8 Ocak 2013 Salı

her terk ediş, o'nu özel kılmaktır...:)))

***üstüne bulmuşluğun üstüne sevmeleri...mutsuzca...

***kadınların evinde kadın sevmek, herkese nasip olmuyor galiba görevliler dışında..!! :)

***hani salıyoruz ya çayıra..... bir bakıyoruz ki, vallahi hala ordalar:)))

***sidiklilerin işemesini durdurmayacaksın kardeşim... 1, 1 daha 2 yani:))

***birşeyler ters gidiverir aniden, dönersin,eski püskü,yırtık pırtık gündeliklerine öyle:))

***ama smokin gündelik değildir..... zatende çok azı içine yakışır..!!!

***yanındakini arayana ne denir??? daldın mı...

***öyle kelkenez, cılız, zayıf, güçsüz, kuru,renksiz, küflü ki o sayfa...

***özeli,genel ile kirletmemek lazım..!!!

***sadece masumum diyebiliyor isen .kendine....korkma....insanı ürküten,kendini inandırdığı yalanlarıdır...inandığına,inansınlar istersin....

***yani külliyen yalan bir hiçe saymazlık var içimde.....

***isteyebilmek ve kabul etmekmiş bütün mesele...buna yazılır işte..!! :)) püf nokta fakir gönül..!!!

***sen unutsan mikail hatırlatır...:)

***yağmur filizlendirmiş olmalı,,, kuruyan kalbini..!!

***kapılıyorum seni düşünmeye,,,, ama yazmıyorum....

***ne bileyim nereme koymuşum.... hergün karşımdasın...

***ıslağın sesi,yüzünden...

***eyyy inanamayanlar ; bırakın inananlar, neye inanırsa inansın....!!!!

***garip olan ; kendi kendine sevmiş,, kendi kendine de unutmuş olmandır......

***sonrasında,,, ya alim oluyorsun ya da zalim......

***bana deil ,sıklıkla kendine inanamazdı.....

***- kim aramış??? cbv: o aramamış...:)

***eskiden hakaretlerini etiketleyip yazan delikanlılar,,,, ne çok sevdiklerini söyleyemeyen yüreksizlerdi...

***içimde ki kelebek ölene kadar uyanıkım...:)))

***artık, evde kafamı yoran, bozuk hiçbirşey kalmadı...ben dahil:)))

***kırıklar atıldı,eksikler tamamlandı.. eskiler yenilendi.........

***gezenti ilhamım bile geri geldi..:))

***bazen hiç bir gerçeği anlatamayacağını bilir, sadece susarsın.... ben de o bazen kısmı fazla uzun sürdü o kadar:)))

***söze dökülen gidişler, geri dönüşlüdür...!! sadece ayağa kalk, arkanı dön ve yürü.......

***yattığınızda bir vüdut ötekinin şeklini alabiliyorsa seviyorsunuzdur.... aralıksız temas konu başlığımız:)))

***peki çok oldum.... ama zaten hep çoktum :))))

***bazen de atlatmak istememizin sebebi, keyfni çıkaramamaktır...

***paylaşmak bedavadır..!!!

***soğuk olsa da değildir... hele şarkı söyleyebilene....

***eyy dünyalılaarr,,, seviyorum bizi :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz