4 Mayıs 2010 Salı

YOKLUĞUN ŞEREFİNE......


RENK
Rengarenk kahırlar içinde miyim?,
Bembeyaz matem mi?
Yok yok
Simsiyah mutluluk bu…..

BEN
Pembe bir nefes verdiğim bir anda,
Bazen mavi bir bulut,
Sarı bir güneş,
Ya da tam da gökkuşağının altında,
Gri bir dumanı görürken,
Kapkaranlık olmayı da becerenlerdenim.
Aynı anda ak pak düşüncelere geçirirken kendimi,
Saydamlaşmakta var becerimde

SEN
Sen hep birini geçmeye çalışıyorsun hayatında
Kendi içinde ikincisin…
Yapma, yorma…
ADIM(LA), adımla…..

BİZ
Çok bekledim kendimde, kendiliğimden,
Şimdi gidiyoruz,
Bir ben bir de ben..!!
İkimiz teferruatsızca, tesadüfen….

CİN
Hep görünmem ben öyle,
Kafanı hızlı çevir.
Ya da kapat gözlerini
Hayalim sana gelir..!!

SOKAK
Sokak ıssız,viran,soğuk dalımdan…
Kafes istemem ama
Bu gece
BENİ ALIN BURADAN….

GECE
Adam sevemedim belki ama
Geceyi sevdim.
Karanlıkta olsa,
Yalancıdan daha aydınlık…!!

İMLA
Sen noktasın
Ben virgül
Bizden olur noktalı virgül.
Ben paranteze aşığım,
İçine alıyor beni…..!!!!!

KOVMA
Bu kadar kovma
Giderim.
İstediğin gitmem değil sevgilim.
Sen…
Ben kadar cesur da değilsin,
Seyredemezsin,
Üzülürsün,
Yazık olur sana sevgilim..!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz