5 Mayıs 2013 Pazar

AYNA

-korkuyorum..
-madem korkuyosun niçin yapıyosun?
-ben yaptıklarımdan değil, yapılanlardan korkuyorum,,,
-sana ne oluyor başkası bişi yapınca
-..........olmuyor,,
-eeeee
-ya banada olursa..
-daha inandırıcı bir cevap ver..
-bunu böyle düşünen binlerce insan vardır....
-onlardan birimisin?? onlardan birine benzemek isteyen biri mi??
-,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- ben şu an fikirsizim..
-hah..!! yakala daha da kendini, neden fikirsizken, fikrin var gibisin??, neden öyle değilken , öyle gibi anlatıyorsun..??  sana ne katıyor sanıyorsun?? bunu biri sana farkedip söylediğinden neden kızıyorsun... kendini neden saklıyorsun veya saklanıyor sanıyorsun?? eyy birtek kendinin farkında olmayan kaçkın....  ne kazanıyorsun??
-düşünerek yaşamıyorum..
-evet.......... ama korkarak yaşıyorsun...?=?
..............
- düşünmüş olsaydın bilirdin.. bildiğinden korkmazdın.. bilmediklerin var..ve seni korkutan bunlar.. çünkü bilmediklerini ürkünç düşünüyorsun.. sonra haklı çıkmaya hatta yanına birini daha alıp inandırmaya ,onaylanmaya çalışıyorsun... doğru mu?? bunlara arkadaş diyorsun.. seni onaylayanlar... 'yok böyle değil' diyen aydınlık da değil gözün... sadece fikrini söyle.. onaylanmak değil özün,,, onaylayanlarla da, eğer, azıcık söz dinlesen ,yok gözün..!!
-benim sevgili aynam.... seni öyle seviyorum ki ...........!!!  benim de bu kadar bilmeye sözüm.....

SEVGİLER..

HARİKA SAN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz