27 Mayıs 2011 Cuma

GİDİYORUM SEVGİLİ



gidiyorum sevgili..
her zaman ki gibi önce denize taş atmaya gidiyorum..
sonra biraz gönlümün inadını kırmaya.
mey ile ney ile avunmaya sonra...
kaçmaya senden...uzaklara...
rüzgara değmeye gidiyorum,avuçlarım açık..
füme degrade günlerde,kasvet eğlemeye..
biraz da seni görmeye aslına bakarsan....
gider gitmezz,dönüvermelerim bundan..
sarılıp,öpüveririm diye yanağından.
özlüyor bee,,,hem de çok özlüyor bazen insan,
kendini ,seni,olanı biteni işte...
seviyorum bu aralar duygularımı coşturmayı,
düşüncelerimi koşturmayı..
daha da çok gitmeyi de seviyorum.
öyle yorulmalıyım ki,dönmeye mecalim kalmamalı..
görüyorum seni arada....
sevgini örtmüşsün şapkanla...
seni de,, giderken görüyorum hep.
ama hiç dönüp bakmadım arkama,
gidiyorum sevgili,,,
yine sen bekle orda beni..
bugün sana döneceğim
bakmayacak, göreceğim.
hiçbirşey söyleyemem ama,sen duyarsın nasılsa.
kaybedecek birşey yok ki,,
benden daha mutsuzsun aslında...
neysee iştee be sevgili...
gidiyorum dedim ya......

sevgilerimle..

harika san

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz