21 Mayıs 2010 Cuma

KİLERİMDE FARE VAR..:)))


yine depodan kullanma günleri... temkinli kadınım vesselam..arttırdıkça eksiltmek gibi birşey belkide.!!! zahiyattan iyidir, çürütüp atmaktanda... önce biriktiiiirr, sonra ye... ya da dağıt istersen..!!! HER TÜRLÜÜ..:))) kullanmalısın ama bir gün.... sakın çöpe atma...bu yüzden zamanını iyi kolla..!!!


GEÇER
Öyle bir geçer ki zaman bilemezsin neyin geçtiğini,
Sorarlar??
Zaman mı dersin,
Sen mi dersin,
Ne dersin?
BEKLE GÖR MÜ,
YA DA ÖL MÜ?
Susarsın bir deerrttt,
Konuşsan ayrı….
Sorarsın yine de bir bilene, biliyor diye
Tam söyleyecekken o da susar…
Bakakalırsın öylece…
Bir tek sen bilirsin,
Bir tek sen söylersin…..
Söyle hadi kendine..!!!!!



KENDİME
Diyorum ki kendime sabret..!!
Aceleci özlemleri denedin birkaç kere,
Zaman kaybı olmasın diye..
Görmüyor musun vardır her şeyde bir hayır..!!
Sonrası temelli bir kayıpsa beklesene..
Aşka dair değil yazdıklarım
Her türlü.
Ondan olmadık mı zaten hüzünlü???
Konuş kendinle,
Sana sabreden ben var, görmüyor musun sende??
Beklerken haktan bekleme..
Hakkın elinde.
Kullanmazsan da geç kalırsın saadete.
Merhamet ederken ona, acıtırsan kendine,
Kızmaya yer arama, al şapkanı önüne..!!
Unutma
Seni dinleyen bir sen var içinde….

GERÇEK OL..!!
Gerçek ol,
Var görünüp, yok olmak niye,
Ya da varlığımı yaşatmak içinde?
Ya ol ya olma.
Hayal uzak olandır,
Neden kurarsın ki yanımda?

KOY
Çıkar beni sakladığın yerden,
Ben kendimde saklıydım zaten.
Beni bende bulmuştun
Şimdi yerine koy lütfen….

SALAK
İnat edeceğine farkıma var,
Farkımı gör,
Fark yarat…!

İYİ
Ben seni unutmam iyi isen,
Ama alelacele göstermelik istemem,
Aheste iyilik severim ben..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz