1 Ocak 2014 Çarşamba

GİBİSİN...


sitem gibi, serzeniş gibi,
yüksek sesli haykırış gibi...
fena özlemlerin ,sonuca varamayan ,eksik kalanları gibi ...
söylenemeyenlerin tamamı sanki..dinle... dinleeeee anla der gibisin..
sevdim...,,çokkkk sevdim ammaa..
sen mi anlamadın, ben mi diyemedim ..der gibi
kendiliğinden bil...bil işte....farket..bul artık,duy der.... duy der gibisin..
dokundukca ruhuna....
çek elini...
al kendini git der gibi...
ve seni sevdiğimi de bilir....
yine de istemez gibisin...
sana böyle alıştıkca,her halinde,yine de sen küser...
beni deli eden kargaşana, güler geçer gibisin..
ne zaman duygularımın doruğuna çıksam,bir sözünle iter..
bir gülüşünle çeker gibisin..
her sitemkar halinde seviyorum der,,,
her seviyorum deyişlerinde,git der gibisin...
yorsan da.. dinlenlendiğim.. git deyip beklediğim ,sus deyip dinlediğim...
deli eden sevincimmmm...
gözyaşı mutluluğum..
dildeki suskunluğum..
bırakma der gibisin...
gönül sadakatim..
hayat dirayetim..
düşünce zenginliğim....
gel otur demeden,kalk git der gibisin...
çok bildiğim azımm....
az açılan çiçeğimmm...
tabiatı güzelim...
kopar beni der gibisin.....
sevdiğim...bırak seveyimm....
neden.... nedennnnnn ...sevme beni der gibisin.......

HARİKA SAN
( ne yazdırdı şarkı be )     canım ertan abime sevgilerimle... bir gece yarısı harika dinlemelisin diye gönderdi bunu ve ben herhalde 20 kere üstüste dinledim... ve bu melodiyi dinlerken bu sözler çıktı.....

SEVGİLERİMLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz