7 Ocak 2014 Salı

FACEBOOK DURUM ŞİİRİKALARI :)

öylee bir şiir yazasım var manası kaçık..
kelimeleri kiyayetsiz,
öyle bir sevda yazasım var,sevdalı,, sevda olduğundan habersiz,
arada göç ediyor ruhum,doğası gereği...
ama her gidişin ,yeni bir dönüşü var...
öyle bir hallendim işte,herkes kadar,
aslında neler neler diyesim var,
önüm arkam ,sağım solum sobe derken....
iyi olmuyor hep ebe ,,, hep ebelenmeler..
uzatsam lafı....... dedim ya manası yok....
kısa kessem ,içimden çıkası çoookk.....
ne diyeyim.... ...
öyle işte hallerim deyip,uzaklara gidesim de yok....

harika san :)



hiç, kendinize ne söyleyeceğinizi bilmediğiniz zamanlarınız oldu mu...

hani eskiler çekişmek derler,
biraz daha zaman kaybetsek ne olur,
daha da tutulacaksa nutkumuz ne farkeder...
ne küfüre, ne düşünmeye değmeyen garip zamanlarda

sitem etsek bile boşa gider.....


harika san



şimdi sana gelmek vardı

cam önünde kahveye
belki bir şarkı da çalar geride..
laflarız...
ne dersin...

harika san



napıyorsun dedi

dedim ki hiçbirşey
sende aslı vardır bunun dedi
dedim ki sureti olmayanın aslını sorma
üzülme dedi sarılırken..
sustum zaten....

harika san


dudağımın minik kıvrımı

bakışımdaki mutluluk
gecenin sıcak manası
aramıza kumaşlar dahi girmemişken
kim değebilir gönlümüze
gönül ılıklığım..
kalemimin perisi
bizden birşey olmaz derken
bu kadar öok mu bulacaktık bizi
yıllar sonra..
şaşırmadım dersem yalan
sevinmedim dersemde yalan...
bir tek doğruya kaldık desene..

seviyoruz ulan biz bizi....


harika san


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz