15 Aralık 2010 Çarşamba

TOPLAMA DUYGULARIN, DAĞINIK YAZILIŞLARI.....


İLİK

adı soğuk bile olsa,,iliğime kadar hissetiriyor ya,
seviyorum,donacağım
ve
dönmeyeceğim
hissettiğimdeyim.

ASLINDA
aslındalarımın içi boş..
neyi düşünsem aslında diye başlayan cevapsızım,
neyi düşünsem gerekli diye, gereksiz..
neyi düşünsem dolu dolu, hepsi boş
hele bir de üzerine,
sen gelirsen aklıma..
ol gitsin sarhoş....

DASS
yazayım diyorum;
sensizlik çıkıyor,
bağırayım diyorum;
sessizlik çıkıyor,
her merhabadan,
hoşÇAKAL çıkıyor,
yaban diyorsun,
yavan çıkıyor.....
her gidişinde karşıma,
kocaman bir SEN çıkıyor....

BAŞKASINDAN
gözlerin başkasından gelir,
dudakların başkasından..
ben bilmem mi seni bana gelirken..
geldim dersin, sevinemem bu yüzden..
dokunamam..
temas edecekse tenim sana
arada bir...
bilmeliyim...
nerden gelir??

BAK GÖR
inleyen nağmeler ruhumu sarmadı bu gece
ne inlediiimmm,
ne nağme yapasım var
bir görseydin;
kasvetin içinde, ne eğlenceler var..!

GİTTİM
bakma hiç, yokum oralarda,
rüzgar götürdü kokumu ,
yağmurlar ayak izimi...
kar'ı bekle, ihanet için
çek tütününden,
SENİNLE UĞRAŞAMAM ben....!!!

İSTEK
UZUN BİR UYKU GİBİ BU SEFER DÜŞÜNCELER..
MERHAMETSİZ İHANETLERİ, BERTARAF EDERCESİNE...,
RÜYAMDA Kİ SADAKATLER....!

BASİT SEN..!
kendine anlatabiliyorsan eğer, yaşamaya değer,
diyeceksin ki ; isteklerim bunlarmış meğer,
beni bulsan noluurrr, kaybetsen nolur??,
senin ki sıradan sevişmeler..!
dahiyane tezatlarım da var..,
kalıplaşmış rutinlerimde.
özel olursam eğer,sana emek vermeye değer..
sen gibi olmak zor... git sıradakine ver..!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz