27 Mart 2011 Pazar

YOL ARKADAŞIM....vesilesiyle....diğer vesilelere...:)))


önce sana teşekkür etmekle başlayan isteğimi, seni bulmakla kendime teşekkür etmek isteği olarak yer değiştirdim bir an nedense....kısa zaman önceki kuraklıklarımın, yeşermeye başladığını hisseder hissetmez, sadece sana özel olmasını istemediğim, görünmesi gerektiğine karar verdiğim bir sunum bu....sen içinde filimleştir, başkası içinde hikayeleştirsin, öteki kurgulasın, beri ki yorumlasın, bir kaç tanesi eleştirsin, diğerleri beğensin..... bizden olanlara aynalık olsun:))))

aylar evvelki yazılarımı okurken kendime inanamadım. içinde olduğum yolculuğa, ilk çıktığım gün ne kadar uzun zaman olmuş oysa...tam bugün ki sorularımın hatta soramadıklarımın cevabını, sana söylenirken çoktan vermişim ben..!!!! ben sana değil kendime kızarken bir tek arınmayı, temizlemeyi, teknik olarak becerememişim:))) şimdi tüm kızgınlıklarımda kendimi izlerken... ifade de ki başarımı keşfettim...kelimelere ve cümlelerin akışında ki sihirlere,,,kendimi okurken etrafımda ki toz pembe zerreciklere dokunurken neşeyle.. kendime hayran kaldım......!!! beni bana kazandırdığın, beğendirdiğin, gösterdiğin için sana teşekkür ediyorum.....ve öyle seviniyorum ki...bana kızdığın günlerde aynı benim keşfettiğim gibi, ağzından çıkan tüm kötü kelamları kendine söylediğini kavradığım andan beri,içimde duyduğum bu hafifliğin, esrarlı güzelliğini..!!inanılmaz bir hoşnutluk tohumları saçmak isteği var içimde....sanki düğün dernek yaparcasına duyurmak..!!! ve bir an evvel yeşillenen o tohumların büyüyüşünü seyretme isteği...hatta meyvasını yeme isteği...çözümselliğe adım atmanın garip heyecanı. uzun zamandır ilk defa kalbimin ritim sesini duyuyorum 2 gündür. küt küt küt yaptıkca, bunu ilk defa hissettiğimi hissettim...başkası olsa ritim bozukluğuna yorar belki,,hayırr hayıırrrr bu yaşamamın ritmiydi.....KALBİM atıyordu..heyecanlı bir iç güdüsel bekleyişle...

serüvenim yeni başladı benim....!! birçok yol arkadaşım oldu elbet..hepsine sevgiler...ama onlara çoktan teşekkür edip, yeniye yer açmışım bilmeden..sevgiye dönüştürmüşüm affederek , teşekkür ederek... sen kalakalmışsın öyle ortada... bu yüzdendir ki bu kelimeyi ilk defa belki de sende kullanıyorum..GAYRET ETTİM ben...bilincine vardım. nelerden korktuğumu düşünürken 5 dakianın içinde 70 korku buldum,,, kendimin kötü huylarını sayarken 20, iyi huylarımı istemeye istemeye yazarken ki bunda çok düşündüm hala daha 10 olmadılar... bu yüzleşme pek hoş görünmese de..başarılı bir çalışmaydı..!!! sende dene:))))) sor kendine, yaz, maddele..bakalım kendine doğruyu söyleyebilecek misin ben gibi????

sevgili öğretmenim...bu ders ŞAHANEYDİ..!!! saatlerce dersinizde bulunmak isterdim. ama biliyorum ki daha kaç tane öğretmenim ve gireceğim ders olacak...hevesliyim. sizi ve kendimi sıkmak istemem. yeniden bilmeyerek bana öğrettiğiniz, gösterdiğiniz BEN için size sonsuz teşekkür etmeyi borç bildim.

sizi seviyorum. dostca hoşca ve pembe ışıklarla kalın YOL ARKADAŞIM...kanat çırpan pembe kuşlar yolladım size sevgiyle. kabul edin lütfen...:)

HARİKA SAN

SEVGİLERİMLE...

NOT: tablo SALVADOR DALİ..!

1 yorum:

  1. sanırım bu Dali'nin tablosunun yeniden yorumlanmış hali. araştırın isterseniz, yanlış bilgi olmasın :)

    http://www.msxlabs.org/forum/genel-galeri/27366-salvador-dali-resimleri.html

    YanıtlaSil

yorum yaz