28 Eylül 2014 Pazar

BU YAZIDA, BENİM BİR GELİN OLDUĞUM DOĞRUDUR .. :)




yine bir gece vakti, radyo programı dinlemeye karar verdim... çünkü o gece sevgili ertan abinin  programı vardı....  geceleri türkçe duygulu melodiler dinlemeyi sevmiyorum uzun zamandır...  türkçe düşünmeyi de... hüzünmüş, çağrışımmış amann amann... derken program başladı... aktıı aktı... dınkkkk dedi... bu kimine göre çocuk şarkısı gibi olan ............. BENİM DÜĞÜN MİZANSENİM... :)

bir kır düğünü düşleyin ama salaş.. salaş derken yere de yapıştırmayın,, harika'nın salaşı olmaz da demeyin.. neyse kelimeye de takılmayın :)))) yarım daire etekli, lüle saçlı , güler yüzlü bir gelin orta yerde... davetliler hep dostlar,,, şenlik içerisinde, gerçekten , o ana, dahil olmak isteyen gerçekler (GERÇEK İNSANLARIM ) var yani.... samimiyet ve 'sade özenç' gırla ortalıkta..... gelin el çırpa çırpa oynuyor , kolları değiştirip, 180 derecelik oyununu oynarken,, tüm yolculuğunda ki oyun arkadaşlarıyla...neşeli bir kendinden geçmişlikle.... seyredenlerin gözünden pespembe beyazlıkta... yemyeşil zemin ve masmavi (mikail mavisi) gök kubbenin altında... pür neşe,tüm görmek ve paylaşmak istedikleriyle.... ve damat daha yok ortada... ''ortada'' derken,, ortalıkta ... demek değil, demek istediğim :))))) hikaye de yani.. senaryonun bu bölümünde :)

''O'' ev sahibi...   O tüm bunların mimarı... bu uçuş uçuş mutluluğu , çatı katından seyretme hakkına sahip...demlenme vakti,, herkes demliyken gelecek eşinin, kadınının, beyazının yanına...

ve O girerken yüzlerce dilek balonu, karanlığı yaran sevinç çığlıkları ,alkışlar.... olduğu yerde durup... O'nun gelişini hayranlıkla izleyen GELİNİN... emin adımlarla gelen , dik yürüyen ve gülümseyen eşine , bakışına eşlik eden minnettar şarkı işte.....

sonrasında, isteyen konuklara , içi kandilli  ve beyaz tül pencereli çadırların kuralacağı... gelinle damadında, dostlarıyla, onlar için hazırlanmış.. aynı bahçenin ortasında kocaman bir ahşap karyolanın  yine uçuş uçuş süslendiği , belki bir yeni ay gününün şarkısı diyorum ...... ZATEN BAŞKA DA BİR ŞEY DEMİYORUM :))))

HAYAL ETTİM Kİİİİ :)) SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN...

27 Eylül 2014 Cumartesi

..bilmemek belki de ' ya öyle değilse' gibi,,, aslında bildiğini sanıp , bulduğundan korkmaktır.....



-Bilmediğim şeylerden çok korkarım dedi iç ses..
-bildiklerinden dolayı dedi 2. iç ses...

onları karşılıklı konuştururken fotoğrafa takıldı gözü... ve kendine takıldı sözü....

- bilmediğin nedir...??  daha önce öğrendiklerini de bilmiyordun?? öğrendin.. hıımm öğrettiler.. anladım.. demek sen kendi kendine ,yalnızken öğrenmekten korkuyorsun öyle mi?? fakat öyle olsa.. bunca şeyi her yerden defalarca , araştırıp okumaz, not etmezdin?? eh o zaman bu da değil... ne demek istedin o cümleyle....  

----- dur sana fotoğrafla anlatayım neyi bilip , neyi bilmediğimi... sanki o görüntünün üzerinden, içime doğan hissiyatla anlatabilirim bir şeyler.... yani ben onun üzerinden anlatırım... sen ÖZÜnü alırsın...  o yüzden çok seviyorum ikinizi.... ve sonra üçümüzü... sen , sen ve ben .. :) lütfen benimle kapılara bak ben anlatırken...

bunlar benim içeriye bakış açım :)

1. (kap) ı  geometrik desenli verev teyze oturuyor olmalı.... duvarda ki taşlarla örtüşmeyen, küflülük var gibi...
2.(kap)ı heeyy sanki eski bir ticarethane kapısı... kimbilir ne hikayesi vardır içerisinin... burasının sahibi kim ki??? belli ki çok zamandır gelmiyor..
3. (kap)ı güzel yapmış kadın, beyazı severim... ama ya annesiyle yaşıyor.... ya da kendisi 60 yaş üstü...
4.(kap)ı bu ne böyle , eski aliminyum kapılardan beter... nu nebi müftüsü mü var içeride..?
5.(kap)ı parola...; kırmızıyı sevmeyen giremez....!!  kapımız , korunmak için değil,,,, sevilmek içindir..ardı koskocaman bahçeden geçilen bir konaktır....:)
6.(kap)ı hıımm çiçekler  coşmuşş.... sevgisini yansıtan bir yürek olsa gerek... fakat kendisini nasıl kapatmış öyle... maviyi seçmiş olabilir korunmalık... duvarları sade... ama üst ,dört ,küçük pencere çok puslu... küsmüş o bir şeylere.....
7. (kap)ı hadi be sende...!! kaportacı girişi gibi...
8.(kap)ı güzelsin, doğalsın, kırmızısın, modernleştirilmişsin...  üzerinde ki gölge çiçeğine bayıldımmm ..storun bile var.. genç olmalısın :)
9.(kap)ı mmmmhh seni yapan şirin tasarlamış, değişiksin... basamağının basışı bile değişik, mikail mavisi... hemen yanında pencere.... kimlerin yolunu gözlüyorsun demiycem.... buna gerek yok.. senin yanan ışığın onlara yeter :))
10.(kap)ı avluda mı büyüdün sayın abim :)) girince girmiş mi olucaaz , yoksa ilk sınavı mı atlıycaz??
11.(kap)ı ahanda üçü beşi bir arada taklitci seniii... ama ben daha önce gördüm de biliyorum... sen görmeyenlere amma yutturursun haaaa kendini....
12.(kap)ı annaa hırsız girmiş... camı kırmış... salak işte nasrettin hoca mısın sen..?? kilidin oaya cam konur mu hiç??
13.(kap)ı aaaa ne güzel depo... kapısı demir dimi?? :)
14.(kap)ı ooofff dayı emmim, ermiş mi tutucu mu ,mensubluğunu merak ettim... kendisi mi ağabeysi mi... içeri girsem de bir dinlesem...
15.(kap)ı vahh ninnemmmm ne inek sokmuşsundur sen bu dama :)
16.(kap)ı heyy pansiyoncu... renginin bile tonu denişik... bilmiyorsan bi soraydın iyiydi.. :)

17.(kap)ı dan ,,32. (kap)ı ya kadar  olanları hep diğerlerinin muadili.... doğadakiler gibi... türlerin cinsleri, çeşitleri, değiştirilmişleri, oynanmışları, taklit edilmişleri.. özenilmişleri, daha önceden görülenler tarafından görülmüşleri... bazı bakanların , hiç görmemişleri .... vs vs

herkesin , bakışı , algısı, algıda seçiciliği, hikayesi, iç DÜZENi, hatta düzensizliği, farklıdır...  AMA ..bilmemek belki de ' ya öyle değilse' gibi,,, aslında bildiğini sanıp , bulduğundan korkmaktır.....

SUSAYIM BEN ARTIK  SEVGİLERİMLE.. :)

HARİKA SAN

26 Eylül 2014 Cuma

YETİNMEYİ BİLSENE...DOĞANA UYSANA... DOĞAN DA KALSANA...... VE DOĞSANA...

sen benim; defalarca aynı soruda kaldığım sınavımdın.... bu senin sorunun değil , benim takıntımdı.... cevap o şık olsun istemiyor....,, biraz kendime , biraz  da sana zaman tanıyor, yine hazırlanıyor.... yine sınavlanıyor, yine aynı sonuçta kalıyordum....  demek ki kendimle çelişiyor, savaşıyor, ne kendimi, ne de sonucu ikna edebiliyordum.... hayatının son imlasında sıkışmış ,,, tek koysan farklı, iki ya da üç (nokta) farklı, ünlem gibi bir soru işaretli... iki nokta üstüste den sonra..... bir nokta , bir virgül devam eden cümlelerimdin... genişmiydik  de daraldık,,, dar mıydık genişledik... artık da bilmek de istemediğim... ama ad ya da sıfat olmadıkca genelleştirmek istemediğim... kişiye özel anonimimdin....

bazen YAŞ'a bazen yaşanmışlığa yakışmayan... tecrübe dediklerimi ,dozer gücüyle ezebildiğim,,, senin değil, kendimin üzerinden geçtiğim... arsam, arazim, tarlam,,,, bazende çimim, toprağım.... ya da karo taşım.. mozaiğim... düzeltilmemiş çimentom... yalın ayak basmadığım......ZEMİN KORKUM benim... balçığım..mülayimim... denizin en bilinmez dalgasının vurduğu ,bazen  estetik, bazen öylesine yapılmış duvarım.... bazen kalkanım.... bazen de altından kalkamayanım..  en uzağında bihaberken,,, en haberdar olanım....sinirucu uyuşmazlığım... tehlikeli arızamdın...

elektriği kontrol etmek zordur.... hep çarparsan , şalteri indirmem lazım.... ışık olmazsın o zaman... yapma..!! kontratını fes et... karmanı bırak.... lens dener gibi,,, tonunu değiştir bakışının... ne olur dersem bana bir şey olmuyor.... ama sana bir şey olursa , bana çok şey olur....

hani sık yaparsın , yaparız... kendimiz için değil de başkası için birşey yapmayı..... bunu benim için yapsan olur mu??? ben bu sınavdan muaf olsam.... sen soru olmaktan çıksan.. benim bildiğim, inandığım, gerçeğinin tüm güzelliğinde görünsen..... tıpkı benim inandığım, gördüğüm , bildiğim gibi..... ben bu soruda kaybetmesem... sen bu soru da bilinmesen.... soru olmasa...... çiçekte filizlensen... toprağını biraz daha gübrelesek... gölge ile güneşi,,,,,, 'madem saksı da kalmak istiyorsun' ayarlasak... hadi ısını da söyle.. tamamm..... doğanda mı değilsin ki çok şey istiyorsun...... hep istiyorsun... verilebilecekler , olanlar kadardır... yetinmeyi bilsene.... ^'bir şey istiyor musun^' sorusunu , devamında birşey istemek için değil, kendin için değil... gerçekten isteneni, anlayarak, karşılamak için sorsana.... düz düşünsene, gerçek olsana... entrikada ki figuranlığını bitirip, hayalimizin aktörü olsana, imza alalım............ övünsek biz ,savunmak yerine...  bizim sevgimiz, kalkan değil, kapı olsa ya.... versene biraz,,, hatta çok versen arttırsak ya, biriktirsek ya.... sana senden geleni hediye etsek ya........... duymuyor musun? anlamıyor musun??

YETİNMEYİ BİLSENE... DOĞANA UYSANA... DOĞAN DA KALSANA...... VE DOĞSANA...

SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN...

18 Eylül 2014 Perşembe

EFTEN PÜTFEN SÖYLETENLER...

***sorun bildir kısmına, kendini bildirsene sen... :)
***Olmamış hallerden , kendini haklı çıkarma  sebebi,, bütün olanlar içindir.......
***Icimde kalabalik bir boşluk var...
***O sahnede oynuyor , Bu çamurla oynuyor ŞU uzvunla oynuyor ....oynayin canim siz...;)
***Borçlu kağıdından zıvana mı olurmuş ,, çektiğiniz çileye bak ;))
***Senin gibiler sürünür , genlerinden örnek aldiğin bu..! Benim gibiler sürdürür...örnek aldığım bu..!!!
***Benim hiç "ay beni yanlış anlamasinlar " diye doğruladiklarim olmadi...onlari  yanlis anlamasinlar diye yalanladiklatim dogrudur..
***Benim için gel de , fakirliği , gördüğünü kaybetmişlikte bul...ağlama  ... senin için hep yOktu...
***Mahalli yorumlar da olacaktir elbet... bu da akışın  zorunluluğundan...
***Her cümle bir tweet .. niye hikaye yazar ki insan..cümle kur di mi .. ;)
***Gözün alışınca bakmazsın.. çünkü göz alışırsa güzeli çirkini ayırt ediyor olursun. Fark etmiyorsa da bakip enerji sarfiyati yapma zaten....
***Zenginleri kiskanan fakirlerin , başariyi kiskanan aptallarin politikasi oldu sosyal demokratlik.....fakir ve aptalca surup yenilmesi bundan
***sakıınn ideal peşinde koşma sen... kanadın boklu, sıçratacaksın...
***seksin özgür ruhunu arıyor isen,,, seni seçmiş olması lazım... seni de denemiş değil.... (görev adamı)
***ben şuraya bir 'iyi geceler' bırakayım.. olanı var olmayanı var, duyanı var duymayanı var, duyupta kıymetini bilmeyenler konumuz dışı ..
***kaybedenler kulübünün,' kazananlar' çıkış kapısında, hep bir müddet beklemişliğim oldu ,paylaşmak için....
***kendinleştirerek sevmek, hayvan severlik değildir... onların doğasında ,insan kuralı yoktur...ben rahat edeyim, o burdan yesin...seviom leyn
***at kadehi elinden, al kalemi eline,,, ve açılın azıcık,,, önümü göreyim....
***joker: beklenenin yerini alan ,,,, ve de yere 'atıldığında',,, misli kazandıran....KART..
***üşüdüğüm doğrudur... iyi yolculuklar ,istikbaline yolculuk eden, minik tuana... iyi geceler herşeye alıştıran büyüklük....
***bir şey iyileştirmek , talep ve ihtiyaç meselesidir... kötüde kalmak istemek ise tercih meselesi.....
***ben küsmem ki.. tükenirim...tüketirsen...
***hor kullandığın herşey , vaktinden önce eskir...
***ben senin, hep kötülükte çaba ve başarını görmüşüm.... nasıl iyi der, iyi düşünebilirim ki... yanılırım..yanılırsam bir daha ...dahası yok..
***kimi kendini kayırlar kimini de allah kayırlar...
***kadın gibi değil,, bir güzel karı kılıklı...
***O yalan atmayı seçiyor olabilir...,,siz inanmayı seçmeyin...
***beklenen tufan geldi,, ahmak ıslatıyor.. :)
***basit düşünce ayrı şey,,, bayağı davranış apayrı....
***sana değer katmıyor, tam aksi değersizlik yaşatıyor.. o bir sıfır... seni,, ( x) çarpıp, yok ediyor..

 SEVGİLERİMLE...

 HARİKA SAN :)

yine bir gün hep beraber bizdeydik,, sardalye de vardı :D

***olgun insan , olgun meyva gibidir... ikisinin de ne hamı  , ne çürüğü gereken tadı vermez..
***para ; hiç bir fakiri zenginleştiremez...
***kendimi göz altına alıp, eve hapsetttim :)
***Zarif kadinlara ,oynamak yakişmaz..onlar hep ritmik bir ahenk icindedirler...
***Birinin cok kotu birsey yaptigini dusunuyorsan ,,tam tersini dusun..sonra ne kadar kotu dusundugunu gor ve komik ol :)
***Herkes,  biraz kendi karanliğinda , gölgelenmeli zaman zaman...
***Sevgiler de derece derece...O'nun cok sevdiklerinden az varsa O napsin......??
***No "müdehale" no copy..
***Anıları paylaşırım...güzelliği paylaşırım ama "asĺı" koleksiyonumdur..:)
***5 duyunun dahil olmadigi , hic bir algi , tam degildir...
***Ben .. " bu yanlisi o yaPmaz " demedim....... "sen yapmazsin" dedim....
***Dış savaşlar da strateji vardir... iç savaşlar da ise duygusal ölümler...o da öldüresiye....
***Ne kadar guzel matematikciydi...benim matematik hocam.. hala dimdik karşima çıkan...
***"Ben " diye anlatirsan "bence " diye bitirirsin.. "sen " diye anlatirsan "sence " ??  diye biter mevzu....
***'bak şunun haline ' dedirtmeyeydin iyiydi be soytarı...
***sanal alemde sık kullandığımız '' paylaşarak çoğaltın'' cümlesi.... gerçekte ne güzel bir öneridir.... anlayana...
***(bu)  neden mi önün de...?? aynı sen de ondan... yüzleş kendinle...
***hedef kitlen ona kızanlar buna kızanlar değil, hedef kitlen seni seven ,sana inanan oldukca kazanırsın...
***hiç bir tanımadığım için,,, hiç bir tanıdığıma, saygısızlık yapmayalı , öğreneli çoookk oldu...
***akıllı insanlar, anladıklara şeylere itiraz edebilirler,.. anlamadan konuşmak ,aptalların işidir.
***bize uykuya dalarken, elimize , yanımıza birşey verip oynamayı öğrettiler, ya da koyun saymayı..(hayvanın bile adına bak ) seçin ve uyuyun:)
***herkesin düşündüren güldüren anlamlandıran insanlara hayranlığı arttı ... bu salak devirde...
***birşey diyosun... O  diyemeyenden,, farklı gözüküyor işte dediklerin....
***çoğu insan geceye saklanır... ben geceyle kaplanıyorum..
***gözümün gördüğü herşey güzeldir,,, gözümle görmek de..
***toprak ve çamurdan çok şey olur da... balçıkla oyun bile oynanmaz ki...
***toplu tiksinme merasimimin , ibretlik konukları için hazırım :)

 HARİKA SAN..

 SEVGİLERİMLE :)

TE-NEFES ARASI :))

***bardak dolana kadar ,imtina  etmek huyum var benim..
***adam yeni bir  iğrenç (ilk) de İLK oldu.... daha ne olsun..
***balerina cif mi... ?? o da kimmiş :))
***bu seçimin, hem birincisi, hem ikincisi, hem üçüncüsü var.... yani kaybedeni yok..... bu da ayrı bir durum..
***konuşan ülkeyiz evet... ama hep arkasından KONUŞAN....
***fikriniz olsaydı söyler ve yazardınız dimi... fikirsizler..
***fark yaratmayı seven insanlar, sıradan şeylerle ilgilenemez..
***Senin dunyani cozebilsem
Ya da sen de benim..
Yer degisirmiydik ki...
(fanusta ki balığa)
***Sana güle güle demedim..
Gözün arkada kalmasin...
***Korkular , ziyan ve israfcilik yaratmis bunyede..sonrasi fakirlik. Bunu anladiktan sonrasi ise cekim yasasi :)
***Bazen canim, kelimelere,gobek attirtmak  , bazen de ağıt yaktirtmak istiyor.. (bedende becerilemeyenler )
***En çok yakıştığımız yerde,, bir biz yokuz....
***Fakir hissedenllerin hayalleri olur, zengin niye hayal  etsin ki...
***normal olan şeyleri, imkansızlaştırmakta üstümüze yok.
***.bu ,eğitim sisteminden, ancak haylaz çıkar, asi çıkar, boşvermiş çıkar.... bilinçsiz çıkar...
***Gozumun goremediklerini, golgesinden tanirim...
***dibimde çalan davul kulağımı zedeler,elbette uzaktan güzel.lakin başarıyı takdir etmeme engel değil.bana böyle yansıyor ise, bu da başarıdır
***deniz kızı, gemilerden korkarsa ne yapar?...
***bazı burçlara , boynuz hakkaten pek yakışıyor, e allah öle yaratmış , öle güzeller tabi :))
***su için su...... ne gerek var ayrana :)))
***ve yavşaklık ,küstahlık ve itlik alışkanlık yaparsa birinde,,geriye hiçbir çaba kalmaz...
***Hapsolmus dusuncelerin bile...ışıltısi yeter....
***Tek konu .. ve .. tek konu hakkinda ki hissiyatta ustune sezgi tanimam..
***Sana , tamam diyene , merhametin cok buyuk... ama sana hayir diyene de bagimliligin cok buyuk....
***telefon çalarsa ben susarım :) iyi geceler :))
***yarın, sürecin kendini tamamlayıp yok edeceği gün...
***önce budhaydın, sonra benjamin, şimdi ise iblis... bu  son görev değişikliğini kendinde niye yaptın...
***belki ORAda, hangi ruh halinden kaçarken öldüysen, o gerçekle yaşamak ve yüzleşmek vardır. mecburen...
***yok,, o değil de,, eskiden hiç canım sıkılmazdı benim :))) :D :P
***insanın kendi kararlarıyla yaşanmış kötü, iğrenç, hayret verici, yakışık almayan günleri vardır.. ve tekrarı hiç yakışık almayan..
***kendi ipiyle kuyuya inenler, kendi temkinsizliklerinin , kurbanı olurlar..suçlayacakları kimse olmaz ölürken..
***Butun aynalari kirmakla cezalandirilmisti....yuzlesemedikce kendisi ile... .yumrukluyordu ....kendisini... gereksiz, gerekçelerle...

SEVGİLER..

HARİKA SAN...

sen mülayimleştirmekten cayma kabızları,, sıçan sıçsın, boşver...

***bu kadar hızlı bir değişimin içinde, alışkanlıklarıyla yaşayan ''ben'' i değiştirmek zor olacak...
***alnımın boynuz tarafı, nasıl da kaşınıyo tatlı tatlı :))
***Yanyana gecen gemiler gibi olur bazen insanlarda işte...
***sağnak geliyomuuşşşş bu sefer çok fena saklandım :)
***ne 1m kare yürek, ne 1m kare toprak... neyinle savaşayım arkadaş senin, ne için..? asker hücrelerime yazık..
***ÖFKE BANA VE GECEYE ÇOOKK YAKIŞIYOR... :)
***kıymet bilmeyenlerin, gözünün yaşına bakılmayacağı saatlerdemiyiz ne :)
***ağzımı bıçak açmıyor ama düşüncelerin gürültüsünden, sahip şikayetci..
***Siyah....uzuntuye ,sayginin , değerin rengidir....ne asil..siyah usuldur..
***Belki de...geceye en lazim olandi...belki de bir ay..aldigi işiği yansitan.. dolun ay..
***Korkulari dileklekdirmis olmayalim yanlislikla...
***Zaten de , mumkun mertebe korkarak ve korkutularak usulu buyumusleriz ..minnacik :)
***Veren elden, almadik belki hataydi..ama biz verirken sadaka dagitmadik...guzelce ve icten hediye ettik...
***Bir daha sallanamayacagın   salıncagın , kırık ayagina bakarak...
ömür tüketmek..
***tek olanla başediliyor da, iki taneyle başetmek zor bedende ..
***yine geleceğim demiştim.. karanlıkta oturma demiştim.geldim. galiba biraz uzun kaldım.vakit kanatlarımı kullanma vakti.gidiyorum diyeyim mi?
***gevşek mevşek ''hiç yoktan iyidir,'' diyenler için,,, ürün skalası hazırlamak istiyorum :)
***hayal edince komik gelir... göre göre alışırsın..
***ben sana UĞRAdımm ...
***-annemdi... ve hep bana hak verecekti.. ama kızı olduğum için değil, haksız da olsam büyümemi ,güvenle ve kendimle erkenden sağlamak için..
***sen, bende, hayal gücünü mü beceriyordun...
***ne yaptığının farkında değildi, farkına vardığında ise affedilmeyecekti..
***bir insana kızmayı bıraktığınız an,ya kanıksamışsınızdır,yada umrunuzda değldir artık..yani kızmak sevgidir. iilişkide(gibi birşey çıkıyo):)
***biri karsta biri isviçrede olan  iki,ayrı,iyi insan, aynı şeye heyecanlanmıyorsa, uyumsuz iki ayrı iyi insandır.. kötülük aramayın :)
***benimle tüm kötü alışkanlıkları azaltabiliyordu.... kendini de.........
***gerçek dediğimiz belki de bileşik bir kelimedir.... GER ve ÇEK...(ister çilesini çek, ister okunu çek)
***yemezler çünkü yiyemezler :)

SEVGİLERİMLE....
HARİKA SAN :)

köpek alıp tospa gibi sevmek olmaz ki.... dimi :)

***benim ağzımdan küçük çıkanlar, sende büyükse, muhakkak zaman yanlıştır.... ,,,elbette sen doğrusundur yani :))))
***hem affediyor, hem de afettiğim için kendimi affediyorum... bir daha affetmemek adına...
***yere oturtulan minik bebekler gibi, etrafımızda börtü böcekler gezse, tuttuk onlarla oynadık..
***IQ su EQsundan yüksek olanlar, aşkı çıkarabiliyor, bölebiliyor, çarpabiliyor ama bir türlü toplayamıyorlar...
***yeni farkettim ; yok saydığım insanları cümle içinde kullanmıyorum..
***Kendisyle olmanin tadina varinca insan hicbir kendini bilmezi istemiyor artik.....
***Üzülüyorum , ruhumu bilenlerin kötü kelamlarina... sonra ..o da geciyor beklerken...
***temiz değil, tertemizlik dahilinde gereken herşey hatta gerekmeyenler bile ,yoğun bir gayretle ,nihayet bitmiştiiirrrrr.....
***ilhamın nerden geleceği belli değil..... bakınmaya gerek yok.. önüne dikiliyor bazen :)
***aynı şeyleri,aynı versiyonda neden deneyimlediğini sanıyorsun fikirsiz..!ders almadığından elbette..yani vicdan takipte ..ve aynısı olmasın
***kendi dünyasında başrol alamayanlarla dolu ortalık....
***yeniliklerin içinde , kocaman eski kaldım ama ççokk memnunum güzel eskittiğim herşeyimden....
***kaptırdıktan sonra koyvermek kolay, elbet... lakin.. kapan iyi değil..
***ahtapotu sevin... iyi geceler :)
***iki adımlık mesafeler, bazen bir ülke boyu gibi....
***dokunmak, ne muhteşem bir sihir...
***Haz almak varken , hazmetmeye kaldik.....
***bu vakitte ya vicdan azabı martavalları olur, ya da sokakta ki tatminsizliğin ,iz düşümü....
***çingene pembesi geceler :)
***aptal askerlerle savaşmayalı çok oldu..,, ne diye elimi kana bulayayım ki... mal mal duranlardan, kahraman olmaz ki..
***aptal insanların kendi fikir ve cümleleri olamaz.... başkasının onaylanmış fikrini araklar ve satarlar... yaşamalarına da gerek yoktur...
***sığırlara duyuru : geçmişin hatırlatıldığı her gün, geçmiş yaşatılır... sonra ne geçmiş kalır ne gelecek....
***güzelliği, samimiyeti, gerçekliği ve dürüstlüğü tercih sebebiyle , tekrar dönene kadar yokum :)
***anlatacak ne çok şey birikti, ama ne yazık ki sana değil...
***kendi kendisiyle oynayan herkes cesurdur :) tribünlere oynayanlar ürker :)))
***ben sana acımaktan öteye geçemedim sen ise acıtmaktan....
***ben uzağa falan kaçmıyorum pis ruhlara değemiyorum sadece....

SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN
Bu gadget'ta bir hata oluştu