13 Ocak 2012 Cuma

KUTSAL YAZI..




derinden boğuk bir ses duyuldu,gecenin ayazında...

- istemiyor musun gerçekten..?
ürktü,,irkildi,,düşüncesinin üzerine gelen sesten..

*-hayır,istemiyorum..

- bu armağanı kabul etmeme nedenini sordun mu kendine? çok sık verilmez bu tür armağanlar...dilemiştin bir gece unuttun mu? çok gönüldendi isteğin, ve sunuldu sana...gerçeği olandan,güzel olandan,emeği olandan.. merhameti olandan..senindi o...parçalayıp,tekmelediğin,kötü kelamları peşi sıra dizdiğin....farkına mı varamadın.. yoksa gerçekten öyle birşey istemediğinin farkına mı vardın..?? azından lazımsa çoğundan niye istedin? bunu dilerken acı çekiyordun,canını yakmışlardı senin....

*-sana ne? kimsin sen? defol git başımdan..

- bilmelisin ki içten olan dileklerin her zaman kabul edilir...kullanabildiğin sürece...elinde ki her ne ise, o'nu koruyabildiğin,kollayabildiğin,şükür edebildiğin,muhafaza edebildiğin...en önemlisi SEVEBİLDİĞİN sürece sende kalır verilen.. çok insanca şeylerden bahsettim kafan karıştı anlaşılan....bu sana hediye edilen bir pabuçta olabilirdi..diyeceğim şu ki.....kullanmak sana bağlı..ister itina et bir yıl giy..ister bas ökçesine eskisin, at..!! sen değer bilmiyorsun..!! teşekkür bilmiyorsun..!! kabul bilmiyorsun..!! özür bilmiyorsun..!! en önemlisi....bilerek ve sadece acı vermek için kasitli yapıyorsun, bir kalbi incitmeyi,ağlatmayı.....işte bunun AFFI yok.. bu sözlerim..seni,sana tanıtan fırsatların olsun.içinde biriktirdiğin kötülük kadar,kötülük alacaksın..sistem böyle.gönderilene vermediğin kıymet için..artık ödül alamayacaksın..sen kulaklarını o'na tıkadığın için,kimse de seni duymayacak...sen o'na acı,ızdırap,öfke ve ihanet saçtığın için bunları toplayacaksın....istediklerin değil,en istemediklerin olacak ki... o'na yaşatıklarını öğren ve sonra artık istediğin,önüne geldiğinde kıymet bil.. yaşam sınavdır....çalışmadan,öğrenmeden geçemezsin...düşünmeyi bilmediğin için,düşünmeden istediğin ve düşünmeden konuştuğun için .......bir daha soruyorum.... o'nu sana?????? istiyor musun??

*- ....................................

-bekliyorum...kalbine sor...ve şunu unutma..istemediğin herşey başkasına verilir.. evren aynısından isteyenlerle dolu..ben istemiyorum ama o beni istesin diye birşey yoktur..o görevini layıkıyla yaptı..sana güzel olan şeyleri göstermeye çalıştı,tek başınalıkda ki gücü,başarıyı,dik duruşu,cesareti, giyimi kuşamı,yemeği içmeyi..temsiliyeti...tüm rollari başarıyla tamamladı....madem ki hala susuyorsun ve bu şanstan da faydalanmıyorsun...artık alıyorum o'nu senden..bir teşekkür borcun var...günü gelince sen zaten bunu yakararak edeceksin...ama duyar mı bilmem...bence borçlu kalma..tekrar geleceğim..... üstelik diğerlerini de almaya....!!!!koru ki korunasın..!!!

*- hheeyyyyyyyyyyyyy....ama neler söylüyorsun?? ben birşey yapmadım..ben hiç birşey yapmadım....

-eeeeevet..... sen o'nun için hiçbirşey yapmadın...kendin için yaptın ama bunu yalan atarak yaptın,kandırarak yaptın,inkar ederek yaptın,vurarak,kırarak yaptın,doyumsuzca başka şeyler isteyerek yaptın...o'ndan aldıklarını çalmışcasına, başkasına vererek yaptın..o ağlarken....gülerek demiyeceğim...sırıtarak yaptın..!! yani sen hiçbirşey yapmamışlığında,yapılmayacak bir sürü şey yaptın..O'NUNLA alış-veriş yapmadın.....o'ndan aldığını bir başkasına verdin....oyun böyle değildir..kurallara aykırı bu.. sistem herşeyi sorarak yapar............!! bende sana içine sor dedim...düşünmeden konuşma dedim..ve süre verdim..madem gerçekten istemiyorsun,ben sevgiyle kabul ediyorum... haaaaaaa söylemeyi unuttum.....bir de BEDEL vardır......!!!! ve sen bunu ödeyeceksin dostum... kötüye kullandığın herşey için SORUMLUSUN..! üzerine basıp geçtiğin çiçekten bile.. neyi besliyorsan o çoğalır ve sana sunulur...menfaatci ,bir gecelik,gönül yoran,nankör haller sana döner...dedim ya tekrar geleceğim almaya,kalanları güzel kullan.....şimdilik ben kaçtım..sahi bir de şunu söyleyeyim..KARANLIKTA OTURMA..!!

KOCAMAN SEVGİLERİMLE....

HARİKA SAN...

1 yorum:

  1. masal gibi ne güzel,sanki içinde bir yaşanmışlık var sanki bir boyut değiştirme çabası var,sevgi var,sabır var,nezaket var,sitem var,intikam var ve mutluluk var....

    YanıtlaSil

yorum yaz