13 Ekim 2013 Pazar

PARDON,, siz, NE ve KİM siniz..? :) (ve yi yok sayın ve iki nokta koyun:)

geçen senelerin birinde bu kentte bir ölüm oldu..adam adam bir zat...sonradan eşcinsel çıktı ve,esrar da içtiği söylentisiyle, emniyet ,geniş kapsamlı ,soruşturmaya başladı... şunu anlatacağım aklımda kalan...; bu kentte ki eşcinsellerin istatistiği.. adamı kimin, neden öldürdüğü kalmadı akıllarda... çünkü 1500 civarımı neydi,bilinen eşcinsel sayısı... yani 100 bin nüfus desek.. 50 bini kadın desek, 10 bini çocuk desek, 10 bini de eskiden beri erkek kalmış dedelere desek:))..  aslında demesek...... bu rakam ,sadece merkez ilçeyi mi kapsıyor , onu hiç bilmiyorum.. bilmediğimden yani....30 bin erkekli şehrim...'in konuşulanları.!. de ki öbür gün yine bir cinayet... de ki bunlarda dişiler ,yanı lezbiyen... de ki ,sayıldılar, sorgulandılar... sonra ensest bi cinayet....   daha daha çoklandırabilirim...... hatırlarsınız, ilçelerden birinde, haberlere konu olan, keçiye tecavüz olayını... e bu durum da saysak saysak bişi kalmadı geriye..... yine bir duyumuma göre ,şizofren vakkaların en çok rastlandığı şehirmişik..eeee.. auraya bak... enerjiye bak.. çok yüksek.. bunu hayret ve önemseyerek ve gelecek zamanların cinsiyetsizliğini ,şimdi ki cibilliyetsizlere yeğleyerek söylüyorum.. yanlış anlaşılmasın... sırf kendilerini ilgilendiren cinsiyetler, hem konuşulamayacak , hem herkesi ilgilendirecek... olmaz öyle şey...!! duygusal yüksek enerjiyi bünyesinde, en derin ,en çok ,en kıymetli barındıran şehrim... neler konuşulur,oturumlarda, salonlarda, toplantılarda... aahhhhh bir kendiniz, olduğu gibi olabilseniz.... kapılar ardının, cinsiyetsiz kalanlarına  ne gerek vardı şehrin? ilklerin, çokların, sanat ruhu taşıyanların, mesleğinde isim yapmış olanların, dehaların,neşenin, huzurun, kenti Çanakkalemmm... farklılıklarla bir arada yaşamayı ,Museviler, çingeneler,pomak ,Boşnak,yörük,alevi  ne kadar kültür,din,ırk, neyse işte varsa... yıllardır zaten ,kardeşçe yapmış kent.... havası, toprağı, denizi, yani doğası harika yaratılmış kent.... ayrıcalıklı kent.. bu verilmişliklerin içinde,kendinden bi haber yaşayan kentliler.... kültür seviyesi yüksek, öngörüsü geniş, sevgi, saygı ve anlayış kenti, en özgür kent........ burası için neler hayal edebildiğimi nasıl anlatsam ki... bu kendi içiMde ki cumhuriyeti,  ;; dünyada ki imece, dünyada ki iş bölümü, bir çok şeyi kapsıyorken, ve enerji gereği, bu kadar evrenselken... düşündüğünüz şeye bak........ küçük ve terbiyeli büyüyüp, kendini,düşünce , anlayış, sevgi ve çoklu pencereli ,algılama hallerinde büyütsen, günü de boş geçirmeyeceksin... kendine emek verdiğin için... uğraşmayın onun bunun, den hali, mişli geçmişleri ile.... ne kadar yalınsınız da..... kime bok atarsınız, duymakla... ya da onların yaşanmışlıklarına... ne yaptıklarına da baksanız .. acaba yapmışlığınız var mı??    hayır hayır yapmamışlığınız??  bu da tartışılır ya neyse...    ruhunuz ibne olmasın... o da nası bi kelimeyse... bilinç altına tukaka yanşımış...!!   kurgulu büyütülmüşüz, öğretilmiş taaaaaaaaaa hemde çok önceden... insana kötü gelmeyen, ruhuna, hayatına zarar vermeyen, üstelik de kendi kararıysa ,,,yaşadıkları.. size ne bilader... baksanıza işinize gücünüze... şu marduk kehanetlerine göre... dünyanın sonu sayılan başlangıç bir oluverseydi de ,,,, yazmaya gerek kalmasaydı... Yükselen DNA mızla, beyin okumamız gelişeydi de maskeler düşeydi fena mı olurdu..?? .. işte ne bileyim ben... adalet yok diyoruz da ,,hangimiz etrafa adaletliyiz acaba?? bunu anlatmak istedim.. yoksa hiçbir cinsel kimliğin temsilcisi felan değilim, aşk kadınıyım..severek sevişirim... ayy yine çok ayıp oldu değil mi..?? peki 8-10 kız arkadaş bulup, günlerde konuşayımi belki bi nebze ,terbiyeli yansır...

terbiye dedim de...  bir çoğunun üzerine ,azcık limon karıştırıp ,yumurta dökesim var... :))  terbiye de kimlere kalmış..??

TABİ Kİ VE HER ZAMAN SEVGİLERİMLE... HELE HELE KENDİNİ OLDUĞU GİBİ YAŞAYANLARA KUCAK DOLUSU....

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu