28 Mart 2011 Pazartesi

HADİ BE SENDE...!!!!:) dönence..


hani erkeklerin ağzında hep aynı terane.....!! sen yapmadın..!! neyi?? yemek yapmadın, o gün beni karşılamadın, bana kötü söz söyledin, surat astın, geçen gece sevişmedin....!!!, gömleğim ütülenmemiş, beni 40 kere aradın, bana inanmıyor musun? sana hesap mı vericem..!! kurgulama, yorma....bak şimdi patlatırım..! sana ne? kimsin sen.....!! esirin miyim senin...,,,

e beeee ibiş... dervişmisin sen?? sen ne yaptın?? neye göre bu beklentiye girdin??? bu hoş kelamlarınla nasıl bir hoşluk beklersin şuncacık kadın gönlünden..?? o bağırır çağırır.. ikna bekler...bildiklerini unutur bir tatlı dille. kadının en akıllısı dünya enayisidir.!! kadını bırak,tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır demişler,sen bu kötü kelamları patronuna, iş arkadaşına, rakibine söyleme haddine sahip misin ki??? nerden alıyorsun cüreti...sevgiden mi???? anan değil hiç kimse...annene de yapsan ne olurdu bilinmez..!! kadının sineninden, en aptal, en uyumlusundan kork... o tipler bile senin öyle sandıklarındır..!! sen doğan gereği çoğaltıcısın..........!! ama kadına ihtiyacın var..çoğalttıklarını görmen için..!! kadının aptalından, daha aptal davranıyorsan eğer...sana kim saygı duysun! erkek savaşcıdır, avlanır. avını eve getirir,,,sen bunu yanlış anlamış olmalısın..dışarıda avlanıp, doyup gelinmez..!!! hayvanlar aleminde yok bu...heyy hatt!!! ne ekersen onu biçersin...kadın erkeğine kötü davranamaz başka türlü..!! kadına,, kadın gibi gözükürsen dalaşır seninle. kadın bir beyefendi ile kavga edemez..!UNUTMA BU LAFIMI..kadın kendini iyi hissetmez.....ters birşeyler olduğunu bilir, içi almaz....sevişirken hissetmez...akşamı iple çekmez...dilinde kelam, elinde ekmek, gönlünde sevgi yoksa senin..!!! birgün dolanırken DOLANIVERİRSİN..!! benden söylemesi....söylemeyince söylemedin oluyor. çıksın içimden..!!

herkes insanlığını bildiği kadar, cinsini, cibiliyetini, kendini, haddini, görevini bilecek.....dünya sahne... biz oyuncuysak..başrolde de ben varsam... hep hemcinsimle mi paylaşıcam başrolu ayol!!!! komedi oynasak haydi neyse diyeceğimde....bu drama bu aşka....bu kadın yakışır mı?? yakışmıyor..!!!!!! değiştirin rolümü...!!!!!!!!! oynamıyorum ben..!! ben erkek partner istiyorum.....görünümlü, kılıklı değil.. ne konu yakışık alıyor, ne oyuncu..neye temas edipte başarı göstereyim??? gişe rekorları kıran aydemir akbaş filmleri gibi mi olsun?? başarı başarı mı?? o dönemin tercihi mi?? istemez..!!! unut gitsin.

dünya tiyatro sahnesi olmasın......tuval olsun......boyayalım, defter olsun yazalım.. müzik olsun, yapalım...diğer oyunculara ayak uydurmak, senaryoya uymak, yapımcı bulmak...gişeyi kontrol etmek, provalarda figuran beklemek değil benim işim..!!! toplamında ki başarısızlığa ortak olmakta istemem...ben benden mesulum....itiraz ediyor, reddediyorum.!! tek kişilik oyunlarımın arkasındayım. ben yazar, ben oynar, kah ağlatır, kah düşündürür, kah güldürürüm.. istediğimde sahne alırım..alkışlar sadece benimdir.....çorapta satsam.....tasarlar,örer öyle satarım....onun bunun kini alıp satmak değil benim işim..!!!!!

ağız burun nasıl benimse...dudağımı ister burkar ,ister pembeye boyarım.....gözümü ister yumar, isterse şaşı bakarım.....allah hepimize akıl vermişse....benim kini de böyle vermiş....okuurrrr iizzlleerr,,, ben yoluma bakarım..!!!

görüşmek üzere....

harika san

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz