24 Mayıs 2013 Cuma

ÇANAKKALEMİN ARDA KALAN AYIPLARI.... :))

bu şehri kutsal bir aşkla sevip, inatla burada yaşamak istediğimi ve aslında veya belki de en çok keyfini de benim çıkardığımı çoğu insan bilir.. ama benim dahi yaparken düşündüklerim oluyor ise vay diğerlerinin haline...

geçen gün çarşıda ki bir işim için halk bahçesinden geçtim.. yeşilin envayi rengi yüzyıllık ağaçlar, çimenler, kuş sesleri... adımlarımı ağırlaştırdım.. içimden orada zaman geçirmek yani çimlerin üzerine kendimi atmak geldi.. orada madam hety nin atıyla gezdiği günleri düşünmek... elbette yapamadım... sebep ''kadın kafayı yedi '' demesinler.. :)) ki ben mahalle baskısını yıllardır deldiğimi, özgür bir ruh olarak dolaştığımı düşünürüm..tek başına oturmak, rakı içebilmek, erkek arkadaşlarıyla kardeşçe dolaşabilmek,dul olmak gibi bunca şeyi yap,,, sonra da içinde hiç ayıbı olmayan şuncacık isteği gerçekleştireme..!!! birkaç kere yapıp, gözler alıştıktan sonra alkışlanacak hatta belki de örnek teşkil edecek yine bendim.. ama tanınmış kişilik, sorumlu kişilik, anne kişilik... benim yapmamam lazım... eee şehre gelen erler yapıyor, ooohh vallahi yanlamışlar simit yiyiyorlar, onlara ayıp yok... yok yaaa ben neden süremiyorum bu keyfi peki?? oollmmaazzz ayıp..!!!

hayatın tadını çıkaramayan, ayıpların önüne geçemeyen insanoğlu.. kordonun ucuna otur işte... sıva paçaları salla ayakları ,bir sigara yak tekneleri seyret..  ı ııııı olmaz...!! neden  çünkü ayıp... tek başına olmazda belki birkaç kişi daha falan olursa ayıp olmaz.. ...............'çok ısrar ettiler falan dersin'' :)) ama mesela balık tutmak ayıp değil.. niçin?? çünkü hobi o!!!! yolda yürürken sigara içmek de ayıp değil, ona da alıştı millet..yani bütün ayıplar alışana,alıştırana kadar ayıp..!!!!! gecenin 3ünde tek başına bir kadın olarak eve dönmek  de ayıp değil,, hatta bir ramazan gecesi mahallenin davulcusuyla karşılaşıp, ''allah aşkına arkamda davul çalıp durma, ya önüme geç, ya karşı kaldırıma'' dediğimde çok olmuştur :))) elinizde bir fotoğraf makinası varsa aval aval bakınmak da ayıp değil, yada vakitsiz dolaşmak... bir objeye bağlı hoşgörü :))   e o zaman  vibratör kullanan kadınlarda objeleriyle çıkıp, ''erkek arkadaşımla dolaşıyorum '' diyebilir :))) ooooooooooo ne kadar ayıp :)) herkes sevişiyor ama sevişmeyi konuşmak da ayıp... 

ömür dediğimiz ve allahın bize bahşettiği özgürlük...!! kullanabilene aşk olsun,, yaşayabilene de helal olsun... ayıp mayıp yok... onlar bizim beynimizin canavarları.. öldürün gitsin, herşey çok masumca ve zararsız, yetmez mi parantez içinde ki hayatlar..?? ve üstelik güzel  şehrim, Çanakkale gibi modern bir kentte, bu cennette, bu berekette kendine set koymak akıl karımıdır??

HARİKA SAN

SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu