3 Ocak 2011 Pazartesi

bana benden yakın, benden yabancı..içimde dolaşan, gezen biri var...


herkes bende hayat arıyor ne garip...safken ve enerji patlamaları yaşıyorken kabul ettiklerime bakıyorum da...sen sen sen....ben yaa!!! evet ben elbet....siz hayata değil, ananıza babanıza ve hatta bana tutunurken...tek başına, hiç birşey istemeyen, iki kızıyla yaşayan BEN tabi ki...lütuf gibi sunulan sevgileri kabul etmişim kimseler kırılmasın diye...durulması gereken yerde duran...koşulması gerektiğinde bir düşünen, o sahiplenilmeyen BEN..kendinin efendisi ben... birkaç zaman sonra eziklerin olduğu yerlerde,insan kaldırmaya çalışan, üzülen yine ben....aslında kendi gücümün altında ezilen ben....varlığımın, pratikliğimin ve cüretimin....neye güvendin diyenlere..aklıma ve yüreğime diyebildiğim..sorulara ve meraklara cevap verirken kendimi yaşayamadığım, aslında var olan varlığımı daha da çoğaltamadığım...sıkışmış BEN..sökük dikmekten..,, yeni bir şey dikememiş, aklımı onlar var olsun derken heba etmiş,tam da defedecekken,başına birşey gelmişleri yeniden edinmiş,durmak yakışır,kaçmak ayıp derken,kendinden geçmiş olan ben....

GEÇ KALMAK İSTİYORUM....AHESTE OLMAK..erken erken düşünmek, yaşamak, önde olmak değildi gayem..hala daha değil.fikrime eş, geceme eş, işime eş yok...tekil şahış işte BEN....bedava sevgi arıyor herkes..sevme kardeşim,ağırlığın kalıyor üzerimde...kimi aradım gece gece...korktum,kustum, üzüldümmm....bir yerlere gitmek daha doğrusu götürülmekte istedim...kimi aradım??yanıbaşıma sığışmış sevgi istemiyorum....o sevgi kızlarıma ait ömür boyu...arkadaşta istemem öyle!!! hele adam diye anlatıyorsan kendini birşey sun seni sevecek..!! oh ne ala muallaaaa,dedirtme bana..!!! buldun özü sözü bir, yerindeliği olanı sev...sev de...........benden karşılık beklerken , sen de ne var sevilecek onu göster bana...bana gel, bana anlat, bana söv..olmaz bu iş böyle hep bende....sev beni ama..BEN DE SENDE OLMAK İSTİYORUM..!! güç bu...hem güç, hem GÜÇ.seninle mi uğraşıcağım ben..bunu giy, bunu ye, böyle iç, böyle dur....sen benimle gurur duyarken ben neden senden utanayım???nasılsa hiçbirşey istemez bu deyip kolayına kaçmak delikanlılıksa, en nefret ettiğimdir kolaylar.....tırmala arkadaş..!!!! EN olmak için, kendin için başar...başar ki hem vesile olduğuma sevineyim..hem de kafamı kaldırıp bir seni seyredeyim gururla....

ben seni SEN yapınca...,BENİM deyip kaçıyorsun.kaç yine...bir kere SENSİN diyerek.çeyreğine razı oldum hep, evren haklı....ama şimdi tamı da tamlayan övgüler istiyorum.kenDi azalttıklarımı, hatırlatan, sıfır bile olsam önüme 1 olarak geçip bak sen olmazsan ben 1 dim...şimdi 10 uz diyebilen, özgüveni, hayat tecrübesi, ve olgun yüreğiyle şirin ve de mert olabilen...söylemediğim eksikleri kendi görebilip,istetmeden tamamlayan, yani arkadaş kadınlıkta, arkadaş erkekliğini de yaşatan SENİ SEVİYORUMLARA açığım artık....

kişisel sevgilerde....laf kalabalıklığı istemem...hayran sayfamda yok benim...ne yapacaksın benim için, ne katacaksın hayatıma...susak çarşıda satılıyor zaten, saksı da..haydi git allahın aşkına....!!!!hayat pahalı temelli farkındayımda....kendini ucuzlatma..zira ucuz etin yahnisini hiç sevmem...üstelik senden de akıllıyım ammaaa....genel cevap veriyorum çünkü sen akıllısın dediğim, üzerine alınıp sahi sanacak....!!

sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu