19 Nisan 2014 Cumartesi

seyrüsefer...:) Kirmizisi yara almis insanlardik....

***ritmin , bana verdiği yetkiye dayanarak, kendimi şarhoş ilan ediyorum :)
***canım çok sevmek çekti be :)
***gücüm kadar, güçsüz kalırım...
***çok ısrar edeni çok sevmişliğim vardır:))
***götürmesi kolay, getirmesi zor :)))
***illa denginle olmak... kafa denginle, manevi denginle, terbiye denginle, sosyal denginle ama illaaaa denginle......
***Sevginin gucenmemek ve kiyamamak oldugunu biliyorum artik...
***Bakicaz once gorucez sonra..
***Sirtindan geliyor once sonra kalbinden cikiyor..
***iki seçenekliyiz;  tercih ettiklerimiz ve mecbur kaldıklarımız...
***mutluluk, yanında başlayan bir eylemdir,, gün boyu süren...
***Icraci bir yorumcu degildir...ama yorumcu bir icracidir..
***Ask cocugunun ismini koymak gibi bir niteliktir.. doguma yakin...
***yanındalık farkı, anlatamadığım... :)
***ne zaman iki satır yazmaya kalksam,, hep sana ,hep seni , hep bizi yazıyorum demiş üstat.. biri de kahır mektubu demiş adına :))
***şeytan bir melektir,, ama sanki bir tanedir gibi algı... sonradan da melekler şeytan olmuş mudur ki...
***kime diyorum..??! yanında diyorum...,, yanına bak..!!!
*** hep mutlu edilin..... edilgen olun
***sevgiyi , üzülerek biçimlendirenler...
***pek yazıcı yaptın ya beni bu gece sen :)))
***nadide insanlar da var...,, tamamı bitkisel..!
***durdurun dünyayı, dönmeyecek var :))
***izin senden çıktı,,; İZime ...
***ileriye gitmeyi bilirim ben; geriye dönersem tersim döner, nevrim döner.. ama bilirim dünya yuvarlaktır......
***SEN'i ben, hakikatli SAN'dım be oğlummm :)
***bıkmak hissimi kaybettim..!!! hükümsüzdür :))
***muz ve koyun yoğurdu filmimizin adı :)))
***makarayı yaptık güzel de... madara zamanı mı ne:))))
***yoktur bende dipsomani...:)
***gerçekle yanyana oturmaktır, benimle olmak... yalan söylediğin kim..??
***beynimin ,biçimidir bedenim....
***yatağın içinde çarşafa dolandıran ve kahkaha attıran puslu hava :))
***bedeni düzgün,, aklı şekillim :)
***kelimelere dekor yapıyorum biraz biraz..
***büyümene çok var çoçuk... ben de zaman dar.. tayinimi çıkardı melekler daha bir büyümüşlere, kendimi daha iyi hissedeyim diye..
***bi kere kustuysan bi daha yemen mümkün mü birader ..ööyykkk
***kimi ahmak ıslatan diyor, kimi bereket yağdığını söylüyor,, bende anımsayana diyorum ki ''o yağan benim, sırılsıklam ol bereketimle'' :))
***gölgelerimiz aynı bizdi,, ve sessiz... aynı biz..
***tüm merhabalarımı,karşıladığım,,,,vaktimden önceleri,savurarak dağıttığım,, anın sobesi...
***ruh ikizimi benim ruh sekizine ihtiyacım var :))
***palandökende geziniyodum sanki,, sonra bi çığ düştü,, anca buldular beni gibi ....hala donukum :)
***ürkütürsen kaçarım.. itaatkar değilim.. kafeste yaşayamam, biraz asi bir yabaniliğim var..cinsinin TÜRünden..
***sen suçlanarak sevmeye alışmışsın.. ya da yapmaya..! ben sevmedim demiyorum.... suçlamadım sadece..!!
***eski hitler bardak oldu,, biz de içinden aşka demleniyoruz hala..:)
***sende ki, bana bıraktığın değil ki....
***amma biriktirmişim beee,,, döke saça helak oldum :)
***kendimi bu kadar biriktirmişken, neden sende eksiltip , harcayayım be birader dimi :)
***güzel kalmak ,emek ister , güzele sahipsen, kaldırmak da emek ister...
***-ne mumkun ?
-namumkun...;))
***pardooonn.. namünümünü :))))
***abi bende yükseklik korkusu var,,,, aşağıya bakınca midem bulanıyo.. anlıyo musun..?? hııı....
***ulan lama..!! tükürüyosun madem , yalama :))
***işcilik için ,işci gerek :)
***kimisinin içinde ki ''çocuk'' neyse de..... içinde ki aptal ergenlerle dolaşanları sevmiyorum birader yaww
***Bu hayvan korkum yuzunden cekiyor olabilir miyim hayvanlari acabaaa ;))
***Hepimiz yeryuzu canlilarinin bir turuyuz ...ne garip..
***olduğunuz yerde , olduğunuz kadar olanlar, çok üzgünüm, dantellesemde çirkinsiniz siz...
***Bazende kendimi fanusun icindeki japon baligi gibi hissetmedigim olmadi degil hani......(benimde yuvarlacık bir dünyam vardı)
***doğamda ve saf halde olmam güzel :)
***bazen kendimi döllenmiş hissediyorum, sonra bir sürü çocuğum oluyor :)
***-bugün film izliyoruz
**iki kişilik eyleme nasıl tek başına karar veriyorsun sen....
-sen söyle napalım..
**ebenniiinn..
***-sen ıspanak seversin, hadi bana ıspanak yap..!!!!
***güç,dirayet, bilinç ve asalet...
***ırmağa kanalizasyon karıştı; akışı beklemek biraz zaman alıyor, hepsi bu....
***AŞKın olduğu her an da coşuyor DOĞAm.....
***bir güzel doğum sancısı,,, kına geceli...
***Aheste hengameler...
***Bilgiden orneklemek degil ornekten bilgilenmek...
***Iskeleti guzel insanlari severim...kemigin uzerinde ki eti guzel olanlari da...
***Bitince de ben yeni bastan caliyorum iste..
***Kendini bilmemezligi..kendini bilmedigindendi..
***Sevgi turevinin melez bocegi ;))
***Icime yazdim...icinden oku ..;))

HARİKA SAN

SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz