz ne kadar çok güzel şey var ise ertelemeden yapabilmeliyiz. illa ve ile arasında ki farkı ayıt etmek mecburiyeti de var elbet...

ben sadece istemediğim şeyi yapmam..!! istediğim halde kendini frenlemek neymiş?? ''ayy ben yapmayayımda dur ona yaptırayım , bir yemleyim bakalım'' fikri neymiş..?? bu yürek miymiş ve neye karşıymış,, kim don kişotmuş, hangisi yel değirmeni..??  yapmıyor isem istemediğimden, yaptıklarımsa istediklerimden, her ikisinin de şimdi ve sonsuza kadar arkasındayım... erteledeğim hiçbirşey olmadı ve olmayacak... çünkü ben tüm isteyipte yaptıklarımı, kendi mutluluğum için yapıyorum... bana değer mi değer elbet....

SEVGİLER

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz