27 Kasım 2015 Cuma

EŞLİK ET BANA...




ben sizin küçük tanrınız,,bilen,, bilmeli denen,söylemeden yapan,anlayan.... akıllı,
beklentilerinizin karşılığı, tam da O,
çok sevdiğiniz, isteklerinizi yaptığı için sevdiğiniz, itirazsız,...
bütün alışkanlıklarınıza,anlayışla hizmet eden,
göz ucu temasınız..ışığı sönmeyen...
bütün varlarınızın yok olduğu an da ki VARLIK...
tek gözüken kalabalık...

kendine zevk vermeyi bilmeden büyüyen ,kocaman sorumluluk,
duvarların arkasında ki bir yığın duyarlılık,
zevk almadan ,verilen zevklerin kızgınlığı,
yaşanan alışkanlık..
zamanın koşulsuzluğunun sorgusu bu ,
nedenlerin arkasında ki enkazlar,
yok olmak üzereyken bulan kendini benim aydınlığımda
bilmeden karanlığı öğretti benim aydınlık dünyama,
zevk almayı bilmeden geçti günler, daha doğrusu dünler...
yarınlaştırmak isterken yitirdik an ları..
söylemek istediklerimizden çok başka şeyler konuştuk bilerek..
kandırılarak döndük eve,, kendimiz tarafından....
bu da bizim sırrımızdı kendimizle...
ve sustuk....

şimdi anlıyorum,
anladığımı yapıyorum,görevlerim bitti,
zevk zamanı,
ben bildiğimde, bildiğim kadarı zevk,
istemek zevk,
istediğimin olması zevk,varlığımı benim hissedip, buna şükretmem zevk,
zevk vermeyi öğrendim kendime...
zevk vermeyi öğrettim,
zevk istemeyi öğrettim,
beklemekten alıp kendimi,yürümeyi öğrettim,,,
yürüyebiliyorum kendimle, bu günlerde kendimce....

eşlik etmek ister misin
artık tek istediğim bu...
verilmiş kararlarım var,
ve yürünecek yollarım,güneşli yollar,
mevsim bahar....
bir kaç damla ıslanırız belki olsun... yeşeresim var....
eşlik etmek ister misin
çiçek de açabilirim belki kimbilir,
yeni edindim tüm zevkleri,belki biraz anlatırsan daha kolaylaşır herşey,
zevk açasım var, zevk görünesim,kendime zevkli gelesim,
ben olasım var....uzun oldu anlatmak tüm azları....doyumsuzca
eşlik eden bulduğumda belki bir adımdır yol kimbilir,
eşlik et bana......

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

(KADIN MI SÖYLER, MELODİMİ BİLEMEDİM, AMA BANA BUNLARI DEDİ :) ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz