23 Haziran 2011 Perşembe

MAĞDUR İLE MÜZDARİB:))



hayatın içinde yan yana duran, karşı karşıya gelen, canlı, cansız ne çok varlık var düşünsenize...ve bunların enerjileri..üst kat balkonundan sarkan sarmaşıkla, balkon demirinin ilişkisi,,,topraktaki solucanla, papatyanın karşılaşması,,bulutlar ve içinden geçen uçaklar,kapıcınız ve siz..abajurunuz ve ampulu...halınız ve üzerinde ki saçlar:)) yere düşenler, yayıntı yapanlar, toplanması gerekenler, pis görünenler, ekşi kokanlar,üzerinizde güzel durmayanlar, lekeler,sizi sokan sivrisinekler..yani kötü görünen ama var olan olmaması gerekenler...ama haksızlık bu diyen MAĞDUR larla,,,sıkıntıya düşen ve acı çeken MÜZDARİBler..

bitki, hayvan insan farketmez..yanyana yaşama gereği..!!! bu yan yana yaşamda, mutluluk yaratma...sivrisineğinizi seviniz:))) evet sizi sokmuş olabilir,, uyuz gibi de kaşınıyorsunuz hatta.uykunuzdan bile uyandırdı...hatta tam da sevişiyordunuz...ooollllssuunnnn seviniz:)))) onun doğa da bir görevi var..sakın yalnış anlamayın sizi kaşındırmak değil bu:))) maadurrummm da maduruummm yyookk:)) azcık kaşınıverin belki farketmeden gözeneğiniz açılıyordur:))saçlarınız mı dökülüyor???? hergün süpürge mi yapmak zorundasınız...booşşveeriinnn...düşünün bir kere...o saçın yerine yepyeni taptazesi çıkabilir..üstelik saç temizleme bahanesiyle evinizde pırıl pırıl olabilir:))) ya da kestiriverirsiniz gider....hem de değişiklik olur...görüyorsunuz ya..herşey birşeye delalet gerçekleşiyor hayatta...müzdaripliğin lüzumu yok..!!!!!! sıkıntı yaratmayın hahahahahahhah...siz yere düşen kıllarla uğraşırken,dikkatinizi buna vermişken, pencerenize konan kuşun farkında bile değilsiniz.. bunu siz değil biz olarak değiştiriyorum çok pardon:)) bıraksak kıllarla uğraşmayı da... kıl işte..dökülecek..hepsi dökülse nolur??? peruk denen birşey var diyebilsek:)) kötü düşüncenin yerine, bir iyisini oturtabilsek......Mİ Kİ??:))

geçmişe ve olaylara takılı kalmamak için kabul etmek gerekirse,,bir sinir anını olumlayıp,üzerinde durmamak gerekirse,,zarar gelebileceklerin üzerine gidip, aayyyy çok acıdı demektense, biraz önlem alıp, birazda uzak durmak,,olabilirliğinde ki sonuçları, yani bedelleri de biraz hesaplayıp aklı burada devreye sokmak sanırım hepimize iyi gelecek:))

ben gidiş yolum da ki hatayı düşünürken buldum...üzerine gitmekle yenemedim korkularımı...yani sanki karanlıktan korkuyorsam birden bire karanlık odaya girip korkmuyorum iştee yyiihhhhuuuuu demenin bir alemi yok...birazdan hava kararacak ve ben buna hazırım, sokak lambaları bile sönecek..bu zaman diliminin devamında sabah olacak..ve ben o karanlıkta, gözlerimi kapattığımda, hayal ettiğim tüm resimleri daha aydınlık ve daha net görebileceğim.üstelik bana da hiçbirşey olmayacak.....!!!!! bu deniz fobisi içinde geçerli....kenardan kenardan açılamazken, birden bire bir okyanusa atlamak değil bende ki çözüm..ama bazısına bu iyi de gelebilir, bilinmez... türlü türlü yaratılmışız...ama önce sakin ve pırıl pırıl dibi görünen bir denizde hele bir de bana cesaret veren şefkatli bir arkadaş bulduysam,, neden alışmayayım neden yenemeyeyim??..

yarattığım bütün korkuların başını ezebilirim...onları kağıtlara yazıp önce terliğimle, yorulana kadar dövebilirimde:))) bitap düştüğüm her an bilirim ki ohhhh beeeeee diyerek enerjimi yükselteceğim.biliyorum ki enin de sonun da ben bunu yapmış olacağım...!!! MAĞDUR ile MÜZDARİBİ sevmiyorum sanmayın...onlar çok şeker iki arkadaşlar. onlara baktıkca hayatın tadını çıkarıyorum şükrediyorum,farkındalığımı yükseltiyorum..yıllardır hayıflanır dururlar ve çok da yaşlandılar... ben artık onlar da bir gün değişir diye iki de bir onları yoklamıyorum, denemiyorum, anlatmıyorum....sadece kabul ettim ki,,onlar öyle yaşamayı seçmişler,ve kendileri istemedikce de böyle gidecekler.ben ŞANSLIYIM.farkındayım...önceliklerimi kendi mutluluklarıma ayırma çabamdan bu yana çok huzurluyum. bana bunca yıl bencillik göründüğü için,, vicdanımın içine sıkıştırılan, yazık ama önce başkasını mutlu edeyim sonra ben zaten bunu yapmış olmaktan mutlu olurum...gibi hallerimden vazgeçme azmiyle gayret göstermekteyim...insanları genel itibariyle sevmeye devam ederken,,,değerlendirip notunu verdiklerimi de, aynı yüzde de ve aynı önceliklerle sevmeyi ve onlar beni neden bu kadar sevemiyorlar ki diye düşünmeyi bu sebeple bırakma idmanları içinde ççookkkkkk çalışıyorrumm çookkkkk...ah be hocam bu ders çok uzun..ama öğrenilesi:)))) deneyin dostlar...kaybedecek neyimiz olabilir ki..??? BİR YALANCIDAN VE ONUN BAŞINIZA GETİRDİĞİ HALLERDEN,YÜREĞİNİZE SUNDUĞU ACIDAN, ÖĞRENİLECEK ÇOK GÜZEL ŞEYLER VAR......SADECE TEŞEKKÜR EDEREK GİTMEYİ BİLMEK LAZIM.. SABRI YALANCIYA DEĞİL,,,, VAZGEÇERKEN KENDİMİZE GÖSTERELİM...


SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

7 Haziran 2011 Salı

***hani hiç göbek atmadım derim ya,,farkındalığın darbukasını çalarken sen, önünde o zaman raks edeceğim ben..:)***



*** olsa da kansak yine:)

*** ben şaka yapmam,,siz de sanmayın..!

*** ıslağı ezen, lastik sesinde bazen O.

***hayalleri olan hırtapoz, gerçekleri olansa safi poz:))

*** insan rakının kalitesini tadar, rakı insanın kalitesine bakar:))

***''bir daha asla'' ların tekrarını yaşamak kadar, kendine saygını kaybettiğin an olamaz..!

***sen benim matematiğimdin; tekrar tekrar sağladığım,, doğruyu bulana kadar, yanıldığım..!!

***her sevişmende, ağlarken ki hallere kaşar derken, gülen salamlarla an man dileğimle:))

*** arzuladığımız sadakatin en gerçek adı; yalnızlıktır.

*** vakit bir önceki fırsatlar için geç olsa da, bir sonra ki fırsatlar için de o kadar erken.

***çok görürsen,çok göremediğini bok yaşarsın:))

*** haline kravat takanlarla dolu ortalık:))

*** ben yola girmeye hazırım ama, senin yolun yol değil.

*** sen zaten birşey yapmadın...!! gerçekten:)

***ben, bu kelimeleri ayak sesi çıkarttığından, korkuyla uyanma diye, ayak ucunda yazdım..:)

*** en sonunda vee eennn sonunda illa ki koyulan nokta gibisin bazen.

***işsizlik bazen,, gönlünün en verimli hasılatını toplatan zamandır.

*** herkes kendininken, 'benim ol' nasıl bir sözdür?

***ben hayatımın, büyümeyen civcivi rolünde mutluyum içimde. en güzel piliç yarışmasına gitmeye niyeti olmayan..!!:)

***içime yolculuk değil sanki bu....dibimi merak!!! amma da derinmiş..

***affetmek mi lazım,, halletmek mi ki??

***yandı gülüm keten helva,, ah şimdi de çıranı yakmaz mıyım??,, hazır, cayır cayır ateş varken:))

***seni senden kaç kere istedim ben
verdin de..
neden sonradan vazgeçtim ki ben??

***şimdi maaş gününü bekler gibi bekliyorum hakedişlerini..

***hergün, peynir orada diye bir deliğe giren fare gibisin, hayatın bir gün bir kapanla son bulacak..bilir misin??

***yüreğini acımayana kadar acıt ki,acıyacak yer kalmasın..!!

***teferruat çok bende. ne kamyon alır, ne tır. bir bahçeye sığmaz hallerdeyim..

***yola çıkktıysan yolun açık olsun.ama varınca ara emi??

***yalan halinle,,, yalın hal bulamazsın...!!

SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN

NOT: kafamın içinde ,herkes gittikten sonra söylenen kadının not defterinden notrikalar:))))
Bu gadget'ta bir hata oluştu