14 Ocak 2012 Cumartesi

DENİZE atılan cümleler..


***yokluğun yolculuğuna hazır mısın ...varlığımla?

***elde var 1'den...elde avuçda kalmadı birşey'e sevgiler..:)

***sevmeyi sevenlerle dolu dışarısı...karışmak lazım,en sevecen hüzünlerle..

***seni ittirene karşılık verme...bazen gitmek gerekiyor sessizce...

***yerimde olsaydın; ayakta kalmazdın...

***Sarkilar bile,beni aldatiyor...

***Bazen,bende merak ediyorum,sevdigim sen miydin yoksa ASKim mi?

***Birilerinle bana ihanet ediyorsun,benimle birilerine......cok adilsin..

***Ben icimdeki seytani kovmazsam,,,,melek bulamam ki...!!!

***Ask iki kisilik derler; uc kisi yapip,tek basina yasiyorsun..

***Hic basini kasiyacak vakti yoktu....hep nette.....netti..

***Hic emeksiz yine bendendin....

***Yine kar var.......sakın basip camur yapma önümü, o gün gibi....

***Sevdigini degismek bayağı iyidir....degismis olursun...

***Sen degilsin vazgecilmezim; benim gecemedigim sevgimmmmmm

***Deger elbet....birgun deger...

***Biliyor olmakti....tum mesele....

***Yetti mi yani....doydun mu simdi? Tokmuydun meger....

***Kolunda kokum varken,adacayi yakma..!

***Agzim kuruysa,,mana da kuru.

***Dinlenerek,nefret ederim....bilirsin;)

***Ask; hastadir........biz iyilestirmeye calisiriz;)

***evet evet....üşütmüştü AŞK..!!

*** 2 adımlık sözün melodisini dinler dinler dururum..

bazen tek cümle der geçeriz,altına bir paragraf yazı yazabilirim...alt alta dizip şiir yapabilirim..kocaman duyguların tek cümleleri olur mu hiç? olur bir gün.. nasıl olsa benim için olmaz diye bir şey yok...!!!

SEVGİLERİMLE..

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz