7 Nisan 2014 Pazartesi

YOKEDİNCEYE DEĞİN...

***GÜZEL BAKARIM...... ama bir daha hiç görmediğim de görülmüştür..!!
***müstehak .... verilen bişidir :))
***her daim ,tam orasıdır gidilen,, evin gibi :)))
***hepsi ölmek üzereydiler,,, ve sonra da öldüler.. ben öbür dünyaya gidip gördüm onları yeniden...
***sen.....
gecemin göz kamaştıran ışığı,
kocaman başımın,güzel yastığı..
sen.....
seviyorumki seni ben :)
h.san
***gittim diye kızma ,yine geleceğimi bilirken :))
***vakit; adaplı duygusal tatmin vaktidir...güneşe yetişmeli........
***algıda seçiciydi... şimdi algıda açıcı :))
***önceleri,ciğeri beş para etmez diyordum... meğer ciğeri yokmuş ki.....
***seviyorum yahuu unutkanlığımı ben....
*** o gün bugündür , ısınmadı ellerim..
***olaydındı iyiydi... ah bu saatler :))
***ruhu fuhuşta birader.... lakin, tatminsiz hep cenabet...
*** islah olmuş bir kalp ile... yazı perimin şerefine...
***birini sever ,unutamazsın.. öbürünüde şerefsizliğinden unutamazsın işte...
***bugün de,, geçmez var....
***bildiğinden ve denginden şaşmıycan arkadaş....
***algıda açıcılık,itinada seçicilik.. :)
***küsüyor ,barışıyor,biliyor ,buluyor ,oluyor .sanırsam :))
***kimsenin kimseye birşey yaptığı yok... herkes kendine yapıyor,kimsenin haberi yok... :)
***eskiden geber derdim,, şimdi sürün diyorum omurgasızlaraaa:))
***insan organlarının ,en rahatlacı olanları neden küfürde kullanılır arkadaş... rahatlatıcı olduğundan mı ?? :)))
***şu bakış açıma, bi parmak sokucam görecek gününü :))
***hadi bakalım, kafayı önce bi dinleyelim, sonra bi dağıtalım, eve dönünce de toplarız :)
***çıkıyoruz girmek üzre,, giriyoruz çıkmak üzre :)) hayat işte.
***hep gelirim.. giderken söz veririm..ama........ başıboş gecelerde..
***bazen mest ediyormuşum,, bazende perişan... oysa ya geliyordum ,ya da gidiyor... hiç geçtiğim olmadı benim...
***nefret edememe huyumdan ,nefret ediyorum......  :)
***sana karşı bende boş değilim yeşil elmam :))
***yani napıyomuşuzzz koftiden herifleri s.....t..r ediyomuşuuzzz :)

sevgilerimle....
HARİKA SAN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz