26 Ekim 2010 Salı

BEYNİM MUAYYER..



***uyurken, seni dinlediğimde kalbinden, hiç adımı geçirmezdin..

***o SU idi, taştı.

***hiç zaman kaybetmeden, bunları yapacağına, hiç zaman geçirmeden gelebilseydin…

***senin kalabalığının arasında yok olmak değil, gözükmemek benimkisi.

***hep kaptırıyorum mucura.

***yeni, yalnız ve yabancı gerek..

***inandıramadığın bir şey var; ya kandırırken, ya gerçeğin ta kendisini anlatırken..İNANILMAZSIN..!

***senin güzel yaptığın bir şey var elbet. BİR ŞEY…şey olduğundan söyleyemem……

***ıslık çal; gecenin ayazında, peşinde köpekler, kulağında rüzgar, aklının içinde tek bir düşünce bile yokken…ıslık çal…!

***en son köprüye çıktı; DAYI dedim gülümseyerek…..

***bildiğim en uzak yer; senin yanın.

***içimdeki bir sürü kirli düşünceyi yaratan, bir çağrışım olmalı sende…neren kirliydi ki ilk gördüğümde?? Yırtık ve delikti sadece. Kirini sonradan bile fark etmemişim… bundan uzun sürmesi….

*** ahbap be…. Bende bir şeyin ustası olmak istiyorum…ama en kötüsü ne bilmiyorum..!

*** yok be çocuğum; tek kişilik oyun benim ki. düzenbazlar üzerine kurulu… kişileri baz aldık, düzen aynı düzüyor..!!

*** yolsuz diye yol gösterdik, soran olmadan..

*** keyfimin çakırı ayaklandı….haberi yok bensizlikten..!

*** sevmelerim birikti.. birine çok gidecek diye korkuyorum.

***becerememeyi göze almaktansa, yapıvermiyorum..

***flash belleğine at beni… oku sonra uzun uuuuzzuunn….

*** ben kendime yapma dediğimde sözümü tutamam…. Yap dediğimde tutarım..!!!

***aklına düşersem korkma, dua et..:)

*** seçeneklerin hepsi sensin diye, hepsini tıklarsan, geçersiz olur elbet…!
*** tecrübeyle sabit demiştin ya; duymuşumda, aklımda bile kalmış..

***yüreğim dolu bir bulut gibi; çakmaya, çarpışmaya ve yağmaya yer arıyor..!

*** bir çırpıda yapıverip, çırpınmayın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz