21 Ocak 2012 Cumartesi

AŞKın miş'li geçmiş halinin serzenişleri...:)


***.kalp ortada biryerlerdedir...zannettiğinin biraz yukarısında..:)

***ruhu cenabet olmuş,nurlanmak ister,sonra döner,aşktan bahseder........

***fahişe bir adam görürseniz,seyredin...sizi üretecektir..!!

***sen ya şundadır ya bunda oynarken; ben ta kendisinde olacağım gecenin...

***Tamamlaniyor,yarim biraktiklari...

***Usandirsalarda,hice sayanlar, biz varsaymaya devam... gıdamız onlar:-)

***allahın organının bana ettiğine bak..habire sevdiriyor..

***Iki kisi bir yerde hirsizlik yapiyor, ne de guzel yapiyor..basliycam bu tek basina, sucsuzluga..!!!!

***Sende deil ASK....benim geldigim tende......

***bugün varlığımın ödül günü.....tören var heyheylerle..:))

*** vazgeçebildikten sonra,kendine gelebilişler için,önce ruhun sonra bedenin için kutlamalar, şenlikli,kalabalık,neşe ve sevgiyle uyanışlardır.

*** akışın sonunda hep bir kutlama vardır:)))))

***saklananı aramakla geçmez ömür..bulmak da çözüm değil:))

***sana,nasıl sevmediğini göster amcalara diyen oldu mu??

***insan sevmediği biriyle neden ilgilenir? neden kıskanır değerli zamanını neden harcar? neden....hasta mıdır? yasta mıdır?

***çiçeği çok olan bahçenin,böceğide çok olur..!!

***yönümüz ve kalbimiz,sevdiklerimizde olsun...ne uğraşırlar ki sevmediklerinle...

***kıymetli zamanlar....kıymetli insanlarla geçer...sar sarmala bırakma..

***seviyorum yaşamı...ve gidiyorum yaşamaya.....herkes istendiği yerde mutlu ve güvendedir..!!

***kadınları,vardiyaya bağlamış bazıları gececiler gündüzcüler:)) ,twittwecılar,facebookcular:)))

***yarında bizim...ama önce bugün......hayat verdiğimiz değer kadardır..insanlarda:) vermeyeni salla gitsin.

***DİP NOT: bırakıpda gittiğine,dönüpte bakmayacaksın..!!!!! denge...

***ben anlam bulmaya gidiyorum....:))))) öznesi olacağım cümlelerin......

***birileri seni,arkadaşlarından sakınıyorsa,kıskançlığından değil,yediği bir nane vardır:)))

***hiçbir pişmanlık,merhem olamaz yapılanlara...korkular sarar içini,gülemezsin..

***eyyyy deniz...dalganla örtme beni..

***verilen tüm müsadeleleri suistimal edenler,gönül karanlıklarına hapsolurlar...

***demek ki,elde avuçta birşey kalmayınca insan kafadan başlıyor..yemeye:))

***sabır et...sıran gelir..aynılarından,aynı kere,aynısıyla yaparsın..!!

***benim gül yüzlü akşamımmmm hoşgeldin:)

***AŞK'ın hapsindeydim..:))

***aaaahhh sevdiğim..teni güzel,eli güzel sevdiğim..sözü çirkin,özü çirkin sevdiğim...senden geçene kadar yine seni seveceğim...:)

***yorma gözlerini,sağa sola bakıp,içindeyim ben........;)!

***ada şarabı,cam önü keyfi,ben & ben..ne olur kocaman yüreğinle,bir kere de sen çıkıp gelsen.....

***Saril kendine, SEN...BENsin...

ne bereketli bir ocakmış...cümleler taşmış içimden..yazma yeteneğim olamaz yazdıran..sevme yeteneğim bu benim.NOT-RİKA larım işte..belki siteminizde lazım olur:)))

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

1 yorum:

  1. "çiçeği çok olan bahçenin,böceğide çok olur.." çok beğendim. beni anlatıyor; çok arkadaşım var bir o kadar da böceğim yani :)

    YanıtlaSil

yorum yaz