7 Haziran 2011 Salı

***hani hiç göbek atmadım derim ya,,farkındalığın darbukasını çalarken sen, önünde o zaman raks edeceğim ben..:)***



*** olsa da kansak yine:)

*** ben şaka yapmam,,siz de sanmayın..!

*** ıslağı ezen, lastik sesinde bazen O.

***hayalleri olan hırtapoz, gerçekleri olansa safi poz:))

*** insan rakının kalitesini tadar, rakı insanın kalitesine bakar:))

***''bir daha asla'' ların tekrarını yaşamak kadar, kendine saygını kaybettiğin an olamaz..!

***sen benim matematiğimdin; tekrar tekrar sağladığım,, doğruyu bulana kadar, yanıldığım..!!

***her sevişmende, ağlarken ki hallere kaşar derken, gülen salamlarla an man dileğimle:))

*** arzuladığımız sadakatin en gerçek adı; yalnızlıktır.

*** vakit bir önceki fırsatlar için geç olsa da, bir sonra ki fırsatlar için de o kadar erken.

***çok görürsen,çok göremediğini bok yaşarsın:))

*** haline kravat takanlarla dolu ortalık:))

*** ben yola girmeye hazırım ama, senin yolun yol değil.

*** sen zaten birşey yapmadın...!! gerçekten:)

***ben, bu kelimeleri ayak sesi çıkarttığından, korkuyla uyanma diye, ayak ucunda yazdım..:)

*** en sonunda vee eennn sonunda illa ki koyulan nokta gibisin bazen.

***işsizlik bazen,, gönlünün en verimli hasılatını toplatan zamandır.

*** herkes kendininken, 'benim ol' nasıl bir sözdür?

***ben hayatımın, büyümeyen civcivi rolünde mutluyum içimde. en güzel piliç yarışmasına gitmeye niyeti olmayan..!!:)

***içime yolculuk değil sanki bu....dibimi merak!!! amma da derinmiş..

***affetmek mi lazım,, halletmek mi ki??

***yandı gülüm keten helva,, ah şimdi de çıranı yakmaz mıyım??,, hazır, cayır cayır ateş varken:))

***seni senden kaç kere istedim ben
verdin de..
neden sonradan vazgeçtim ki ben??

***şimdi maaş gününü bekler gibi bekliyorum hakedişlerini..

***hergün, peynir orada diye bir deliğe giren fare gibisin, hayatın bir gün bir kapanla son bulacak..bilir misin??

***yüreğini acımayana kadar acıt ki,acıyacak yer kalmasın..!!

***teferruat çok bende. ne kamyon alır, ne tır. bir bahçeye sığmaz hallerdeyim..

***yola çıkktıysan yolun açık olsun.ama varınca ara emi??

***yalan halinle,,, yalın hal bulamazsın...!!

SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN

NOT: kafamın içinde ,herkes gittikten sonra söylenen kadının not defterinden notrikalar:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz