30 Ağustos 2012 Perşembe

YAKINLARDA...

yakınlık nedir? insana yakın olan nedir? iyi bir şey midir kötü bir şey midir? kimden yakınlık beklenir? gösterse ne olur? yakın durmak,yakından konuşmak,yakınlaşmak, duygulara ne gibi artılar katar...yakın akrabalar, yakın arkadaşlar faydalı bir şeyler midir? çok yakın görünmek, yakın bulmak, yakın temas...... YAK'IN.... anasını satıym..!!:)))

yakın gelenler odak bozukluğu yapar mı? yakınını göremeyen ne yapar? sıcaklar yakınlaşmayı önler mi?:)) hayvanlarla yakınlaşmanın insan üzerinde ki etkileri..yanında ki yakının mıdır? en yakında ki komşu ne yer ne içer??:)) yakının olan artistlere ünlü mü denir?? katilse kader kurbanı mıdır? annesi kadar yakın, uzağı olan var mıdır? yakınlık göstermek aslında içinde neyi besler,nasıl gösterilir? mesafe hariç ,yakın olmak nasıl hissettirilir? yakınlık içinde çokluğu mu hiçliği mi barındırır? yakında kahve içmiş olmak zararlı mıdır?:)) yakınından geçmek tehlikeli midir? yakınında oturmak ruhsal gelişimdeki gidişatı durdurur mu? yakın geçmiş de bir geçmiştir...:)))) hatta pir geçmiştir... taç mahale yakın oturmak insanın manyatik alanını etkiler mi?:)))) yere yakın olmak, göğe yakın olmakdan daha mı iyidir?

ya kendimize yakınsak?? yyok yooook yakınmasak:)))) yakınlara bir yere mi gitsek,yakıncacık mı olsak... yakın zamanda mı yakınlaşsak ne yapsak:))) yakındakinin farkına mı varsak? hazır yakınken yoksa uğrasak mı? uzakları yakın etmek nasıl olur? üzerine gidilince her şey yakınlaşır mı? yakınlaşma bir ilizyon mudur? hayal kurmayı teşvik eder mi? yakında dünyanın sonu gelir mi? e dünya yuvarlak olduğuna göre bu sonda ki başlangıç da yakın mıdır? aaayyyyyy tabi yaaa..!!!  yakın kelimesi bileşik olsaydı , ın hecesinin bir anlamı olsaydı ın'ı yakmak mı gerekirdi:))))))) yakınlık; sürtünmek ve değmeyi kapsar mı? yoksa yakınlık için de belli bir mesafe gerekir mi??

atasözlerimizde ki ' ne gelirse yakınından gelir'  , 'düşmanını yakınında ara' gibi sözler doğru mudur?

işte böööyyllee...... yakınlık zor zaanat...!! bana benden YAKIN  benden yabancı...içimde dolaşan, gezen biri var....

HARİKA SAN...

 UZAKLARDAN SEVGİYLEEE....

13 Ağustos 2012 Pazartesi

KADIN NEYİ BEKLER..?

beklemeyen neyi,,hakikaten bekleyen de neyi bekler..? aahhhh bu beklentiler...! erkek falan değil beklentilerini bekliyordu herkes... önce varlığı seven ,tabi her yöne gitti bu....(maneviyatı, içinde hissettiklerini) veya mal varlığı,( kılık kıyafet,saat,araba, birkaç mekanda para harcayan...) diyorum ya türkçe işte.....kimsenin uzun cümlelerle kullanmadığı, anlasın yahu deyip ,ortada kalan ve anlaşılmayı bekleyen muallak...!!!    her neyse..  gezdirilmeyi bekleyen (canı sıkılıyordur,herşeyi olsa da edilgenlik hoşuna gidiyordur), iki üç kuruş bekleyen ( hayatı, anasının şeyi gibidir,, tabak yıkamak,erkeğin kirli duygularını yıkamaktan zordur), adamı elde etmeyi bekleyen... (hastadır:)))sevişmeyi bekleyen..( yorum bir cümleye sığmaz)aranmayı bekleyen( aranmıyor ise değerli değildir,, o başkasının o'na verdiği değer kadardır..'),ancak kendini aşmışken devamını bekleyen( başkasını edinmek,anlatmak alışmak zordur), alıştığını bekleyen..( alışmak sevmekden daha zor geliyordur) elde ettiğini ,ispat etmeyi bekleyen ( eh tribünlere oynayan sadece topcular değil) ,,hıncını almayı bekleyen ( eyvah eyvah) ,kaderinin sonunu bekleyen, ( zavallı) işte.......ne umduysa onu bekleyen kadınlar.....yani CEVAP: kadınlar adamı değil,umduklarını beklerler....zaten genelinde de adam değil, yaşadıklarımız değil midir özlenen?? o'nunla yaşadığın için, eğer kolay eş değiştiremiyor isen haydi partner diyeyim kimilerine de......o'nda kaldığını sandığın günler,,aslında O AN DA KALDIĞIN ZaMAN DİLİMİDİR..duygu bazında... bu erkekler için de geçerlidir belki ,istisnalar kaideyi hiç bozmadı yıllardır...ama adına duygu dediğimiz dualitenin içinde çoğunlukla kadınlar vardır sanki....??? beklemeyiniz efeniimmmmm:)) mmmm nasıl olacak??? nasılsa olacak..ister günü gelip vazgeçene kadar....isterseniz de nefret edene kadar.... yani neresinden baksan boklu çomak ise vaziyet.... ne kalıyor geriye...beklememek... ama git öbürünü bekle değil bu..!!! yok ihanet...ne kendiiiiiiii ne de başka bünye de mülteci isteklerin mastürbasyonları yyookkk..! ııı ııııııııı........!! ne mi yapmak lazım..??? aynısından bi daha yapmak lazım elbette:))) ttaaa kiiiiii beklemeyene kadar ..:))) canınızın istediği yerde ,istediğiniz kadar,istediğiniz  an da ,istediğiniz kişiyle olmak gibi .... bir hakkınız varken hem de... topluluk olarak bir sürü manyağı temsil etme şeçeneğini kim sundu size allah aşkına..???

SEVGİLİ KADIN MİLLETİ.......KALIN SAĞLICAKLA:)))

HARİKA SAN...:))))

6 Ağustos 2012 Pazartesi

KALBE DOLAN.....





böyle  şeyler olmazdı hiç o'na..heyyy neler oluyordu..kalbi küt küt atıyordu kadının...karşı koyulamaz bir heyecanla düşünüyordu dün gece ki adamı...gözlerini bakışlarını...beraber geçirdiği her anı tekrar tekrar...üstelik özlemişti de...aman neler saçmalıyordu yine..olamazdı böyle birşey..eskiden tesadüfler getirirdi aşkı o'na..oysa şimdi tesadüf değildi bu..çok zamandır gözüne ilişen bu adamın, o tatlı tebessümü hep aklında kalmıştı.yalnızlığıyla arkadaş,kendisinde güçlü,efendiliğinde pısırıklık olmayan başka bir duruşu vardı.herşeyiyle içi o'na doğru akıyor, dışarıya her çıktığında o'nunla karşılaşmak ve o'nu seyretmek istiyordu..ölçülü ve oturaklıydı..ama kimdi, neyin nesiydi,adı neydi bilmiyordu..bir çekim gücü vardı işte...bilip tüketmek de istemiyordu..merak ediyor ama yeni korkular biriktiriyordu içinde..o'nu düşünürken tüm organlarının titreşimini duyar gibiydi...genç kız gibi..nefesi hızlanıp ,kalbini sıkıştırıyor,içinden çılgınca arzular, düşünceler geçiyordu..ççookkkk uzun yıllar hiç hissetmediği hisler işte..sevmişti elbette ama böyle kamçılanan ve çoğalan bir heyecan duygusu ne ilk gün ne de sonrasında sarmamıştı ruhunu..garipti ve ürküyordu..savunmasız ve aciz kalmıştı duygularına karşı,,teslim oluyordu..hemde hiç tanımadığı bu adama karşı..aslında tanıyıp, tanıdıktan sonra elemekti belki asıl korku...çünkü içinde ki bu heyecan dediği duygu, yenilikten kaynaklı değil,durumdan kaynaklı değil,yalnızlıktan kaynaklı değil tamamıyla kişiye özeldi.. her göz göze gelişlerinde hem dakikalarca bakmak gelirdi içinden hem de aman allahım neler oluyor deyip önüne dönerdi....aslında çok uzun zamandır gördüğü bu adam 2 aydır çekiyordu ilgisini.. son 1 haftadır da merakı yoğunlaşmıştı ona karşı...aslında yalnız olup da kendine mukayyet olan adamlaraydı ilgisi..kalbinde kimbilir kim ya da kimler vardı adamın,canı acıyordu belki de...ama onun için sırnaşık yılışık,iflah olmaz bir çapkın gibi cümleler kuramazdı.. yine durdu birden...sadece duygusuna kitlenmişti..evet evet bu duyguyu yitirmek istemiyordu, o yüzden korkuyordu adamı yaşamaya..yine göğüs kafesini daraltmıştı işte endişesiyle...aammannnnnn ööff diyerek durdu..birazdan adam arayacaktı kadını....tam 12 saattir görmediği
-sizi eve bırakabilir miyim diyen o adam..! hem -benim evim şuracıkta deyivermiş,red etmek gibi olmasın istediğinden de,ileride bir yerlere oturacağını daha eve gitmediğini söyleyivermişti...gecenin 12 sinde:) utanmıştı da...- o zaman bir yerlerde oturalım dedi adam...a aaaa bu ne mahçubiyetti böyle..konuşamamış adamın -araba şurada cümlesine itaat etmişti sadece... 50 cm aralıkla durduğu adama bakarken yine göz göze geldiler.. yıldızların altında bir yerlerde 3 saat geçirdiler..birbirlerine dokunup delice istediler...koşarak uzaklaşmak istedi kadın... koşamadı... ne yapacağını bilemez hallerde sigara üstüne sigara içti..kafasını yerden kaldırmadan,sadece bakışlarını kaldırıp seyrettti durdu öylece.... o kadarcıktı işte olan biten..önünü arkasını,nedenini ,niçinini, olurunu olmazını irdelemek falan istemiyordu...yaşamak istiyordu bu hazzı o kadar..! bir güç bir karşı koyamamazlık vardı duygularında...tüm naletliği, ama olmazları gitmiş,duvarları yerle bir olmuştu..belki bir 3 saat, belki 3 gün,belki 3 ay ne olursa olsun tadını çıkaracaktı bu duygunun..hiiççç soru sormadan, sadece isteyerek ve bekleyerek...bu gece kirpikli adamı yaşamak gerek diyordu...midesine kıramp giriyor,bağırsakları sıkışıyor,kalbi çarpıyordu onu görme zamanı yaklaştıkca..muhtemelen erken uyuyan,düzenli,alkol almayan bir insandı...o çok sevdiği gecelerde bütün geceyi uyanık geçiremeyebilirlerdi..olsun bir tatlı tebessümü bir vuslata bedeldi...

HARİKA SAN...

( yazdırıyor velet) :))))

SEVGİLERİMLE....

4 Ağustos 2012 Cumartesi

BİR GECE, 3 SAAT

sıcaktan kollarını havaya kaldırmış saçını toplayan bir gölgeydi kafasını kaldırmasına sebep...! hayret,, ne kadar sindirmişti içine demek ki O'nu. ta kendisiydi işte... dikkatini verip emin olmaya çalışırken,şimdi de kollarını açmış oturdukları masaya dahil olacak bir kadını kucaklıyordu...bir insan önüne bakarken ancak bunlar gelir başına diye düşündü...belki de kendini göstermek ve kadını kışkırtmaktı amacı...ama bu kadar aranmayı bekleyen bir adam bu salaklığı yapar mıydı hiç?
güzel gecesi ve gecenin güzel renkleri bir ton koyulaşmış,devam ediyordu..gücünü, kendisinden,yüreğinden değil de,etrafında ki kalabalıktan alan sevgilisine rağmen...içinde ki yumuşak ve geniş hissettiği mutluluğuna geri döndü..O'nun da gölgesi koyulaşmıştı, minik defterine düşen..ve gölgeler sendeledi birden...düşünce geçişlerini tam becerdiği an da yeniden canlanıyordu geçmişten bir şeyler...cenaze geldi aklına..sanki nişana gelen kalabalığı karşılıyor gibi hoşşşgeelldiinniizz diyen,suratında tuhaf bir sırıtmayla bakınan da,.o değil miydi.. taziyelerini bildiren insanlara.. hemde onun bunun evinden zor toplanarak getirilmiş haliyle..şimdi de sanki doğum günü partisi varmış da, o da ev sahibiymiş gibi bir oturup bir kalkıyordu aynı saçma sapan duyguyla.. sığları ne kadar derin düşünerek kendini boğmaya çalışıyordu aslında..nispet duygusunun yaşı kaçtı acaba? ve bu duygu insan bedeninde kaç yıl hiç yaşlanmadan durabiliyordu? içinde kasıt olan davranışların samimiyetinden,içtenliğinden bahsedilebilir miydi? gözleri bu kadar bozukken 300 metre öteyi görebilmekti herhalde gönül gözü dedikleri..
hep kendine tutunduğunun farkındaydı,ama kendinin nesine? düşünmemişti hiç..yürüyenler ilişti gözüne..yürüyüşe çıkmak elbette keyifliydi..ama çoğu yürüyen mecburiyetten yürüyordu...yokluktan..ya para yoktu ya aşk ya da o mutluluk dedikleri tanımsızlıkları.. yürüyen kalabalıktan rahatsız oldu birden,sağa dönüverseler haçlı ordusu gibiydiler,adım adım ardarda..ağzında,su ile birleştireyim derken ısıttığı rakısını yuttu sonra..kızgınlığına örnek aradı...minik bebeğine durmadan havlayan bir köpeğe olan kızgınlık gibiydi işte.. miyaavv sesine döndü o anda..ayak ucunda yiyecek bekleyen bir kedi....' senden çok var' diye geçirdi aklından... medet ummak..!! kediye de bak sen..
sokağın o yürüyen fakirliği azalmayacak gibiydi..hemde gürültülü..birkaç cümle duyabilse belki beslenecek,üzerine düşünecekti ama uğultuydu bunlar..bu şehrin uzağı yoktu..doyulamayacak bir şehrin gecelerini, can sıkıntısına, seçimleri ile gömenlerin arasındaydı... kafasını çevirdiğinde, ilk önce burnunu gördüğü bir kadın belirdi önünde...ilerleyince arkasından baktı..apış arası derler ya hani,,burnu kadar çirkin..bir kadın ...allahın yarattıklarını kınamak değil de, bu kadar çirkinliği yaratmak da maharet ister..kim bilir neyi güzeldir bunun acaba diye düşündü..öyle ya...bir güzellik illa ki vardır derken yan masaya oturan kadını gördü...kaşları yaya geçidi gibi seyrek...'allahım niye bana bütün çirkinleri gösteriyorsun bu akşam yani' diye serzenişte bulunurken, arkadan omzuna dokunan elin sahibinin sözleriyle irkildi  ' yalnızlığı tercih ettiğin bir gecede, yalnızlık bu kadar taşır seni,,,çok güzelsin..'......
bir müddet sessiz kaldı...içinde yine kızgınlığı kıpırdıyordu..takdir etmeyi,teşekkür etmeyi öğrenmeyi bırak, etrafta kanaat notu bile edinememişlerin, çemberinde gül oyasını sökesi vardı.. motifti bunlar, ipliklerden oluşan.. ve sadece iplik olarak biri becermeden bir bok olamayanlar işte..
geceyi tamamlamıştı işte,aklından ve önünden geçenlerle..görünenlerle..kalktı ayağa,çantasına attı elini ,bu sene ilk defa dadandığı çikolatasını bulmak için..dönüş yolunda önüne gelen dallardan birkaç yaprak kopararak...karşıdan yürüyen yüzlerce insandan hiçbirini görmedi..kimseye iyi geceler de demedi...zaten eve de gitmedi...düşünmek istemiyordu bu gece hiçbirşeyi..ılık bir duş almak için müsade istedi arkadaşından..suyun sesini dinledi uzunca dakikalar..durdu altında öylece..mutluydu vee ççookkkk denebilecek kadar huzurlu..uyumalıydı artık,yine kendi yarınına uyanabilmek için..sevgiyle....

HARİKA SAN

3 Ağustos 2012 Cuma

YAAAA:)))))



( hep çok konuşan kadınlar çıkıyor karşıma,,ne zor bunlara laf yetiştirmek yahu)   :))))))))))

ya serserim
yaa allahın belası:))
bulursam seni,göreceksin cenneti

yaaa yalancı
ya allahından bulası
görünce, anlarsın nelerin değiştiğini.

yaa utanmaz
yaa allahtan zaten korkmaz
kolay değil benim ahım yerlerde kalmaz..

yaa şaşkın
ya kendinden bi haber
bir sen misin dünyada derbeder..:)))

görürsün dedim sana
yaparım dedim sana
e ne oldu şimdi sana?:)))

ya islah olmaz
yaa hiç bıkmaz usanmaz
severken seni
neden istemedin ki

ya gönül kırıcı
ya kışkırtıcı
özlerken seni
aklın neredeydi?


görürsün dedim sana
yaparım dedim sana
e ne oldu şimdi sana?:)))


yaa sevgilim dedim
edenler bulur dedim
birgün pişman olursun
sana ben yapma dedim

yaaa adamım dedim
sana gönlümü verdim
sen gezip tozarken
bende elveda dedi


çopi çupi çuuuu çupi çupi çuu:)))))) yaba daba daba dayyy yaba daba daba dayy:))


görürsün dedim sana
yaparım dedim sana
kimseye sakın..bir daha yapma..!!!

yaba da ba dayyy:)))

HARİKA SAN

İYİ EĞLENMELER...

hep ağlayacak değiliz ya gülüvermek istedim..

2 Ağustos 2012 Perşembe

UÇABİLİYOR İNSAN:)

VE SORDU
---- kadın olmak ister misin?
DEDİ Kİ
----kadınlık nedir?
----yutkunmak?
----beklemek?
----susmak?
----kanaat etmek?
----lafa karışmamak?
----sofra kurup seyretmek?
----görmezden gelmek?
SUSTU O SES ÖNCE....
VE DEVAM ETTİ....
----ben sevgilin olmak isterim,senin yapabildiklerini,senden daha iyi yapan...
----imrenerek sev beni..
----şefkatle, destek olarak sev..
----olduğu gibi anlatarak sev..
----yaşatarak sev...
BEN İBNE DE OLSAM OLUR.....                        :)


SENİ DİNLERKEN...
notaya göre olmayacak madem,
sana göre de değil ,demek istediklerim..
sen duymamış olacaksın, ben söylememiş..
ayrılığın ardından,
yapılamamış olanlara kızarken,
yaşanamamış olanlara hasret...
dualitemizi seslendirelim....düet olsun..
bırak dans edenleri seyretmeyi...
beni dinle...
duymadığın melodilerde...
gözlerimde kıpraş,
ilhamın kesildiği her notada,
seninle olduğum hazzını barındır bedeninde...

VİBRASYON
senin gibi değil..
sen geçiyordun..!!!!
ben de, benimsin gibi değil bakıyordum...

GÖRÜNCE
bana da öyle oluyor seni görünce,
dönüveriyorum yarı yoldan,senin yoluna..
çağırılmak istiyor yüreğim..
gelmek değil ama..
istenmek...!
isteklerim başarılı değillerdi çoklarken
yine de
gizli gizli istiyorum bu defa kimseler bilmeden...
emek derim ya hep....emek vererek....
hazıra konma,hazır et..!

HAYIR SEVGİLİM:)



gel diyor davetkar bakışların, al beni içine benimle ol...
hayır hayır ... sevgilim
sana kapılamam yeniden..
kendime gelemem bir gece için..
bu ızdırabı bu sefer  yenemem..
sana inanamam...hayır çağırma.. hayır diyorum elbette,

biliyorum kaybolacağım mutluluğun içinde bir beden olduğumda
yine gün ağarırken daha da sarılacağım sana....
biliyorum ama olmaz..  güzel sevgilim..
sevgim bende kalsın....bu defa
unutmalıyım,dönmeliyim kendi dünyama
şölenin  ardından yas tutulmaz..
can sıkıntını geçirmeyeceğim,, isteme..
hayır birtanem hayır ısrar etme  lütfen..
hiç inanmıyorum sana...
seviyorum seni gelemem
anla...gelemem hayır...bekleme...

HARİKA SAN...:))

oluyor gibi sanki:)))) illa ki olacak....

KOOCAAMMAANNN SEVGİLERİMLE..

1 Ağustos 2012 Çarşamba

DÖNÜNCEE...:)

***ben bir gübreyim..:)
***günün sürprizleri bitmezzzz yeter ki arsız arsız isteme... bekleeee!!!!!! :)
***SEN GELMEZ OLUNCA,BEN DE BEKLEMEZ OLDUM..
***keşke klimalı bir kaplumbağa olsaydım, gideceğim yere varmak zor olsa da konaklamak keyifli olurdu:))) akıllı kaplumbağalar araç kullanır!!
***hergün,bugün günlerden ne? diyerek neyi bilmeye çalışıyosam....
***#sevince mi sevilmeyince mi, sevilince mi kendin gibi olursun?? yoksa kendimiz yokmuyuz??:))
***açsana içini..bakiym bi..:)
***ben bu yatak odasının adını,,yatmayak odası olarak değiştiriyorum:))
***ve tanrı bana gülümsedi..... anlıyor musun??:))
***cesaret dediğimiz şey,yalnızca karar verebilmektir..
***alışkanlıklardan şikayet ederken,,,alışamaz oldum......
***bazılarının aklının gidiş yolunda, tekerleği patlamış..
***kendini rahat bırak...
***beğenmeyip istemeyeceğine,,,merak et hep iste:))
***bi sineğin ısırdığı yer 3 gün kaşınır mı yahuuu....kalp acısı gibi:))
***rüyamda hayal kurdum..
***yanlızca görmek istediklerini düşünüyorsun ve başka hiçbirşey heyecanlandırmıyo seni.... ehh bu da bir odaklanma..ama yanlış odaklanma:))
***teeee şurda olacağım..bana bak..1
***niye kendi cümleleriyle konuşamaz insanlar?
***rüzgarı göğüsleyeceğine arkana al...
***hiç mi artamadın..?
***dişi tarafından doğurmak üzerisin, erilim...
***öyle sözler yazım ki türkçeye çevrilmeyi bekleyen...
***geçmiş olsun, geçince geçmiş olur zaten...bu sefer ölümle seviş, ölümde değil..!
***sırada ingilizce sanat müziği söylemem var:)))) kızmam yeterli...
***demek kiiiiiii kızgınlık güçtür..:)
***usluydum ben...US-LU..!
***DeH -----> komut içeren ses :))
***dışarıdan az gelen,içimde gümbürdüyor:)
***olmasan da olurdu..ama olsan iyi olurdu...
***sen ses iste yeter ki....ben senfoni olurum:)
***hep geç gelirdi ki....
***bir sürü ben var bende...
***başkalarında,bir başkasıyla,başka başka yaşamak...
***kavrayabileceğin kadar üfle,savrulayım..sonra tut beni..

HARİKA SAN...

AKLIMA GELDİM...:)

***bir zamanlar sevdiğiniz birşey sizi bir kere kusturursa ,artık ömür boyu tiksinirsiniz ondan..!
***ah nasıl pişman oluyor insan doğruyu bulunca...
***#mutlulukbazen çeneni dizlerine koyup,onu düşünmektir...
***ben sevmekten vazgeçemem.....sevilmemekten vazgeçerim...!
***bazen koskoca 1000 günü heba edersiniz,sırf yeter artık diyebilmek için...
***biri seni önemsesin istiyorsan,o'nu ne kadar önemsediğini düşün...
***bir merhabayı çok gördüğün için,hoşça bıraktım seni:)))
***ölümde sevişirsen,,,,,yaşamla sarılamazsın...kucaklayamaz seni sevgi...
***dikkat edin..! vazgeçtikleriniz ,aslında çok istedikleriniz olabiliiiiiiiiiiiiiiiir....! :)
***gitmek..... en yakın sıcaklığa:)
***bir fikrim var ,ama söylemiycem:)
***sadece mutlu olabilmekmiş mesele....gerisi çorap söküğüymüş meğer.tılsım kendinizi üzüntüye odaklamamak sadece..
***mutlu etmektende,mutlu edilmektende mutlu olmaktanda mutluyum:))
***neden azaldıkça çoğaldığını buldum sonunda... ben hep çoğu seviyorum..!!! :) benden ÖTÜRÜ:)))
***aklıma geldiğinde; aklımdan gider oldu herşey:) iyi bişimi ki bu??
***kulağım çınladı,biri ya sövüyor, ya seviyor..
***masum şiddetlerim birikti yine:)))
***kimi terden sırılsıklam,,,kimi yağmurdan..kimi de aşktan..
***ana erkil toplum düzenine derhal dönmemiz lazım:))
***bugün tuzlu suya amma da çok tatlı su yağdı...
***daha büyük su birikintisi lazım bana..
***kafamın içinde, MEĞERlerin toplantısı var...,,, ses etmeyin:))
***bir kahkaha atıp dönücem..:)
***niye benim aklıma gelen O'nun aklına gelmez ki??? akılsızda ondan mı:)))))
***kiralık kafa aranıyor..!
***sevgili sevgiliiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmm sevgi kürem benim:)
***gitme nolur dedi,peki dedim,gökyüzünün altındaydık,yağmur vardı...tokam hala onda:)
***öyle bir şey yap ki..... nutkum tutulsun..:)
***dünde seviyodum,bugünde seveceğim,yarında elbettte...ama öbür günü bilemem:))
***hiç olmadığım gün olmamış....
***sabah kalktığında kahvenin bitmiş olduğunu görüp,,bakkala gitmek için giyinmek işkencedir:)))
***sevsene beni...
***Ayrı ayrı uyusak uyansak Yaz gelse açılsak Ayrı ayrı iki yarımdan Bir tamam olsak..!
***manası yok ama bedeli var..!
***#sendensonra diyebileceğim bir milad yok geride,, önemliiiiiiiiiiiiii ollaaaannnn benden sonrası:))
***valığım,yokluğuma emanet....
***hergün öğrenilecek ne çok şey var..
***başımı kaşıyacak vaktim yok,,,allahtan başımda kaşınmıyor:)))
***bunun adı: zirve ile kıyı arasında gidip gelmek:)
***iç sesim bile sustu,burda herşey yankı yapıyor..
***diyordum ki; diyemiyorum....
***etrafınızda bugün sizin için neler oldu düşünüyor musunuz hiç??
***benim en kaybetmemem gereken şey tutkularımmış.....
***TANRI BİR ŞİZOFRENİN AŞKINDAN KORUSUN...

HARİKA SAN...

SEVDİM SENİ BİR KERE,,NE İYİ ETMİŞİM Dİ Mİ??:)

***insanın zaman harcadığı değil,gurur duyduğu sevdaları olmalı...
***iyi muhakemenin,temyizi olmaz.....!
***bir adamın,sadece hayattaki duruşuna aşık olabilirim....
***aşkı hissetmek.. eski ya da yeni,aşkı bilmek,aşka dokunmak,aşkı dinlemek,aşkı yazmak ne güzel şey...aşka dair herşey,aşk ile..
***sakınmak birinden bişeyi..ne kötü bir huydur..
***yeri dolmuyor madem bırak boş kalsın..fuzuli insana ne gerek var..kalp yayıntısı...
***vakit evine dönen ve birbirini gördüğüne sevinenlerin vakti:)
***biraz melankoli yapmalı,kendini üzüp ağlatmalı hırpalamalı insan di mii:)) nasılsa birinin gelip üzeceği yok:)))
***değişim değişim diyorlar...ben size bişi sölimmi,,,herbişey aynı:))))
***elele olmak şöyle dursun,göz göze bile gelemiyoruz ki:)))
***iyilik yapar gibi sev beni...:)
***vallahi hiçbirşeyim yok,,sorunda bu zaten..:))
***eyy deli gönlümün akıllı sevdası...sen ne güzel şeysin...
***ummadığım anların,ummadığım tadlarıydılar....,lezzetli..
***Ben seninle var olmadimki......once yok oldum...sonra da toz...
***patikadan,asfalta çıktığınızda ,değişiyor herşey...kurtulun çamurlu pis yollardan:)
***biri beter olur,,öbürü mest:))))))
***yağmuruma yetişen yarenimdir....:)
***gözleri küçük insanlardan korkun..bakış açıları çok dardır...!!!:))))
***yokmuş gibi vardı:)))
***izninizle...mutluluğum geldi..:)
***Icindeki cocugu sevdiysek,adamligini unut demedik ki..!!!!
***beni BENle buluşturan..! ikimizde sendeyiz.
***içinde kutsallık olan hiçbir duygu,gücünü yitirmez...inanmak önemlidir.
***asıl sevgili,size kadınlığınızı hatırlatıp,yaşatabilendir.
***kulağına söyleyeceklerim,,buralara yazılmaz:))
***hava atılmaz,,alınır:)))))))
***rüyadaysam uyandırma..!
***upuzun yıllarınız boş geçtiyse,,bir doluluktanda korkuyorsunuz aslında...
***değerlilik hissidir,herşeye değen....
***hayatınıda bir yüzsüz varsa,,sakın yüzü yok diye acıyıp,yüz vermeyin:))) sizden aldıklarını,başkasında harcar şerefsiz:)))
*** hayran olduğum sen değilsin...kumaşın:)
***allah hepimizi,beleşcinin sadakatinden korusun:)))
***acıkınca üşüyorum,doyunca uykum geliyo...
***sen sadece sev beni,,gerisini ben hallederim:)
***sabahın 5 inde pakette kalan son sigaram gibisin......DEĞERLİ..
***bir ilişkinin en değerli kısmı gurur duymakmış....
***en güzel fotoğraflarımı hep beni en sevenler çekti....:)
***hüzünler güzelleştirdi çehremi, bu yüzden teşekkür borçluyum geçmişe..
***günün en güzel saatleridir akşamın bu vakitleri,,SEVGİLİye kavuşturur...
***bir de yatağın sağ tarafında anlaşabilsek...:)
***ne arsız insanlar var,yanında biri,aklında diğeri...

HARİKA SAN...

SEVGİLER...
Bu gadget'ta bir hata oluştu