25 Nisan 2011 Pazartesi

fırsatları kaçırdığımdan beri,,,başkasına da fırsat olmuşum; çoğunlukla KAÇIRILAN...!!


aslında çok kolaydı her şey.....sadece inanmak..!! iyiye, kötüye,şansa,isme,yapabileceğine, kullanabileceğine, üzebileceğine,sevebileceğine,delirtebileceğine,yok edebileceğine İNANMAK...!! gerçekten inandığında önüne geliyor her şey....bunun iyisini, ya da kötüsünü seçmek ise senin tercihin.iyisininde kötüsüne de inandığın sürece yapabiliyorsun...inanmak,ağızla söylemek ya da düşünceden geçirmek değil ama..kalben hissetmekle oluyor..

peki inanmadıklarımız ne oluyor...evrende kaybolup gidiyor.zarar görmemek için, tecrübelerimizden edindiğimiz,korkular veya öngörüler de gerçek oluyor...inanmadığımız herşeye de,''aman abi,bu böyle olacak'' deyip inanıyoruz çünkü:))).

başarılarında çeşitleri var.seçimler biraz yaradılışda,biraz öğretilip,kabul ettirilen davranışlarımız da,çok azımız da ise kendi duruşlarımızda...ama toplamında başarı teşviktir.ittirici kuvvettir.başarmadan ölmek....amaçsız gelip gitmek,katmadan,tüketmek de kişilerin kendi tercihi.günü ,öyle ya da böyle tüketenler de var.

hayat bumerang. merak edilmek istersen,merak içinde yaşamayı kabul etmelisin.ihanetle yaşamak mutluluğunsa,sana da yapılıyor olduğunu bileceksin.çoğunu kolay üzüp gidebiliyorsan,dönüp gönül almadan....gönlünün bundan sonrasında hoş edilemeyeceğini göreceksin..bedelli bu hayat.rabbena hep bana yok..bu kabul edişlerde,eğer sana yapılandan ürküyorsan,yapmamayı tercih edersin zaten.bana bir şey olmaz diyorsan da içindeki sevgiyi kaybetmişsindir...o zaman da zaten kolay gele...

hayatın, irili ufaklı mucizelerinden yola çıkarak düşünüyorum.başıma gelenleri,başıma getirdiğim andan itibaren,değişim sürecinde yanlış insanların,yanlışlarım olduğunu,bunu geçmişte bilerek ya da bilmeyerek kimlere yaptığımı,şimdi yaşadığım haksız acıların bunların bedelleri olduğunu..idrak ettiğimden beri,acılarımı ''oh bee ,nihayet bununda bedelini ödedim'' diyerek sevinçle karşılıyorum.arınıyorum.yeni başlangıçlara,taze niyetlerle ve inanarak başladığımdan beri,anahtarımı elimden bırakmıyor,tüm sevdiklerimle de gidiş yolunu paylaşıyorum..

fırsatları kaçırdığımdan beri,,,başkasına da fırsat olmuşum; çoğunlukla KAÇIRILAN...!!

sevgilerimle...

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz