8 Ocak 2013 Salı

sevgili hayalet.... sen hep hayal et... :))

***sadece kendime benzediğim için, öndeyim galiba...

***kargaşam geçene kadar misafirim....

***sıradan ve basit yaratımların,çoğunlukla tekrarların, beğenilme kaygısıydı yine sıradan olan...

***kıpırdıyorum; değmeden ve görünmeden..

***imkan ve ihtimaller çoktu...ama artık niyetim yoktu...

***herşeyden bir kere yaptık çok şükür; sıra yapılmayan birşey bulmakta...

***:)))) seviyorum bilinmeyeni,, az bilineni ve sadece benim bildiklerimi.....

***karışmış mısın, karıştırmış mısın hadi anlat hepsini:)

***piyano çalar gibi yazıyorum adının harflerini...

***bazen kapıda öylece beklermiş aşk...

***bazen uykun yoktur... iki avcunu birbirine birleştirir koyarsın ya yanağının altına... işte ondan....:)

*** insanoğlunun en büyük saçmalığı,hayattakileri özlemesidir...

***illa birşey vereceksiniz madem....yüreğinizi deneyin..!!

***rüzgar bir tohum düşürse toprağıma da yeşertsem...

***bir yaz günü ölürsem... üstüme yağar mısın? çişil çişil istemem...gürleyip akar mısın?

***benim çoğumu azaltabilen eksiklere de AŞK olsun....

***içine girdikce çıkasın gelir ya hani......

***eyy mızrap ; doğru vur tellerime...

***arada bir mükemmelleşmek gibi bir durumu söz konusuydu....

***bir sanat eserine bakar gibiydi diğerleri,,, dokunmaları yasak olan...

***sen düşlerinle uyurken ben gerçeklerle oynadım...

***kendimi çöpe atamayacağıma göre sokağa atayım bari:))

***hem sana göreydi, hem diğerlerine,, başkalarını senden öğrendim ben...

***yoğunum ve koyu kıvamlı,, biraz tatsızım o kadarcık...karıştırsan olacak.....

***habire,durmadan,ısrarla ve yeniden..

***son bir dakikalar,,tekrardır..

***bak ne yap biliyo musun..... kendine doğruyu söyle beraat et..!!!

***bir entirikacı sevgilim vardı....... enti'yi kaldırıp ha'yı koymak istediğim.......:))

SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz