20 Ocak 2013 Pazar

insan ihtiyacı olanı sever...

İnsan sevdiğini olduğu gibi sever, olmasını istediği gibi değil.

_____ Tolstoy _____


insan ihtiyacı olanı sever...
--------harika san--------

ihtiyaç karın doyurmaksa, ve açlık son raddedeyse, elbette yağına, tuzuna bakmadan ,eleştirmeden yer içer, hallederiz açlık ihtiyacımızı.. mesele toklukta başlar; o zaman olmasını istediğimiz lezzetleri katmak isteriz işte... dolayısıyla Tolstoy'a kısmen katılmıyorum.. sevgi, aç iken ve tok iken olmak üzere ikiye ayrılır bence :)) insanlar çoğunlukla sevgi nedir ve nasıl olmalıdırı tariflemezler de..sevgilinin nasıl olmasını tarif ederler.. işte budur anlatmak istediğim.. açlıklarında olması gerekenler ....beraber uyumak, uyanmak, sevişmek, cemiyete elele girmek,kendine baktırmak gibi çeşitlilikler gösterir bu duygularda..!! ammmmmaa birazda doymaya başlayıp,gazını çıkarınca, yetersizlik baş gösterir.. o zamanlar olduğu gibi kabul ettikleriniz , yerini bir başka isteğe bırakır.. aslında bu da insanın normal yaşayış biçimi değil midir ki?? doğamız böyledir.. yaşam da çeşitlilik vardır... hangimiz pijamamızı, kıyafetimizi, tabağımızı severek alıp da yenilemiyoruz ki..?? :)) aynı şeyy değilll,, aynı şeyyy değillll... biri insan biri eşya mı diyeceksiniz..?? kullanıp rafa kaldırmak değil efendim mi?? uzun evlilikler de elinin altındakilerdir..nasılsa var olanlar... aynı, yerine yenisini edinip rafa kaldırdığınız tabaklarınız gibi... orada duruyorlar..taaa kiii siz yeniden onları özleyene kadar ..!! insan da farklılık gösteren taraf..  beklemeyip o'na ihtiyaç duyulan bir başka sofraya gidebilme kararıdır.. tabak kadar çaresiz değildir beklemek ve istenmek konusunda o kadar ..:))

yani bugünlük de bu kadar... düşüncemi söyledim Tolstoy.. keşke sizin gibi hocalarım ve arkadaşlarım olsa da beynim abuk sabuk sabuk şeylere takılmasa... itiraz değil benim ki aslında, aklın gidiş istikametinde sorulacak çok soru ve öğrenilecek dünya kadar şey var... neden sevgi profesörleri yok ki.....??

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

8 Ocak 2013 Salı

her terk ediş, o'nu özel kılmaktır...:)))

***üstüne bulmuşluğun üstüne sevmeleri...mutsuzca...

***kadınların evinde kadın sevmek, herkese nasip olmuyor galiba görevliler dışında..!! :)

***hani salıyoruz ya çayıra..... bir bakıyoruz ki, vallahi hala ordalar:)))

***sidiklilerin işemesini durdurmayacaksın kardeşim... 1, 1 daha 2 yani:))

***birşeyler ters gidiverir aniden, dönersin,eski püskü,yırtık pırtık gündeliklerine öyle:))

***ama smokin gündelik değildir..... zatende çok azı içine yakışır..!!!

***yanındakini arayana ne denir??? daldın mı...

***öyle kelkenez, cılız, zayıf, güçsüz, kuru,renksiz, küflü ki o sayfa...

***özeli,genel ile kirletmemek lazım..!!!

***sadece masumum diyebiliyor isen .kendine....korkma....insanı ürküten,kendini inandırdığı yalanlarıdır...inandığına,inansınlar istersin....

***yani külliyen yalan bir hiçe saymazlık var içimde.....

***isteyebilmek ve kabul etmekmiş bütün mesele...buna yazılır işte..!! :)) püf nokta fakir gönül..!!!

***sen unutsan mikail hatırlatır...:)

***yağmur filizlendirmiş olmalı,,, kuruyan kalbini..!!

***kapılıyorum seni düşünmeye,,,, ama yazmıyorum....

***ne bileyim nereme koymuşum.... hergün karşımdasın...

***ıslağın sesi,yüzünden...

***eyyy inanamayanlar ; bırakın inananlar, neye inanırsa inansın....!!!!

***garip olan ; kendi kendine sevmiş,, kendi kendine de unutmuş olmandır......

***sonrasında,,, ya alim oluyorsun ya da zalim......

***bana deil ,sıklıkla kendine inanamazdı.....

***- kim aramış??? cbv: o aramamış...:)

***eskiden hakaretlerini etiketleyip yazan delikanlılar,,,, ne çok sevdiklerini söyleyemeyen yüreksizlerdi...

***içimde ki kelebek ölene kadar uyanıkım...:)))

***artık, evde kafamı yoran, bozuk hiçbirşey kalmadı...ben dahil:)))

***kırıklar atıldı,eksikler tamamlandı.. eskiler yenilendi.........

***gezenti ilhamım bile geri geldi..:))

***bazen hiç bir gerçeği anlatamayacağını bilir, sadece susarsın.... ben de o bazen kısmı fazla uzun sürdü o kadar:)))

***söze dökülen gidişler, geri dönüşlüdür...!! sadece ayağa kalk, arkanı dön ve yürü.......

***yattığınızda bir vüdut ötekinin şeklini alabiliyorsa seviyorsunuzdur.... aralıksız temas konu başlığımız:)))

***peki çok oldum.... ama zaten hep çoktum :))))

***bazen de atlatmak istememizin sebebi, keyfni çıkaramamaktır...

***paylaşmak bedavadır..!!!

***soğuk olsa da değildir... hele şarkı söyleyebilene....

***eyy dünyalılaarr,,, seviyorum bizi :))))

sevgili hayalet.... sen hep hayal et... :))

***sadece kendime benzediğim için, öndeyim galiba...

***kargaşam geçene kadar misafirim....

***sıradan ve basit yaratımların,çoğunlukla tekrarların, beğenilme kaygısıydı yine sıradan olan...

***kıpırdıyorum; değmeden ve görünmeden..

***imkan ve ihtimaller çoktu...ama artık niyetim yoktu...

***herşeyden bir kere yaptık çok şükür; sıra yapılmayan birşey bulmakta...

***:)))) seviyorum bilinmeyeni,, az bilineni ve sadece benim bildiklerimi.....

***karışmış mısın, karıştırmış mısın hadi anlat hepsini:)

***piyano çalar gibi yazıyorum adının harflerini...

***bazen kapıda öylece beklermiş aşk...

***bazen uykun yoktur... iki avcunu birbirine birleştirir koyarsın ya yanağının altına... işte ondan....:)

*** insanoğlunun en büyük saçmalığı,hayattakileri özlemesidir...

***illa birşey vereceksiniz madem....yüreğinizi deneyin..!!

***rüzgar bir tohum düşürse toprağıma da yeşertsem...

***bir yaz günü ölürsem... üstüme yağar mısın? çişil çişil istemem...gürleyip akar mısın?

***benim çoğumu azaltabilen eksiklere de AŞK olsun....

***içine girdikce çıkasın gelir ya hani......

***eyy mızrap ; doğru vur tellerime...

***arada bir mükemmelleşmek gibi bir durumu söz konusuydu....

***bir sanat eserine bakar gibiydi diğerleri,,, dokunmaları yasak olan...

***sen düşlerinle uyurken ben gerçeklerle oynadım...

***kendimi çöpe atamayacağıma göre sokağa atayım bari:))

***hem sana göreydi, hem diğerlerine,, başkalarını senden öğrendim ben...

***yoğunum ve koyu kıvamlı,, biraz tatsızım o kadarcık...karıştırsan olacak.....

***habire,durmadan,ısrarla ve yeniden..

***son bir dakikalar,,tekrardır..

***bak ne yap biliyo musun..... kendine doğruyu söyle beraat et..!!!

***bir entirikacı sevgilim vardı....... enti'yi kaldırıp ha'yı koymak istediğim.......:))

SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN
Bu gadget'ta bir hata oluştu